Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Babetta 207

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Babetta 207

    Az volna a problémám hogy indításkor nagyon sokáig kell tekerni míg a motort megforgatja. Szétszedtem a kuplungját jónak néz ki minden nem is olajos megcsiszolgattam visszaraktam de a jelenség megmaradt, nem javult semmit. Más motoroknál félig lenyomják a pedált és már viszi is a motort. Megmértem a két fékpofán lévő ferodor vastagságát 4mm-es ennek kellene vinnie a dobot hogy forogjon a motor, nem tudom gyárilag milyen vastagnak kell lennie lehet hogy ez már vékony. Kérem segítsen valaki aki tud érdemlegeset mondani. Köszönöm.

    #2
    vékony kemény a betét.

    Komment


      #3
      Használd a dekompresszort. Gyárilag úgy van előírva az indítás: hogy behúzott dekompresszorral tekerni majd megfelelő fordulatnál elengedni, vagy lábbal a pedált nyomni és félúton elengedni a dekompresszort.
      Ha egyszerűen csak "berúgják" ott már nincs kompresszió a motorba. Amúgy meg azt hiszem hogy le kell reszelni a ferrodó széleit 45°-ban és úgy jobb lesz. Ha az emlékeim nem csalnak.
      De várjál még, hátha valaki még megerősít.

      Komment


        #4
        Én azért óvatosan bánnék azzal a dekompresszorral. Nem véletlen, hogy a 210-esből már elhagyták. Ha betrutymósodik, akkor nem zár jól és emiatt nem fog a motor beindulni. Én még nem láttam Babettát, amit nem lehetett bepedálozni, ha egyébként rendben volt rajta a gyújtás és a porlasztó.
        Che és dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          CZsolti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én még nem láttam Babettát, amit nem lehetett bepedálozni, ha egyébként rendben volt rajta a gyújtás és a porlasztó
          Ez így van. Az enyém most lett fúrva, a kompresszió tökéletes. A gyertyára, karburátor beállításokra elég kényes a gép. De ha ezek rendben vannak, egy pedálnyomásra indul. Nem kell a dekompresszort babrálni.
          De most hogy belegondolok, a dekompresszoros indításnak az lehet az előnye, hogy így az indítópofák talán hosszabb életűek. Először "megkapaszkodik", felpörgeti a motort, majd utána ereszti rá a terhelést, kompressziót...
          Egyébként én sem tartom jó ötletnek magát a dekompresszort. Plusz egy hibaforrás, bonyolítás. Sokkal jobb egy egyszerű kapcsoló, ami megszakítja a gyújtást...
          Amivel még meg szokták ölni a Babettát, amikor középtámaszra emelve ráülnek, és pedálozzák mint az őrület. Össze-vissza hajlik, deformálódik a váz a középtámasznál.
          Ha pedálnyomással nem indul, úgysem fog rendesen működni, ott valami baj van.
          Titus és CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ha betrutymósodik, akkor nem zár jól és emiatt nem fog a motor beinduln
            Ugyanúgy be lehet csiszolni, mint a hagyományos szelepet.
            Titus és St.Z.350 kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              207-es babettánál az indítóröpsújokról le kell köszörülni a gyári ferrodolt és a helyébe ugyanolyan hosszan hasított bőrt ragasztani jó minőségü kétkomponensű ragasztóval.Én kutyapórázból vágtam a legtöbbnek a szélessége és a vastagsága is jó,ég és föld a különbség. Én is egy öreg szakitól hallottam,álmomban se gondoltam volna hogy pont a hasított bőr lessz a megoldás.
              Titus és szőrös kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                207-es babettánál az indítóröpsújokról le kell köszörülni a gyári ferrodolt és a helyébe ugyanolyan hosszan hasított bőrt ragasztani jó minőségü kétkomponensű ragasztóval.Én kutyapórázból vágtam a legtöbbnek a szélessége és a vastagsága is jó,ég és föld a különbség. Én is egy öreg szakitól hallottam,álmomban se gondoltam volna hogy pont a hasított bőr lessz a megoldás.210-es babettánál is kipróbáltam ott viszont az indítóröpsújokon jóval kisseb felületű a ferrodol a helyébe ragasztott bőr hamar szétment.
                Utoljára szerkesztve a következő által: Totyi; 2014 febr. 28, 19:47.
                CZsolti és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Érdemes megnézni ezt az animációt:

                  https://grabcad.com/library/babetta-207

                  Komment


                    #10
                    Kaptam egy Babettát ma délután!Az unoka öcsém adta nekem mert nem tudják életre kelteni de ha véletlenül el is indul akkor fullad leáll nincs ereje!Úgy hiányzott mint púp na hátamra!De a húgom annyira kért hogy szabaditsam meg őket tőle hogy elhoztam!1 óra múlva jókat rodeóztam vele a szőllő hegyen!Igaz a homok úton úgy 30-35 km/ó....sacc/kb nem igen bír többet menni!Ja!A hiba!Rettentő rozsdás belül a tankja és szinte csak rozsdás benzint kapott szerencsétlen amitől elvolt dugulva!
                    Azért még vannak homályos részletek!Mert azt mondták hogy 2 sebességes!Én nem vettem észre hogy váltott volna!Vagy nem is lehet észre venni?A rozsdát majd holnap megnézem hogy lehet kipucálni!Lemosom és van egy szép ,,TABLETTÁM"!Hátha eltudom cserélni majd egy Musztángra vagy Ideállra!(?)
                    Fergusson, és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Álmodj királylány! Babettámat egy lóért...

                      Komment


                        #12
                        Álmodj királylány! Babettámat egy lóért...
                        Húúúúúú!!!Zsolti!Értem ám!!Igaz hogy egész éjszaka gondolkodtam rajta hogy mit jelent de össze szedvén a szanaszét kóválygó agysejtjeimet.Megfejtettem!Álmodj királylány!( Magyar fordításban:Hol tévejegnek párás Tavaszi hajnalon lenge tündéri gondolataid köcsög?......ugyan is lánynak neveztél hol ott régebbi személyes kontaktusunk alkalmával láthattad hogy fiúból vagyok! A második rész az nehezebb volt!Mert nem vagyok Amerikai így nehezen tudtam párhuzamot vonni a Musztáng és a ló között ráadásul megspékelve a Babetta nevű szörnyszülöttel!)........köszönöm barátom hogy gondoskodtál elmém tornáztatásáról e röpke kis bejegyzéssel!Várom a következőt!.............de még mindig nem tom hogy vált ez az átok!Miért két sebességes?
                        Baráti üdvözlettel:apacsavo 😁
                        Utoljára szerkesztve a következő által: apacsavo; 2016 okt. 30, 07:38.

                        Komment


                          #13
                          ...de még mindig nem tom hogy vált ez az átok!Miért két sebességes?
                          Tiszelettel,Gyula bátyám!

                          A 207-es Babetta ( ha valóban az? ) nem kétsebességes, csak egy! A "valóbant" azért írtam, mert van, hogy belerakják a 210-es motorját, ami valóban az, vagy (valahogy) bekerült egy ilyen csehszlovák jármű az országba.

                          Üdvözlettel!

                          Komment


                            #14
                            A 207-es Babetta (ha valóban az?)
                            Ma utána néztem 210-es!Rendes úton még nem próbáltam csak itt felfelé a dombon földúton!Levettem a tankot pucoválni.Egy kis flakonba adtam neki ,,Sárkányvért"!Ezen a homok úton felfelé(nem túl meredek!)velem csak olyan max 30-40km/ó sebességet bír!Akkor ez most már felváltott 2.-esbe vagy nem?!Mert az indítási gondon kívül ez volt a másik panasz rá hogy nem vált 2-esbe!Akkor most váét vagy nem?Mikor kell neki váltani?Legyetek szívesek felvilágosítani mert ha nem elkezdem tuningolni míg 70-et nem megy legalább!

                            Komment


                              #15
                              Mikor kell neki váltani
                              A másodikba 20km/ó-nál kapcsol.

                              tuningolni míg 70-et nem megy legalább!
                              Könnyen ki lehet belőle hozni.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X