Nagyobb fordulatról visszaejtett gáznál szerintem természetes. Jóval nagyobb fordulat van, mint amit az alapjárati benzinmennyiség biztosítani tudna és a rendszer tehetetlensége hajtja a dugót és nem a dugó hajtja a rendszert. Főleg ha sebességben is van.
Úgy értelmeztem, hogy gyorsítási szakaszban is tud négyüteműzni túl dús keveréknél. Az itt a kérdés.
Úgy értelmeztem, hogy gyorsítási szakaszban is tud négyüteműzni túl dús keveréknél. Az itt a kérdés.
Ja!Ja! Elhisszük!Láttuk a fényképet!!!!
Ezt a motorfékes gázelvételkori pöfögést sem értem!Homályosítsátok fel szegény tudatlan kezdő mocist!Nálam az a rendszer van hogy ha motorféknél bele pöfög akkor pánikszerűen vésem ki a főtengely szimeringeket mert ez a fals jele!Persze az én motorjaim a lehető legkissebb alapjáratra vannak állítva(én így szeretem!) sőt az IZSPlaneta2-n nem is volt!(No persze nálam már csak így megy!Legrövidebb és leggöröngyösebb út....a TÉV ÚT!)
hasonlít a horganyzásra. Ne izélj már:krómozd le !!!!!
!
Komment