Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MPM 210 kapálógép.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • mátéapu
    replied
    holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    legalul kell lennie pont az összes olaj könnyű távozásához
    Tökéletes a gondolatmenet.

    Nézd meg az alsó és felső rész illesztését :a felső-hajtásház egy deszka alak :annak a lapjában van a leeresztő,és kijön rajta aminek ki kell jönnie.

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Ha ez volna, akkor a fogaskerékig kell önteni, és leereszteni meg gondolom csak döntéssel lehet mert ez egy picit feljebb van ahhoz képest, hogy legalul kell lennie pont az összes olaj könnyű távozásához

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191011-190620.png
Views:	419
Size:	875.9 KB
ID:	219670 ilyet találtam, ha nem ez akkor egyik se ez függőlegesen van a többi alsó csavar az vízszintesen az valószínű az illesztő csavarok, mármint a felső imbuszos nagy csavar

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    lletve a felső rész leeresztő csavarját se találom,
    Nem tudok többet segiteni nekem nincs ijen gépem de a gépkönyvben én sem találom a leeresztőt,hatóműháznak hívja a felső részt,azért parasztésszel keresd a leeresztőt lehet imbuszcsavar azért nem leled ,azt figyeld melyik csavarbak nincs szerepe a rögzítésekben,vagyis ami elüt a többitől.Mindenképpen a sárvédőlemez szintje alatt lell lennie,hátul nem lehet ,emlékeim szerint oldalt keresd.

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Kis fejlemények, az alsó csavart amit a kép is mutat sikerült kicsavarni gond nélkül ami picit rozsdásabb is de belül fém tiszta, maga az alátét is nagyon jó állapotba van, és ha hátra megdöntöm akkor jön ki belőle ilyen méz színű olaj aminek viszonylag friss illata van, meglepő de igaz, gondolom ott kell feltölteni az alsó "hajtást" mivel az a kis furat az egyben a leeresztő és feltöltő is... de a felsőt sehogy, az kívül szép állapotba van és mégse lehet megmozdítani, illetve a felső rész leeresztő csavarját se találom, eléggé eldugott szegleten vannak ezek a dolgok, azon az egy leeresztő csavaron kívül az összeset megmozgattam amit találtam és mindegyiket gond nélkül lehetett megszorítani és lazítani elsőre, mivel hiányos gépkönyvet találtam ezért nem tudom pontosan mi hol van rajta
    Click image for larger version

Name:	image_18500.jpg
Views:	462
Size:	7.8 KB
ID:	219667

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ennél sokkal rohadtabb csavart is csavartam már ki,
    Dissu hegesztővel melegítsd fel,biztos van a körzetedben valakinek,természetesen jobb menetes...A felső kis-csavarnak látszó izé:a szellőzőnyílás védőkupakja.

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Ennél sokkal rohadtabb csavart is csavartam már ki, épségben, tehát nem értem mi lehet a baj

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Click image for larger version

Name:	20191010_185110.jpg
Views:	466
Size:	579.0 KB
ID:	219639 itt a kis csavar, akármilyen csodaszer ez nem mozdul se balra se jobbra, se a felette lévő kisebb csavar se, nincs elrohadva csak piszkos

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Vagy inkább gomb nyomására nem áll le

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Érdekes, mert a gépen a kipufogón kívül semmi se rozsdás, kopott, elnyalt stb, mindene tiszta, melegen picit nehezen indul ennyi a baja de ha elindul akkor nem áll le soha, ja meg a leállítója nem működik maga a gomb de máshogy is le lehet állítani

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát elég ciki amit most írok, de nem tudom azt a felső csavart lecsavarni,
    Aluból acélcsavar, védett helyen,belülről olajosan,nem értem!Alapból nincs értelme megszorítani,mert a felső része szuszogó:nem lehet lezárni és nem is kell.A makacs csavarokat hatszögű kulcsal merev szárral kell meglazitani,nem tudom elképzelni,hogy ne csavarodjon ki,ha berohadt akkor nem lett olajjal feltöltve vagy elszökött belőle ,akkor szét kell szerelni a hajtást,a károk feltárása miatt!

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Hát elég ciki amit most írok, de nem tudom azt a felső csavart lecsavarni, csavarlazító ide oda sehogy nem akarja megadni magát, ilyen még nem volt tipp trükk?

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    holdmybeer eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    alul ahol leeresztő csavar van ott pedig az alsó részt lehet feltölteni és leereszteni?
    NEM !

    Megvan a képen lévő a beöntő a felső hajtóműbe,a leeresztője a deszkalap alakú öntvény oldalán található,legalább 4-5 -éve nem szereltem ilyen gépet,azért nem tudom pontosan....

    Leave a comment:


  • holdmybeer
    replied
    Click image for larger version

Name:	ffa.jpg
Views:	432
Size:	9.3 KB
ID:	219599 Ilyen csavart találtam a sajátomon is, elviekben ennek kell lennie a felső fogaskerék házba, alul ahol leeresztő csavar van ott pedig az alsó részt lehet feltölteni és leereszteni?
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mátéapu
    replied
    Nem:ez ha jól látom a karterszellőztető záródugó,akkor kell ha felborul,szikra nélkül van índitva,túlszívatva,stb.ezt kicsavarva kiszellőztethető a túlfolyt benzin.
    A motorszintje alatt a:hajtásház tetején a két ékszíjszár között keresgélj...

    Leave a comment:

Ugrás az oldal tetejére
Working...
X