Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Kínai karburátor "megmókolása"

Collapse
X
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Kínai karburátor "megmókolása"

    Sziasztok!

    Olyanok tapasztalatira lennék kíváncsi, akiknek volt már dolga olyan karburátorral, amiben az alapjárati fúvóka nem volt cserélhető. Egy pár Pannonia karbit használtam, amit átfúvókáztam, beállítottam és viszonylag jól üzemelt tőle a motor, csak néha magas fogyasztást mértem. Ezért beszereztem egy pár kínai karbit, amiről már korábban kifejtettem a véleményem, viszont ma megelégeltem. Prüszköl, légszűrő fele durrog, forró motornál is úsztatni kell, gyors gázadásra meg akar halni a motor... Ezért gondoltam cserélem az alapjárati fúvókát - de nem lehet, bele van préselve és kész.
    Ajánlották, hogy dörzsárazzam fel, de vigyázzak el ne rontsam...
    Ezért a német forumot átnézve, hátha találok valami támpontot, más is panaszkodott erre a karbira és van aki nem dörzsárazta, hanem felfúrta, menetet vágott bele és hagyományos fúvókásra megcsinálta.

    Ilyet csinált-e már valaki idehaza?

  • #2
    hanem felfúrta, menetet vágott bele
    Ugyan nem csináltam, de elég kézenfekvőnek tűnik a megoldás.
    OdinHEM, Lemezjáték és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


    • #3
      van aki nem dörzsárazta, hanem felfúrta, menetet vágott bele és hagyományos fúvókásra megcsinálta.
      Lehet, hogy az illető is először csak bővíteni akarta a furatot, de "nem sikerült".
      Ezért elővette a nagy fúrót és a jobbik eszét.

      (Persze lehet, hogy nem így volt. )
      OdinHEM, Igor és 4 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


      • #4
        Ezért nem jut eszembe még véletlenül sem a kínai karbi. Én soha többé nem használok mást csak a k65 öt. Persze ha használni akarom a motort. Ha nézegetni akkor jó a kínai pz28...
        wsievers és OdinHEM kedvelte ezt.

        Komment


        • #5
          Sajnos az öreg karburátorok kopottak, az új meg mind kínai. A pannoniákkal jól ment az enyém, de tökéletesebbre vágytam. Megcsináltam cserélhető fúvókásra a pz28-at, most hangolom, remélhetőleg úgy fog járni mint a Doxa
          zahi, és kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            Volt egy oldalkocsis M62 a tulajdonomban. A saját karbijaival már értelmetlen lett volna kínlódni,ezért én is cseréltem pz 28-ra. Felszerélés után bűn lett volna hozzányúlni. Egyből indult,szabályos alacsony,stabil alapjárat..jó gázreakciók. Nekem bevált szerencsére.

            Komment


            • #7
              Őszintén szólva nem értem én ezt...a felének nagyon beválik, a másik felének meg nem... Mindenesetre nem tudom, hogy rakhattak bele gyárilag 30-as (vagy annál kisebb) alapjárati fúvókát- nálam mondjuk az is közre játszhat, hogy enyhén nyitott rendszerrel járok. - illetve az enyémben már új korában kotyogott a súber...kritikán aluli volt a minősége.

              Komment


              • #8
                Nekem ez van fent:
                Click image for larger version

Name:	28461-35.jpg
Views:	2
Size:	97.5 KB
ID:	149984
                A hidegindítás kész álom: 5 helyen tudok matatni induláskor...2 szívató, két túlfolyató, plusz el tudom zárni a levegőt...
                A gyári akkor tette be nekem a kaput, amikor nem tudtam kiszedni az alapjárati fúvókát belőle, azzal is ment pedig. Az egyik hengerem mindíg sokat kapott, a másik meg keveset, hiába csináltam bármit.
                Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 09, 22:02.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                • #9
                  Az egyik hengerem
                  Túl sok a henger.. A bajból a fele is elég...ezért szeretem az egy hengeres gépeket.

                  Komment


                  • #10
                    Wsievers, nekem is ez a favorit karbim. Mindent lehet hozzá kapni. Én nem veszek utángyártottat ebből sem. Összeválogatom, majd ultrahangos mosó. Felujito szettböl mindig csak a fúvókák jók, a többi kuka.

                    Komment


                    • #11
                      Jaaaj Wsievers most látom csak a Barkaskék benzincsövedet. Így a motornak is illene kolhozkéknek lenni!!

                      Komment


                      • #12
                        Előtte fekete volt csak nem láttam hogy kap-e benzint akkor( a régi karbival néha felforralta a benzint, és levegős lett a rendszer). A fehér csövek meg összeszűkültek a benzintől, meg megkeményednek, mint a döglött macska farka. Bár a kék is lassan türkizzé fakul...
                        Néha a gázkart is betekerem kék szigszalaggal, hogy otthon érezze magát. (mert az utángyártott markolatgumi 3 hónap után szétszakad, most ETZ-é van fent-megvan a másik, de nem teszem fel)
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 okt. 10, 21:25.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                        • #13
                          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Előtte fekete volt csak nem láttam hogy kap-e benzint akkor( a régi karbival néha felforralta a benzint, és levegős lett a rendszer). A fehér csövek meg összeszűkültek a benzintől, meg megkeményednek, mint a döglött macska farka. Bár a kék is lassan türkizzé fakul...
                          Néha a gázkart is betekerem kék szigszalaggal, hogy otthon érezze magát. (mert az utángyártott markolatgumi 3 hónap után szétszakad, most ETZ-é van fent-megvan a másik, de nem teszem fel)
                          Búzatér, mezőgazdasági bolt. Vagy 1200ft 1m. Szilikonos, sárg színű benzincső.
                          Amióta összeraktam a motorom az van rajta(4éve kb). Bár már kezd keményedni, lassan cserélni kell

                          Komment


                          • #14
                            Nekem tetszik a kék! Legfeljebb az egyik oldalit kicserélem sárgára és tisztára fellobogózva, otthon érzi magát a murvaőrlő.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment

                            Working...
                            X