Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa és Cz motorok váltókar lógása

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    szerintem csak lábbal nem lehet kuplungolni illetve csak ahogy írtad, nagyon sután.
    Viszont én levettem azt a kiemelő villát mert az MZ-n nagyon röviden lehet váltani, gondoltam CZ-n jobb lesz de a lábváltó útja természetesen ugyanolyan hosszú, viszont a kuplung igen nehéz, hamar elfárad a csukló.

    Komment


      #17
      mert az MZ-n nagyon röviden lehet váltani,
      A Cz váltó/berúgókarja hosszabb. Ha meg akarod tudni, milyet vált a Cz csak a váltókarral, akkor kell egy Perák berúgó+váltótengely, amivel kétfelé lehet venni a két funkciót.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        Ricsi! a kuplung finom beállítása- az én tudásom szerint.- a bowden hosszt állító csavart engedd vissza. A jobbos deklit vedd le.-a 6 szögletű állító csavart balra forgatva tekerd/ lapos végű csavarhúzó/ mindaddig mg a léptetőn lévő görgő kezd szabadon forogni / olajozd meg/. itt a hézag 0,5 mm nél ne legyen több mozogjon szabadon. Ezután már csak a kuplung bowdent kell beállítanod- ha balra tekered a kormányt akkor sem feszülhet a karnál legyen 1,5 mm holtjáték. A kuplung bowdent is így szezon előtt érdemes megkenni. A végét felkötni és fecskendővel nyomni apránként az olajat mindaddig míg alul nem jelentkezik.Én így valahogy csinálom és így lehet visszafele is váltani ha balra kanyarodsz és kézi irányjelzéssel biztonságosabb a kanyarodás jelzése , lábbal kuplungolsz gyakorlás kérdése csupán. menni fog. Ha nem működik szerkezeti baj van.
        Titus, Ba701 és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X