Véleményeteket kérném. Készíteném az idei túrára a mocit, de vannak kételyeim a fékkel kapcsolatban. Eléggé kopottak már a fékdobok. Tartok tőle, hogy egy-egy hosszabb lejtőn annyira be fognak melegedni, hogy megmozdul a vas betét az alu(?) öntvényben, felhullámosodik, esetleg eltörik, és megakasztja a kereket. Volt már ilyen tapasztalatotok?
A fékdob hűtésére van valami ötletetek? Arra gondoltam hogy feláldozok egy-egy féklapot, és körben 1 centit leesztergálok róla. Vagy jobb lenne inkább néhány furatot elhelyezni rajta, hogy ezeken keresztül tudjon kicsit szellőzni?
Gondolkodtam a tárcsásításon, de egyrészt nem megy át vele műszakin, másrészt nincs szívem szétbarmolni a TS eredeti elejét.
Ha esetleg valakinél lenne eladósorban egy első, és egy hátsó fékdob, ami új, vagy újszerű, azt nagyon tudnám értékelni.
Fékbetétekből milyet ajánlatok? ferodoroztassak fel használtakat, vagy keressek gyári újakat inkább?
A fékdob hűtésére van valami ötletetek? Arra gondoltam hogy feláldozok egy-egy féklapot, és körben 1 centit leesztergálok róla. Vagy jobb lenne inkább néhány furatot elhelyezni rajta, hogy ezeken keresztül tudjon kicsit szellőzni?
Gondolkodtam a tárcsásításon, de egyrészt nem megy át vele műszakin, másrészt nincs szívem szétbarmolni a TS eredeti elejét.
Ha esetleg valakinél lenne eladósorban egy első, és egy hátsó fékdob, ami új, vagy újszerű, azt nagyon tudnám értékelni.
Fékbetétekből milyet ajánlatok? ferodoroztassak fel használtakat, vagy keressek gyári újakat inkább?
Sajnos én már nem vagyok alkalmas ilyen túrákra!(Kicsit ,,roki" vagyok!)Nekem már elég ha naponta pár száz kilómétert megyek!De a legfontosabb hogy otthon alukáljak!Leteltek azok az évek amikor a világból is ki motoroztam volna!Sajna akkor meg nem igen lehetett!Még a ,,cuciálista"országokba való eljutás is nehézkesen ment!Akik már ismernek tudják hogy nem maradok sehol.Szükségem van a pihire az otthonom kényelmére!

Komment