Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa CZ 175 type 450 váltó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    mit írtam, az biztosan csak a Pannóniára igaz!!
    Soha nem forgatom a hengert felhúzásnál,szerintem butaság.A méretes dugó gyűrű:nekem több mint negyven éven keresztül átcsúszott az ablakon,ha beakad akkor szerintem méretprobléma van.
    Pepe, wsievers és Jankó51 kedvelte ezt.
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #92
      KIcsit pontosítsuk. a tőcsavarok a helyükön vannak ugye? A dugón a gyűrűk a helyükön a rögzitő stifteket figyelembe venni!. A dugón a nyíl előre mutat. Kitámasszuk a dugót, hogy ne tudjon lefele menni. A tőcsavarra rá toljuk a hengert bele illesztve a dugót majdnem az első gyűrűig.Most jó a segítség! a fenti kép alapján hasonló lemezzel össze húzzuk a segítség lassan kezével ütögetve tolja lefele a hengert. Valahogy én így emlékszem.
      Pepe, movisz és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #93
        mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A méretes dugó gyűrű:nekem több mint negyven éven keresztül átcsúszott az ablakon,ha beakad akkor szerintem méretprobléma van.
        A gyűrű vége hogy a retkes f......... akadhatna az ablakba. azért van bestiftelve a dugattyú, mert a a gyűrűvégeket az tájolja be. Úgy hogy elmenjen az ablakok között. ???????????????????
        He.
        madorka, Atti69 és wsievers kedvelte ezt.

        Komment


          #94
          mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          .A méretes dugó gyűrű:nekem több mint negyven éven keresztül átcsúszott az ablakon,ha beakad akkor szerintem méretprobléma van.
          Kedves Pepe! Azt elfelejtettem megírni, hogy életemben 2x húztam le és ugyanennyiszer fel Pannónia hengert. Ezt vesd össze a Mátéapú által említett 40 évvel és dönts belátásod szerint.
          (nem kell megírnod hogy döntöttél, kitalálom...)
          Azért van némi mentségem is: Használati utasítás Pannónia De Luxe TL-250 F CCM motorkerékpárokhoz Csepeli Motorkerékpárgyár Budapest, 1958. Henger kormozás 8. pont: "A hengert emeljük át a tőcsavarokon, forgassuk jobb irányba a dugattyún (kb. 30 fokot) és húzzuk le azt a dugattyúról. Az elforgatásra azért van szükség, hogy a dugattyúgyűrűk ne akadjanak a szívóablakba."
          Annyit azért nekem is köszönhetsz, hogy segítettem kiprovokálni az "öregektől" némi szakmát mindkettőnk épülésére.
          pasetta, Pepe és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #95
            Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            az "öregektől"
            Na ebből:békülés lesz !!!!!! Írom a számládra......

            Józsibát egyszer bácsiztam le,úgy megharagudott,hogy megijedtem......

            Az az igazság,hogy a régi gyűrűk nem voltak hőkezelve azok hajlamosak voltak megakadni az ablakban,és olyanok is voltak amik nem tömítettek a torz alakjuk miatt.Ez szerencsére a múlté a mai utángyártott alkatrészek,már jobb technológiával készülnek....emiatt már nem kell trükközni összerakás előtt a reszelővel....
            Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2021 ápr. 11, 17:28.
            pasetta, Pepe és 2 további látogató kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              #96
              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              úgy megharagudott,hogy megijedtem.....
              Látod, látod ilyenek vagyunk: nincs egy hete, hogy meghívtál a műhelyedbe, most meg má szemtelenkedek.. ...de tanultam is!

              Komment


                #97
                Sajnos eddig nem tudok fejleménnyel szolgálni, endurozás közben sikerült le sérülni és nem tudok most így sajnos szerelgetni, de pár nap és kiderül hogy akkor egy eszköz segítségével fel tudom-e tenni. méret probléma elvileg nem lehet (aztán ki tudja) 60x2 direkt le is lett mérve az új is és minden oké. természetesen ki van támasztva és a tő csavarok a helyükön vannak. ha valami rendesen össze nyomja a gyűrűket akkor szerintem nem lesz baj és utána rendesen menni fog, mert a váltó így most egyelőre jónak nézz ki.

                Komment


                  #98
                  Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  nem tudok most így sajnos szerelgetni,
                  ...látom, aludni se!

                  Komment


                    #99
                    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    ...látom, aludni se!
                    Ja nem, Csak sulis beadandókat kellett csinálnom, és sokszor nagyon elhúzódik a dolog. A sérülésekkel való alváshoz hozzá szoktam mert ez egy ilyen sport

                    Komment


                      Sziasztok! Nagy Update, a gyűrű méret nem volt jó amit küldtek ki lett cserélve sokkal könnyebben rá ment blokk össze minden a helyén, nem indul gyerta ki nézzük meg, hát nincs szikra úgy hogy eddig volt, na akkor mi lehet? Másik gyertya még mindig semmi. na jó akkor mérjünk rá multi méterrel, hát semmi sípolás. gyertya pipa ki vesz rá mér, semmi. hozunk másikat oké azzal egyből sípol. De szikra továbbra sincs. rendesen rá mértünk és ha probáljuk be rúgni akkor a gyertyába megy fel áram, mert ha csak simán kézzel le nyomom kap 3 voltot de semmi szikra. Ötlet hogy mi lehet neki a gond? Fontos hogy ugye képek alapján meglett állapitva hogy mustang gyújtás van rajta. de eddig jó volt vele, most mégse adja a szikrát.

                      Komment


                        Pepe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        de eddig jó volt vele,
                        De szétszerelted az egészet,úgy gondolod,hogy ha visszacsavarozol mindent , akkor úgy lesz mint előtte? Felejtsd el !

                        Mindent alaposan megtisztítani,beállítani a hézagot,előgyújtást,mivel bontva volt:emiatt minden elmozdult,minden vezetéket jól rögzíteni és akkor megbízhatóan lesz szikra és akkor amikor kell !
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          Most már tiszta nyugodt fejjel én is előgyújtásra tudok tippelni, meg gondolni, de olyankor ez nem volt bennem. De eleinte 1-2x volt szikra neki aztán semmi azóta.

                          Komment


                            Sziasztok! Ma hogy volt rá időm. Probálkoztam a gyújtás beállitással, de nagyon a feladásnál vagyok mert az istenért sem akarja az igazat. Valaki le tudná írni hogy pontosan hogyan kell? Meg mi is az ami pontosan kell vagy kéne hozná? Kiskunfélegyháza környékén valaki tudna valakit aki ebbe tudna segíteni?

                            Komment


                              Ez elég jó leírás: https://czetka.eoldal.hu/fenykepek/s...engeres.-.html
                              Annyi, hogy én 2,7-3,2 mm közzé állítom az előgyujtást a 350-esen. A löket itt is ugyanaz, szóval javaslom, hogy ugyanígy tegyél. Hézagmérő, próbalámpa, indikátor óra legyen. Ha nincs indikátor óra, tolómérő is megteszi, durva saccoláshoz.

                              A Mustang gyújtással is ugyanez a meccs, attól nem változik az előgyújtás mértéke.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2021 ápr. 30, 22:15.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Ez elég jó leírás: https://czetka.eoldal.hu/fenykepek/s...engeres.-.html
                                Annyi, hogy én 2,7-3,2 mm közzé állítom az előgyujtást a 350-esen. A löket itt is ugyanaz, szóval javaslom, hogy ugyanígy tegyél. Hézagmérő, próbalámpa, indikátor óra legyen. Ha nincs indikátor óra, tolómérő is megteszi, durva saccoláshoz.

                                A Mustang gyújtással is ugyanez a meccs, attól nem változik az előgyújtás mértéke.
                                Ezt amint motor közelbe leszek megpróbálom! Ilyen pontos leírást nem találtam sehol, és itt látszódik rajta minden ami kell. Elvileg minden van ami ehhez kell, gyakorlatilag meg majd kiderül.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X