Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Magyar motorkerékpárok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Ez számomra is gyanús még a kormánya is,pláne a felirat.A hátsó lámpa sem a kor szülötte.Persze lehet,hogy tévedek nekem is volt ilyen gépem de az belföldi volt rengeteg megtett km-rel azon semmi De lux nem volt. Erre legalább ezentúl vigyáznak.Ha ez nem is de a mellette lévő " csepszi" szép!!.
    Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2014 dec. 08, 14:22.

    Komment


      #62
      Szerintem sem valószínű, hogy gyári gép lehet. Mondjuk csak a Danuviás könyvekre támaszkodok, de egyikben sem ejtenek erről a modellről szót. Aztán lehet, hogy a következő már erről fog szólni.

      Komment


        #63
        Nem tudtam hová tegyem de szerintem itt van a legjobb helyen. Bár nem csak motorokról szól.

        Index2

        Komment


          #64
          Click image for larger version

Name:	9005955_befe23dceea66c02eb6f693eab6788e7_wm.jpg
Views:	1
Size:	93.9 KB
ID:	145813Gondoltam, berakom, érdekességnek....mivel, szerintem ez egy Pannónia....
          Azt, hogy mikor készült a volt Szovjetúnióban ez a kép, nem tudom...talán, az 50-es évek?!

          a link, ahol találtam :
          Totalcar - Magazin - A Siemens tovább erőlteti a pantográfos kamiont

          Komment


            #65
            Szerintem inkább egy IZS -49 ... a kipuf. könyök ívéből ítélve ... De a bukósisak valami pazar !
            Már sehol nem lehet kapni , tisztességes "svejci sapkát" !

            Komment


              #66
              Gondoltam, berakom, érdekességnek...mivel, szerintem ez egy Pannónia...
              Azt, hogy mikor készült a volt Szovjetúnióban ez a kép, nem tudom...talán, az 50-es évek?!
              Nem valami jól látok már,de az nem egy IZS 49-es? De az a troli Kraz se kutya!Azért elvtársak ezek az Oroszok........!(?)
              Bocsi Zahi!Nem akartam lelőni a dolgot!De már akkor láttam az írásodat amikor az enyém megjelent!Bocsi!
              Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2015 júl. 27, 19:55.

              Komment


                #67
                Sorry Fiúk!

                Nem vagyok egy kimondottan Pannónia fun (Izs sem) de a kipuff vége is érdekesnek tűnt (nekem ) olyan "buzogányos" fajta
                Igen, a "svejci" sapó, az nagyon über!

                Üdvözlettel...

                Komment


                  #68
                  A munkahelyemről ma voltam kiküldetésen egy beszállítónál, a recepción állt ez a szépség, egy D Csepel társaságában.

                  Click image for larger version

Name:	próba 51.jpg
Views:	1
Size:	206.4 KB
ID:	147362

                  Megcsodáltam őket. Visszaérkezve rákerestem a neten hogy mi lehetett ez a robogó, erre kiderül hogy egy nem mindennapi dolog...
                  Magyar robogó „tanulmány” - Az Autó


                  http://www.retromobil.hu/2012/09/04/...nulmany-egyke/
                  Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 okt. 21, 10:20.

                  Komment


                    #69
                    mivel, szerintem ez egy Pannónia...
                    Hátul lengőnyereg van, nem "egybeülés", én inkább Csepel 250-nek nézem.

                    Komment


                      #70
                      mivel, szerintem ez egy Pannónia...
                      Hátul lengőnyereg van, nem „egybeülés”, én inkább Csepel 250-nek nézem.
                      Izs 49, mert Pannónián és Csepelen sosem volt tankváltó.

                      Komment


                        #71
                        Ez a tény eldönti a kétségeinket. Bármily fájó is ez egy Izs a nagytestvér útjain! Bár nekem Grisa és Bárizsnya tesóm sem volt tudtom szerint. Azért a tudtom szerint mert Jó apám élvezte a vendég szeretetüket mint hadi fogoly.

                        Komment


                          #72
                          Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          én inkább Csepel 250-nek nézem.
                          .......akkor skubizd meg jobban!Még annyira sem Csepel mint ,,Pancsi"!.........csak egy IZS-ecske abból is a 49-es fajta!

                          - - - Updated - - -

                          emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Izs 49, mert Pannónián és Csepelen sosem volt tankváltó.
                          ..........naja!!!!Meg ilyen felömlő fedél csak a DKW-kon és az IZS-eken van!.....mert ugye egy kutya kölyke mindkettő!

                          Komment


                            #73
                            És még mindig lehet találni
                            Hú de jó volt rábukkani!!
                            Click image for larger version

Name:	20170815_171723[1].jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	152692
                            1961-es. Elég idő rágta, de mindene eredeti gyári. Motorszám alapján a motor a vázé. Sajnos a km óra és a jobbos térdvédő hiányzik. Gyári emerge gumik. Nagyon szépen, totál gyári állapotban megőrzött motor, leszámítva az állapotát. A tank belseje nagyon szép rozsdamentes. (Ezen meg is lepődtem) Nagyon minimális pici rozsda egy helyen. Nem sokat mehetett ez a motor. Bal oldalán még látszik hogy PANNI!
                            Ja még a bal szektor is hiányzik és nem a gyári benzincsap van rajta.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: Tamás78; 2017 aug. 15, 20:08. Oka: Bal szektor hiány.

                            Komment


                              #74
                              A helyedben lottóznék is...

                              Komment


                                #75
                                Sajnos a km óra és a jobbos térdvédő hiányzik.
                                Nem biztos, mert az alapkivitelnek egy krómozott lemezfedél volt gyárilag a lyukra szerelve, csak ritka példányokon (export) volt valósan kilóméter-óra de az is egy klasszikusan sz.r műanyagházas valami, melynek a müanyagháza mostanra kifakult, elporladt, megfeketedett stb

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X