Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Honda CM185T kábelfüstölés...

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Vettem két gyertyát ma, mert egyik sem volt jó, megnéztem másik motoromon őket... Lényeg, hogy ma este megnézem, van-e szikra...

    Utánanéztem az egyenirányítóknak és 3-4 ezertől vannak felfelé az árak. Mivel papírnélküli motorról van szó és csak hobbi célra lesz használva, nem szeretnék 10000-ért venni bele új egyenirányítót, főleg, mert lehet megint lefog égni... A LÉNYEG, HOGY EGY OLCSÓBB TÍPUSÚ MOTORKERÉKPÁRBA VALÓ EGYENIRÁNYÍTÓT SZERETNÉK, DE MILYET?

    Egyébként interneten beütve a típust találtam angol nyelvű értekezést teljesen hasonló problémával, ott is azt írta a válaszoló, hogy valószínűleg 12 voltos akksit tettek 6 voltos helyett...

    Üdv. Gyula
    Utoljára szerkesztve a következő által: DCS; 2011 márc. 11, 10:36.

    Komment


      #32

      Komment


        #33
        Attached Files

        Komment


          #34
          Értem. Én is átvizsgálás után gondoltam a bekötését az egyenirányítónak, csak érdeklődnék, milyen típus beszerzését ajánlanád, ami hasonló? Megnéztem típusszám szerint a leégett egyenirányítót(amiről már raktam fel képet) és az bizony egy Kawasaki, ha jól láttam más honlapokon, tehát már az sem eredeti volt. Arra gondolok, hogy mondjuk egy jóval olcsóbb keleti motor, vagy autó egyenirányítója megfelelne nekem? De melyik típus?
          Egyébként ha visszaemlékszem, lehet, hogy volt feltéve még a 12 voltos akksi fordítva régen(két éve foglalkoztam a motorral utoljára, amikor megkaptam)
          Köszönöm az eddigi segítségeket!!!

          Most olvastam a Graetz hidas hozzászólást képpel. Ha tényleg van ilyen és működik is az nagyszerű lenne nekem! Én motoros bontót hívtam fel, ahol univerzális egyenirányítót adnak 10000-ért. Ez csak egy példa, többi robogóhoz és más motorokhoz is jó drága alkatrész...

          Utánanézek interneten akkor én ennek a Graetz hídnak, hol lehet kapni ilyet.
          Utoljára szerkesztve a következő által: DCS; 2011 márc. 11, 14:46.

          Komment


            #35
            Ma este kipróbáltam, van-e gyújtás, de semmi.
            A megszakítóhoz megy áram, viszont a gyújtótekerccsel bajban vagyok. Milyen méréseket lehet rajta elvégezni multiméterrel? Szakadást lehet nézni primer és szekunder oldalon is? Illetve mindkét oldalán ellenállást lehet mérni? Ha igen, mik a nagyjábóli értékek?
            Azt szeretném ezenkívül kérdezni, hogy néztem a kapcsolási vázlatot és nem értettem pontosan a gyújtó tekercs működését. A primer tekercs érthető, egyszerűen a megszakító megszakítja az áramkörét, de a szekunder tekercs két kivezetése a két gyújtókábel. Akkor mindkét tekercsben egyszerre van minden fordulatnál egy-egy szikra? Ezt nem tartom valószínűnek. Egyszerre csak egyiknél lehet szikra, nem? De akkor mi dönti el, melyiknél legyen?...
            Köszönöm előre is!!!

            Komment


              #36
              Neeem! Mindkét henger kap szikrát minden főtengely fordulatnál. Az egyik a kipufogásba gyújt bele, de az nem zavar senkit. Így egyszerűbb a szerkezet.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X