Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa Mustang üzemképessé tétele

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa Mustang üzemképessé tétele

    Már néhány éve itt van nálam egy ismerős Mustangja, de már tényleg elérkezett az idő hogy valamit kezdjek vele. Nem felújításról van szó, csak üzembe helyezésről. Szóval futómű, fék, kormány, motor, üzemanyag rendszer és elektromos rendszer összelapátol aztán ennyi.
    Legalábbis ez a cél. De a gond rögtön ott kezdődik hogy hogy kell kiszedni a hátsó villát?
    Sehol nem látok rajta biztosítócsavart, a két fele össze van hegesztve, szóval nem lehet kétfelé lehúzni sem.

    #2
    hogy kell kiszedni a hátsó villát?
    Minek? Karbihoz,gyujtáshoz hozzáférsz. Hálából félretettem neked pár Pannónia gyári bovdent.
    sepy és heeegany kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Adott két váz(sok-sok sallanggal az egyik, a másik pedig majdnem komplett motor) Az egyik vázra rá van heftelve egy nagy csomagtartó, ami miatt persze a gyári ülés se megy rá. Szóval nem az lesz az alany. A másik váznak meg szét van barmolva a hátsó lengővillája. Ezért kellene kicserélni.

      - - - Updated - - -

      Moderátorok, keresőbe kerestem rá a mustangra, nem figyeltem hogy ez a típusjegyes téma. Átraknátok a szerelési kérdések közé?
      Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2017 jún. 30, 21:55.

      Komment


        #4
        Hali.
        Ha jól emlékszem , gumi szilentekben ül a villa tengelye. Azt a gumit kell eltüntetni onnét és kijön a tengely. A gumi helyett meg esztergáltatsz szilonokat.
        Igaz meg sem közeliti majd a gumiszilenteket de más megoldás nem nagyon van. Utángyártottnál is csak szilonbetétek vannak.
        OdinHEM, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          kvaga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Hali.
          Ha jól emlékszem , gumi szilentekben ül a villa tengelye. Azt a gumit kell eltüntetni onnét és kijön a tengely. A gumi helyett meg esztergáltatsz szilonokat.
          Igaz meg sem közeliti majd a gumiszilenteket de más megoldás nem nagyon van. Utángyártottnál is csak szilonbetétek vannak.
          Roncsolás nélkül nem lehet kiszedni azt a gumit?

          Komment


            #6
            Ennyivel tudok én is segíteni: Click image for larger version

Name:	BIG_0006781794.jpg
Views:	1
Size:	52.0 KB
ID:	151998
            sepy, Atti69 és 4 további látogató kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #7
              Kibamrolod belőle ezt a sz.rt. teszel bele bronzperselyt esetleg zsírzógombbal. aztán ha zsírozzák is örökélet+3nap?????

              Komment


                #8
                Ugyan nem látom sem a vázat sem a lengővillát, de nem lehet valamelyiket megcsinálni? Gondolok olyanra hogy a ráeszkábált csomagtartót leszedni, nyomait eltüntetni, vagy a szétbarmolt lengővillát megjavítani? És csak azért kérdem mert lehet kevesebb erőfeszítés mint lengőt cserélni.

                Komment


                  #9
                  sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Ugyan nem látom sem a vázat sem a lengővillát, de nem lehet valamelyiket megcsinálni? Gondolok olyanra hogy a ráeszkábált csomagtartót leszedni, nyomait eltüntetni, vagy a szétbarmolt lengővillát megjavítani? És csak azért kérdem mert lehet kevesebb erőfeszítés mint lengőt cserélni.
                  A lengővillából darab hiányzik. A másiknál az ülés hátsó része helyére van felheftelve a csomagtartó. Majd megnézem, és ha semmi nincs levágva róla akkor lehet anak esek inkább neki és levágom róla a csomagtartót.

                  Komment


                    #10
                    A hegesztés nyomait szépen el lehet tüntetni, és ha még az ülés is eltakarja az már csak jó.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X