Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Ötletes ez a "hibrid" megoldás!!! Ha megfelelően működik, és fenntartható (nem kell után töltögetni az akksit), akkor pláne.

    Én is nézegettem ezeket a 6 Volt/12 Volt feszültség konvertereket, csak abból indultam ki, hogy a mai városi forgalmi viszonyok miatt a hagyományos 21 wattos féklámpa túl sokat vesz el a gyakori fékezés miatt, akkor is merül az akksi, ha semmi pluszt nem teszel rá, ezért hagytam az egészet...Úgy próbáltam csökkenteni a fogyasztást, hogy a 21 wattos hátsó izzót szerettem volna kiváltani led-esre, de amit vettem, annak a fénye gyenge volt...

    Ezért inkább a másik utat jártam, az e-teljesítmény növelést.
    Nekem eddig nem kellett utántöltögetni az akkut, pedig Bp-n is elég sokat kell fékezni. Mondjuk, arra figyelni szoktam, hogy álló helyzetben már nem a hátsó féket taposom, hanem inkább az elsőt húzom, ha szükséges. Hazaérve időnként rámértem az akkura és minimálisan, de magasabb feszültség értéket láttam, mint pl. fél óra állás után. Mellesleg én feldelejeztettem a mágneseket a lendkerékben, lehet ez annak is köszönhető.
    Lemezjáték, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése


      Akkor egy ilyen működő rendszer,alul képzett-szintűnek való leírással :mibe fájna + fuvar..?

      A kapcsolási vázlatot még meg tudnám rajzolni (valahová talán le is skicceltem), de pl. a LED-es index relét nem vállalnám. Még magamnak is csak egy próba NYÁK-on 'gányoltam' össze azt, a működés volt a cél, nem a látvány! Nem akarok önzőnek tűnni, de a 'komplett rendszer' összeállítását, leszállítását elegendő idő hiányában sem tudnám vállalni, no meg (sajnos) nem vagyok egy üzletember sem!

      Komment


        zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        nem vagyok egy üzletember sem!
        Ez a lényeg... :egy üzletember csak a profitszerzéshez ért Maradok a megbízható eredeti irányjelzőnél...
        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

        Komment


          A retek külső , bizony nyálcsorgatásra alkalmas belsőt takar :
          emu, sepy és Atti69 kedvelte ezt.

          Komment


            Tényleg király,egyszer már láttam gumiütközőt a fogasívnél,mikor megfogtam szétesett...az a gumiperem érdekes a fedél alatt az ismeretlen, egészséges és gyári előgyújtás bejelölést nem láttam ,kérlek mérd le nekem,a két jel távolságát !!!
            sepy kedvelte ezt.
            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

            Komment


              mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Tényleg király,egyszer már láttam gumiütközőt a fogasívnél,mikor megfogtam szétesett
              Én egy olajálló gumi tömlő darabot tettem arra a csapra, aminek visszafelé nekiütközik a fogasív....
              emu és mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                arra a csapra, aminek visszafelé nekiütközik a fogasív....
                Legközelebb a felsőre is tégy:mert az pedig a túlrúgást korlátozza.
                emu és Lemezjáték kedvelte ezt.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  Tanácsot szeretnék kérni:
                  Amikor legutóbb a kuplungdekli mögött jártam a berugó fogasív ütköző csapján lévő gumi eléggé foszlott állapotban volt (nagyjából 3000 km után, pedig becsszó kiméletesen bántam vele). Kértem a hidraulika boltban olajálló tömlőt és kicseréltem, sőt tettem egyet a másik csapra is (ami a rugót tartja).
                  Kb 4000-et mentem és ősszel úgy tettem le a motort, hogy majd a télen ránézek újra, de elmaradt. Szerintetek okozhat-e az esetleg leváló tömlődarab komolyabb kárt a szerkezetben, vagy a kuplunglánc majd szépen ledarálja és kijön az olajcserével. Tudom a lustaság szól belőlem, de nem nagyon szeretek tömíteni.
                  pasetta és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    Jankó51 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szerintetek okozhat-e az esetleg leváló tömlődarab komolyabb kárt a szerkezetben,
                    Sajnos a mai gumik elolvadnak az olajban:lásd a csavarhúzók markolatát.... nem félnék ,nem okozhat kárt cseréld az olajat és kész..!
                    pasetta és Jankó51 kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X