Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs főtengely-csere

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Izs főtengely-csere

    belevágtam...
    donor a boncasztalon... pihen. nem akar kijönni a főtengely a bal karterfélből. melegítsem a csapágyházat? és úgy próbáljam?
    képek
    segítsen vki!!!!
    pls help my

    #2
    Hali! Semmi esetre se üssed a főtengelyt semmivel! Kell csinálni hozzá egy elég erős vasdarabot amiben középen egy nagyobb méretű, lehetőleg sűrű menet van.Ezt a vasdarabot kell a blokkon levő furatokhoz csavarozni, és a középső csavart tekerve a főtengely kicsúszik majd. A középső csavar végére tehetsz egy csapágygolyót, úgy könnyebb tekerni...
    Nem vagy te fenn véletlen a légpuskás topikon?
    TZ, sricsi70 és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Üdv.:
      Nekem ugyanez a problémám volt az én IZS-emmel is. Fával támaszd alá, az jó ahogy csináltad és kemény fát tegyél a főtengely végére és azt üsd, Másik megoldás, hogy használj egy darab bronzot vagy sárgarezet közdarabként.(azt üsd)
      Nem javaslom a golyót a főtengely végére, mert nem peremezni akarjuk a tengelyvéget, a primer kislánckerék nem megy vissza a helyére, ha elbarmoljuk a tengelyvéget.
      A rIZS legnagyobb hibája, hogy az az egy golyóscsapágy fogja meg a főtengelyt, hogy ne szaladgáljon oldalirányban, tehát érdemes arra a felületre vigyázni ahol felfekszik.
      Az eredeti szimeringet meg szerintem felejtsd el, mert elég sz*r kialakítás tekintetében is, én 2 db 10mm széleset raktam be a helyére (az eredeti kétajkú szimering lefogta a főtengelyt és elég komoly teljesítménycsökkenést okozott.Úgy látom planéta 3 blokkod van.(a dekompresszor sem túl jó,általában kifúj, az oldalsó fúratba is gyertyát raktam,mert elég macera forró hengernél a felső gyertya csere.)




      A főtengely oldaláról is tudnál képet felrakni?? (csak érdekel, hogy telisonkás-e a tiéd is)
      A két blokkfél közé meg rakj papírtömítést festékkel, bár gyárilag nincs de nagyon hiányolta az én mocim is.

      Komment


        #4
        Egy fával nyugodtan megpróbálhatod kiütni, ki kell annak jönni! Ha mégsem melegítsd meg egy kicsit nem kell nagyon csak monjuk ráteszed egy kályha tetejére!Sok sikert!
        Lemezjáték kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          dehogynem köszi a tippet




          köszi mindenkinek az ötleteket. van egy majd 10cm átmérőjű, és 15cm hosszi fejjel rendelkező gumikalapácsom... az kihozta.
          majdánka: mindjárt teszek fel képet még. a sonkán van két nagy lik, de be van ütve műanyag zárókupakkal mindkettő, mindkettő főtengelynél. a donor jobb állapotú volt mint amit műtök, úgyhogy majd mindent a donorból teszek bele, az eredetiből csak a számos fele marad, asszem

          sajna septiben készült fotók, és csak mobillal
          Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 márc. 22, 20:38.
          soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Kedves Norinko!

            Azt javasolnám,hogy a blokkfeleket ne cseréld fel.Nem véletlenül szokták a blokkfeleket "össze számozni".A blokkoknál nagyon fontos,hogy a csapágyfészkek egytengelyűek legyenek.Nem tudom hogy a korabeli technológia milyen volt,a megmunkálást illetően,de elképzelhető,hogy a csapágyhelyeket a két fél összefogott állapotában készítették,mely a csapágyhelyek egytengelyűségét garantálta.

            Üdvözlettel:Che
            sricsi70, Tamás78 és soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              10mm a vastagsága a szimeringnek. és a többi mérete?
              mérjem le




              értem. de a váltó-deklit cserélhetem?

              Komment


                #8
                Kedves Norinco!

                Igen,úgy gondolom,hogy a dekniket ,lehet cserélni.Az előző hozzászólásommal,a blokkfelek cseréjét illetően nem okoskodni akartam,csupán arra gondoltam,ha mégis újra szét kell szedni,mert valami nem "jön össze",-lehet újra mosni,tömíteni,meg a bosszúságról nem is érdemes beszélni,-rendkívül ártalmas az egészségre,-no meg az IZS-re is.

                Üdvözlettel:Che

                Komment


                  #9
                  a váltószekrény deklijére gondoltam, amiben a kihajtás van. azt cserélhetem?
                  egyébként nagyon logikus amit írtál, köszi

                  Komment


                    #10
                    Kedves-Mindenki!

                    Laza mozdulattal tulléptetek bazsimoci tanácsán--elnézést de nem tudom megálni hogy ne mondjam ki hogy az összes tanács (ezen kívül)hihetetlen szakszerütlen ,barbár marhaság.
                    Talán ahhoz tudnám hasonlítani -mintha arcod elé tennék egy vastag puha szivacsot,aztán lábujhegyen állva óvatossan egy kalapáccsal orbavágnálak---
                    Szerintem a blokk szétszedés--összerakáshoz elengedhetetlen egy ilyen egyszerü kis szerkezet--mert akkor talán nem a csavarhúzó beverésével kell kezdeni a szétszedést. Illetve az összerakásban is elengedheetlen ahhz hogy a drága pénzen megjavított főtengelyt egy laza ütéssel ne tedd tönkre. Talán van aki egy rajzot tud ide tenni --hogy miről is beszélek.(sojnos nekem meg ez nem megy)
                    sricsi70, és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      ismerem a főtengely-kinyomó szerszámot, -simsonhoz van is rajzom valahol- tudom miről beszélt bazsi, de se anyagom, se lehetőségem nincs ilyet csinálni. a szerelési könyvekben is azt ajánlják, hogy a hajtókart fogva, a blokkfelet fakalapáccsal ütögetve lehet levenni a baloldali kartert. orosz műfogással
                      a szimóhoz
                      Utoljára szerkesztve a következő által: norinco; 2012 márc. 23, 07:03.

                      Komment


                        #12
                        Ez a téma nagyon jól jött most nekem, én is itt járok az Izzsel ... tegnap csak forgattam a blokkot, mint bohóc a bűvésztányért, hogy merről kezdjek neki
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 márc. 24, 23:09.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #13
                          Ha kell szivesen gyártok ilyen dolgokat--veterános árakon-de az eszterga villannyal megy és az anyagot meg kell vennem mert már bezárt a gyár--de igazi falusi csérkét,kakast,tojást beszámítok

                          Komment


                            #14
                            jó kis cserekereskedelem
                            csak az a baj, hogy egyenlőre csak egy kutyám van, bár volt év, nem is olyan régen amikor 10 disznó, 8 kecske, meg rengeteg baromfiféle volt az udvarban.

                            Komment


                              #15
                              vettem szimeringeket: mindegyik kétajkú
                              Click image for larger version

Name:	szimeringek.jpg
Views:	2
Size:	184.7 KB
ID:	130943

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X