Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Lehet , hogy feleslegesen írom - de azért néhány sarokkő :

    OT - egyetlen előnye az . ha idegenhibás balesetben összecsukják , akkor ( kicsit gürcösen ) fizet a biztosító . Egyébként pedig gazdasági totál ....

    másik a biztosítás . ez viszont kb 60 LE ig nem játszik .

    Aztán még egy kicsit bejátszik ez a " legalizálási " dolog is . Bár ezen kívül van még lehetőség ....

    Ennyi , semmi több . A rendszám és a plakett , egy úri passzió -olyan mint ha vennék bele egy 200 000 ftos Nardi kormányt .

    Aki igényes és tényleg hobbija a veterános játék - annak mindegy hogy milyen rendszámok fogják közre a járművét .


    ---nekem pénteken vizsgázott a most behozott 850 specialom , holnap felszerelem rá a mezei rendszámokat ...

    Komment


    • Osztom véleményed, nekem sem azért kell egy gép mert lehet Veterán is. Lehet csúnyán hangzik de tőlem nem idegen némi kényelmi és biztonsági változtatás a gépemen. Nálam nem fogja a szoba pora fedni és nem lesz a szőnyegen tárca a gép alatt. Szeretem rendbe tartani de használni is szeretem. Sok hozzáértő tekintet / ez simson alkatrész, ez sem eredeti stb./ és még életében nem tett elfogatható állapotban egyetlen gépet sem. Nekem nem ez a vágyam, legyen olyan ahogy én szeretem és nekem kényelmes. Tölem az a módszer idegen mikor elvisznek egy gépet futón ott legurítják és grasszálnak vele majd újból futó és jártam itt meg ott. Azt becsülöm mit a Rozsdamarók is véghez vittek a Danuviával . Űlj fel menj el és gyere haza ez az én elképzelésem. Nem az , hogy 3 nap alatt bejárjunk 5 országot és közben a videón kívül nem emlékszik semmire csak a felező vonalra!

      Komment


      • És még egy bónusz,amit senki sem tart be,de attól még...." 116/2009/EK tanácsi rendelet,mely korábban 75 év,ma már 30-év feletti múzeális járművek külföldre történő értékesítéséhez engedély kell!"

        Komment


        • joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Lehet , hogy feleslegesen írom - de azért néhány sarokkő :

          OT - egyetlen előnye az . ha idegenhibás balesetben összecsukják , akkor ( kicsit gürcösen ) fizet a biztosító . Egyébként pedig gazdasági totál ....

          másik a biztosítás . ez viszont kb 60 LE ig nem játszik .

          Aztán még egy kicsit bejátszik ez a " legalizálási " dolog is . Bár ezen kívül van még lehetőség ....

          Ennyi , semmi több . A rendszám és a plakett , egy úri passzió -olyan mint ha vennék bele egy 200 000 ftos Nardi kormányt .

          Aki igényes és tényleg hobbija a veterános játék - annak mindegy hogy milyen rendszámok fogják közre a járművét .


          ---nekem pénteken vizsgázott a most behozott 850 specialom , holnap felszerelem rá a mezei rendszámokat ...

          Ehhez még egy kis kiegészítés. Tevékenyen részt vettem egy hasonló ügyben,nevezetesen: egy normál frsz,de OT állapotú gk balesetet szenvedett,melyben a vétkes fél KFB-re rendezték a kárt.
          Természetesen,a biztosító hárított,a több mint 40 éves autót -szinte-nullára akarta avultatni.

          Van rá lehetőség-igen,utólag- hogy a gk állapotáról Igazságügyi szakértői véleményt készüljön...Természetesen,pl egy tűzkárnál a kárkori állapot nehezen bizonyítható (erre is van lehetőség,fényképek,stb) de itt egy "egyszerű" ráfutásos balesetről volt szó,szakértői eszközökkel (is) könnyen bizonyítható volt a kárkori állapot.

          A szakértői vélemény kiváltotta a múzeális minősítést,és a kárkori érték nem az agyon avultatott,hanem a OT jármű katalógus Note-1 állapotából indult ki.Természetesen már így nem volt totálkár,és a biztosítónak ki kellett csengetni a teljes -több milliós-helyreállítást.

          Komment


          • Mann eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            korábban 75 év,ma már 30-év feletti múzeális járművek külföldre történő értékesítéséhez engedély kell!
            Hát majdnem. Nem ismertem, de 75 évnél régebbi közlekedési eszközök közösségen (értsd EU-n) kívülre történő kiviteléről ír.
            Everything is better when you decide you don't care.

            Komment


            • Ezt az egész biztonsági öv, meg egykörös fékrendszer meg hasonló dolgot nem értem. Szerintem ilyenkor simán csak korrumpátatni akarják magukat. Mutassanak már egy jogszabályt ezekről.
              Everything is better when you decide you don't care.

              Komment


              • Nincs jogszabály - pontosabban ameddig a jármű mozog és egyébként vizsga képes ---az addig úgy megfelelő . Egyetlen és hatásos érv van amit a vizsgán elő kell venni fenyegető helyzetben : a kurva anyád beperellek olyan kártérítésre , hogy el kell adnod a veséd te köcsög ! ( hangsúlyozva , hogy nem a céget hanem azt a személyt konkrétan aki a köcsög . ) . Aztán pedig egy külön jegyzőkönyvet kell a dologról készíttetni a helyszínen . Esetleg gyengébb idegzetűek , felkészülve egy megyei vagy Bp-i felügyeleti telefonszámmal , onnan is tudnak segítséget kérni .

                Komment


                • joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Nincs jogszabály
                  Tudom, hogy nincs ilyen, azért kell megkérni a vizsgabiztost, hogy nevezze meg a megfelelő paragrafusokat, ami alapján éppen szívózik. Ha meg nem tudja, mert nincs, akkor kéretik nem szívózni.
                  Everything is better when you decide you don't care.

                  Komment


                  • UK eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Tudom, hogy nincs ilyen, azért kell megkérni a vizsgabiztost, hogy nevezze meg a megfelelő paragrafusokat, ami alapján éppen szívózik. Ha meg nem tudja, mert nincs, akkor kéretik nem szívózni.
                    .... ja , ezt mondtam én is

                    Komment


                    • Üdv olvasom a fórumot de egy valamit nem vágok, légyszi segítsetek. Ha adott egy motor, vázszám alvázszám egyezik, kötöttem rá adásvételit akitől megvettem (de ő nem a tulaj) ellenben bár tudom ki a tulaj de már nincs leszármazója, azaz mindekije meghalt.. na mi van ilyenkor, merre tudok elindulni? A lényeg kimaradt OT-ztetni szeretném.

                      Komment


                      • Szervusz!

                        Valamelyik fórumtársunk írt nem is olyan régen az örökösödési jogról a fórumon,azt az írást részben átolvastam,hogy nehezen elképzelhető az,hogy valaki után,bármely oldalágból ne maradjon örökös.Valahogy így lehet ez a Te esetedben is,hogy hogyan lehet ennek utána járni,az már más kérdés,már csak azért is,mert nincs a kezedben a motor forgalmi engedélye,tehát még azt sem tudod pontosan,hogy ki van bejegyezve a forgalmi engedélybe tulajdonosként.Írtad valahol,hogy egy állatorvos szolgálati motorja volt,-akkor az is elképzelhető,hogy a tulajdonosként az állatorvost foglalkoztató cég volt bejegyezve a forgalmiba és a Dr. a motort csak használta,-ennek is utána kellene járni.A cégeknél meg gyakran előfordult,hogy az elhasználódott járműveket egy idő után leselejtezték,összetörték kivitték az ócskavasba,vagy eladták,vagy szőrén-szálán eltűnt,elkallódott,-nem lehet pontosan tudni.

                        Az örökösöket felkutatni sem egyszerű,mert be kellene szerezni a halotti anyakönyvi kivonatot,vagy a születésit és abból szinte családfakutatás szintjén megkeresni a lehetséges örököst,de akkor még itt van a személyiségi jog,melyre hivatkozva a hivatalok megtagadhatnak akármilyen adat kiadását.Minden kutakodásnak komoly anyagi vonzata van,ezért meg kell gondolni minden lépést,amit érdemben meg akarsz tenni,a K55 ügyében!


                        Jó pár éve indítottunk mi fórumtagok egy aláírás gyűjtést az okmányait vesztett járművek ismételt forgalomba helyezéséért.Összegyűjtöttünk 6 000 aláírást,írt erről a veterános újság is,-bíztunk benne,hogy történni fog valamilyen pozitív változás.Leadtuk valahova,hogy hova azt nem tudom pontosan,de nem történt semmi,mert elsősorban a MAVAMSZ-nak nem érdeke.Vannak itt emberek,akik uralják Magyarországon a veteránozást és köszönik jól megélnek belőle,az ilyen kis K55,meg Csepel,meg Pannónia pöcsök meg oldjál meg,ahogy tudják,mert ebben az országban pénzel minden megoldható és pénzért minden megúszható,-sajnos.

                        Sajnos nem tudok neked segíteni,bár szeretnék,de akármerre fordulsz,csak a falak.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                        • Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Szervusz!

                          Valamelyik fórumtársunk írt nem is olyan régen az örökösödési jogról a fórumon,azt az írást részben átolvastam,hogy nehezen elképzelhető az,hogy valaki után,bármely oldalágból ne maradjon örökös.Valahogy így lehet ez a Te esetedben is,hogy hogyan lehet ennek utána járni,az már más kérdés,már csak azért is,mert nincs a kezedben a motor forgalmi engedélye,tehát még azt sem tudod pontosan,hogy ki van bejegyezve a forgalmi engedélybe tulajdonosként.Írtad valahol,hogy egy állatorvos szolgálati motorja volt,-akkor az is elképzelhető,hogy a tulajdonosként az állatorvost foglalkoztató cég volt bejegyezve a forgalmiba és a Dr. a motort csak használta,-ennek is utána kellene járni.A cégeknél meg gyakran előfordult,hogy az elhasználódott járműveket egy idő után leselejtezték,összetörték kivitték az ócskavasba,vagy eladták,vagy szőrén-szálán eltűnt,elkallódott,-nem lehet pontosan tudni.

                          Az örökösöket felkutatni sem egyszerű,mert be kellene szerezni a halotti anyakönyvi kivonatot,vagy a születésit és abból szinte családfakutatás szintjén megkeresni a lehetséges örököst,de akkor még itt van a személyiségi jog,melyre hivatkozva a hivatalok megtagadhatnak akármilyen adat kiadását.Minden kutakodásnak komoly anyagi vonzata van,ezért meg kell gondolni minden lépést,amit érdemben meg akarsz tenni,a K55 ügyében!


                          Jó pár éve indítottunk mi fórumtagok egy aláírás gyűjtést az okmányait vesztett járművek ismételt forgalomba helyezéséért.Összegyűjtöttünk 6 000 aláírást,írt erről a veterános újság is,-bíztunk benne,hogy történni fog valamilyen pozitív változás.Leadtuk valahova,hogy hova azt nem tudom pontosan,de nem történt semmi,mert elsősorban a MAVAMSZ-nak nem érdeke.Vannak itt emberek,akik uralják Magyarországon a veteránozást és köszönik jól megélnek belőle,az ilyen kis K55,meg Csepel,meg Pannónia pöcsök meg oldjál meg,ahogy tudják,mert ebben az országban pénzel minden megoldható és pénzért minden megúszható,-sajnos.

                          Sajnos nem tudok neked segíteni,bár szeretnék,de akármerre fordulsz,csak a falak.

                          Üdvözlettel:Che
                          Köszönöm kimerítő válaszod, azért vicces hogy az ember rendbe akat tenni valamit, és ezer akadályt gördítenek elé... Majd azt mondom ha elkapnak azért k55 mert 50 cm3 ☹️

                          Komment


                          • Kb 10 éve... az nem is oly sok.. 2 motort ( M62, Csepel 250) sikerült forgalomba helyezni. Csak részben voltam szereplő,nagyrészt a tulajok intézték. Szükség volt közjegyzőre,nyilatkozatokra,adás-vételire+ ösztöndíjra. Részleteket nem tudok mert sokat felejtettem +nem is tudtam.. + ebből a tortából csak kis szelet volt az enyém.

                            Komment


                            • De az sem baj ha előkerül egy régi , - ezer éves mechanikus írógéppel írott - adás-vételi szerződés , az eredeti tulajtól a szomszéd nevére .... Amin szerepel az alváz -motorszám , rendszám .... és csak be kell küldeni a központi okmányba a kérvényt ....

                              Komment


                              • zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                De az sem baj ha előkerül egy régi , - ezer éves mechanikus írógéppel írott - adás-vételi szerződés , az eredeti tulajtól a szomszéd nevére .... Amin szerepel az alváz -motorszám , rendszám .... és csak be kell küldeni a központi okmányba a kérvényt ....
                                Mindez 92-előtti..........................................
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X