Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Puch motorok szerelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Puch motorok szerelése

    Azért készitettem ezt a témát mert eddig nem láttam sehol ha mégis van akkor elnézést kérek és kérem a moderátor urakat tegyék a dolgukat

    - - - Updated - - -

    Nem régiben hozzám került Click image for larger version

Name:	20160918_065725.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	158807 Click image for larger version

Name:	20160918_065657.jpg
Views:	1
Size:	193.2 KB
ID:	158805Click image for larger version

Name:	20160918_065717.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	158806ez a kis szépség, pontosan egy Puch Imola gx. Nem teljesen gyári de szép állapotban van szerintem.
    Utoljára szerkesztve a következő által: RedBull477; 2017 jan. 02, 16:35.
    zahi, sepy és Che kedvelte ezt.

    #2
    Mi akkoriban egy Simsonról álmodtunk
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Mi akkoriban egy Simsonról álmodtunk
      Nekem valahogy sosem tetszett a Simson formavilága.Talán mert minden bokor alatt van egy.

      Már pár napja próbálom rendbe rakni a Puch-on a kábelrengeteget de azt hiszem nem úszom meg hogy ne vezetékeljem újra. Mert egy szál vezetéken szinte a szivárvány minden árnyalata megtalálható ( Na jó egy kicsit túloztam de vezetékenként minimum 3 szín megtalálható ). A kilométerórát is szét kellett szedni mert levettem hogy jobban hozzá férjek a vezetékekhez és hallottam hogy valami csörög benne, amikor megláttam hogy 3 izzó is ott figyel benne csak kínomban tudtam nevetni rajta. Mintha szándékosan tárolták volna ott a tartalék 2w-os izzókat. De ami a legjobban tetszik hogy egy 6 voltos rendszerű motoron mindenhol 12 voltos izzók voltak. Lesz még vele munkám, de minnél többet foglalkozok vele annál jobban megszeretem ezt a kis Gépezetet
      zahi, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Kérhetem egy kicsit a segítségeteket? Adott a Puch Imolám, lecseréltem rajta a simson karbit (mert már szegény karbi semmire nem reagált) és tettem rá egy dellorto us 17 tipusút. Az a bajom vele, hogy hidegen csak akkor indul be ha befogom a karbi másik végét.(szívatóval és szívató nélkül se indul hidegen) melegen szinte elsőre beindul. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek is csak annyi lehet a baja hogy nagyobb alapjárati fúvóka kellene bele?
        wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          szerintetek is csak annyi lehet a baja hogy nagyobb alapjárati fúvóka kellene bele?
          Lényeges indításkor a síber zárt állása,a szívató úgy dolgozik a legjobban a saját furatán,egyébként szerintem is nagyobb fúvóka kell.
          sepy és wsievers kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            Ez karburátor esetén általános ha gázt adsz megszűnik a szivató.Igaz ez most Téged nem vígasztal egyébként szép a géped.Karburátor talp tömítése zár rendesen?.

            Komment


              #7
              RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              csak akkor indul be ha befogom a karbi másik végét.(szívatóval és szívató nélkül se indul hidegen) melegen szinte elsőre beindul. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek is csak annyi lehet a baja hogy nagyobb alapjárati fúvóka kellene bele?

              Szia !

              Szerintem a hidegindításnak semmi köze sincs az alapjárathoz ... inkább a dúsító fúvókát cseréld nagyobbra, és 1/4 gáznál ne húzz többet hidegindításkor , mert ahogy a többiek is írták , a hidegindító rendszer csak szinte zárt súber állás mellett működik csak .Gyertya ??? Fals levegő ??? Ha az úszószint a karbinak előírt gyári , működnie kell . Nem kicsi az a 17-es karbi ? 20-as jobban illene hozzá .

              Komment


                #8
                Helló!

                Karburátor talp tömítése zár rendesen?.
                a hidegindító rendszer csak szinte zárt súber állás mellett működik csak .Gyertya ??? Fals levegő ??? Ha az úszószint a karbinak előírt gyári
                A gyertya ellenőrizve szinte új, fals levegőt nem kap sehonnan. A karbiban az úszószint szerintem jó, mivel nem tudom a hozzávaló gyári értéket. Indításnál alap hogy nem húzok gázt, kivéve ha ismerem a motorom rigolyáit.

                Nem kicsi az a 17-es karbi ? 20-as jobban illene hozzá
                Szerintem pont jó hozzá az a karbi, egy 50 köbcentisre ez bőven megteszi

                Komment


                  #9

                  Szerintem is egy normál 50-es hez bőven elég
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Mivel nem új motor szerintem is így van

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X