Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepel 125 festés

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Csepel 125 festés

    Üdv!
    Szeretnék nekiesni a csepelem felújításának, először azt tervezném egyelőre, hogy a vázat, főbb elemeket tankot stb lefestetek.
    Milyen festéket ajánlotok? A váz állapotát tekintve ránézésre rozsdás, hozzáérve minimálisan barázdás, érdemes lenne kigittelni vagy elég csak alapozó + majd a festő annyit fúj rá a festékből, hogy síma legyen? (Festéshez nem értek)
    Mivel érdemes a vázról ledörgölni a rozsdát hogy fémtiszta felületet kapjak, elég csak drótkorong vagy homok/szemcseszórás valahol?

    Előre is köszönöm a válaszokat.

    #2
    lefestetek.
    Mutasd meg egy fényezőnek... majd Ő tudja..
    Che és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Igen. Ezt a fényezőnek kell tudni. Amúgy pedig füllerből lehet vastagabban fújni, nem festékből.
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szia Zolle!

        Neked kell tudnod,hogy mit akarsz a motorral. Ha szeretnéd,hogy szép,csill-vill legyen,akkor az egészet le kell homokszóratni és utána mehet rá a friss festék.

        "vagy elég csak alapozó + majd a festő annyit fúj rá a festékből, hogy síma legyen?" - ez esetben szerintem picit furán fog kinézni,hogy itt-ott lesz benne friss,csillogós festés máshol meg az eredeti? ami már megmattult.

        Nekem 5 éve így festették: 2 réteg alapozó (vasprimer majd epoxy) erre a fekete festéket, majd csíkozás és lakkozás.
        mátéapu és emu kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Sinteré a piros pötty. Alapozó ,füllert símára csiszol a végén vizesen mert ettől lesz síma nem a festéktől. Rossz alapra fújhatsz vastagon az nem lesz szép, persze a síma alapot is ellehet rontani egy rossz fedőfestéssel.Várom Attila szakmai hozzászólását ezügyben . Érdemes egy hozzá értő szakemberhez vinni és az egészet festeni mert ha valami kimarad a szép darabok mellett nagyon kitűnik és csúnya lesz. Arról nem beszélve ha ezen akar valaki kísérletezni az anyag drága. Ha nem lesz jó évekig azon fog megakadni a szemed és sopánkodsz magadban.
          sinter, emu és Atti69 kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Homokszórás után rögtön 2k korróziógátló alapozó Utána durva, majd mikrofüller (ezt jó alapon ki lehet teríteni és így nincs,vagy minimálisan van szükség csiszolásra) ezután mehet szín. Kb 40db festendő alkatrészből áll,amit külön-külön lépésenként függeszteni kell,csiszolgatni,egyengetni,gittelni,szegecseléseket rendbe tenni,stb. A motoron minden látszik,ezért ezt a nagy számú alkatrészhalmazt odafigyelve,gondosan jó minőségben kell újrafényezni mert visszaköszön a kész motoron. Épp ezért nem szívesen foglalkozik vele fényező (főleg ha már csinált ilyet) Én épp tegnap este 20 órakor fújtam az utolját.
            Che, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Click image for larger version

Name:	face hird 107.jpg
Views:	1
Size:	190.1 KB
ID:	152836Click image for larger version

Name:	face hird 108.jpg
Views:	1
Size:	191.5 KB
ID:	152837 Most voltam a barátomnál,vittem még pár fényezett alkatrészt. Szépen halad vele.
              zahi, és kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Köszönöm a válaszokat

                Komment


                  #9
                  Festéssel kapcsolatban még az lenne a kérdésem, hogy azok a csepelek amelyeknek a tankja ezüst annak mi a színkódja? Illetve még fontos volna a csíkozások színkódjai is: a piros és az arany vagy sárga.

                  Komment


                    #10
                    Az ezüst színkódja? Te szeretnéd csinálni? A betétes tankún nincs arany csík. Az ezüstből finomszemcséset kérj,a kódok különbözőek a festékgyártóknál. Ha nagyon eredetit szeretnél akkor nem lakkozod az ezüstöt, hanem rákérdezel festéküzletben mily 1 vagy 2k matt ezüstöt ajánl. A pirosat szintén kiválaszthatod kártyán,biztos van legalább 200 amiből lehet válogatni.

                    Komment


                      #11
                      Nem én csinálnám, csak ha csináltatom a festését akkor a megfelelő színkódú eredetivel egyező festékkel kellene festeni. Továbbá ez okból kellene a csíkozás színkódja is. Miért ne legyen lakkozva az ezüst?

                      Komment


                        #12
                        Miért ne legyen lakkozva az ezüst?
                        Mert az túl szép. Gyárilag matt volt az ezüst festés. Én 400 és 402 kódú ezüstöt használtam. A piros kb ral 3020, a feher az meg fehér.

                        Komment


                          #13
                          Én lakkoznám hacsak nem egy örökös kiállítási darab lesz. Ha használni is akarod akkor én azért lakkoznám mert óhatatlan, hogy benzin ne érje annak pedig könnyen nyoma marad máskülönben. Nem kell sajnálni a manit legyen jó minőségű mert a gagyi semmit nem ér, megsárgul és épp úgy kikezdi ez a remek üa..

                          Komment


                            #14
                            Lakkozni fogom én is mindenképp. Az ezüstöt is és a csíkokat is. Tudom hogy eredetileg mattabb volt, de ha lakkozom, akkor úgy gondolom időtállóbb lesz sokkal. És nekem személy szerint jobban tetszik.

                            Komment


                              #15
                              e ha lakkozom, akkor úgy gondolom időtállóbb lesz sokkal. És nekem személy szerint jobban tetszik.
                              Demonstrációt kérek és gondolom nem csak én...!
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X