Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Külföldi veterán forgalomba helyezése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Az első telószár is gyárilag ilyen görbe ?
    Igen, a Dnepr-é az egyenes!

    Komment


      #32
      3 féle van, amit nagy tételben gyártottak, a félfékes Bmw stílusú, a fodros Ural, és ez. Meg még kb. 2 fajta prototípust én is láttam a fékdob kapcsán.
      Az újkori Uralokban is ilyen van. (meg Brembo tárcsa)
      Köszönöm, az infót Nekem személy szerint a fodros tetszik, fékhatást nem tudom mennyire elegendő.

      Komment


        #33
        Igen, a Dnepr-é az egyenes!
        Ilyen a Nyipróé:
        Click image for larger version

Name:	002.715.jpg
Views:	1
Size:	42.1 KB
ID:	143534
        OdinHEM és Fergusson kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #34
          Nekem személy szerint a fodros tetszik,
          A fékhatás a béka segge felé tendál, a kopott-rozsdás dobot felszabályozva annyira vékonyodik a préselt lemez, hogy hosszabb fékezéstől leég a festék...
          sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #35
            Gondoltam hogy rossz, de hogy ennyire... Attól még szép

            Komment


              #36
              Sziasztok. Hosszabb kihagyás után visszatérek a fórumba egy olyan kérdéssel, hogy Magyarországon külföldre eladott motort az eladó lejelentette az adásvételivel a nevéről, majd a külföldi aki megvette nem íratta át, majd el is vitte haza ott se íratta a nevére mert csak gyűjteménybe volt, majd meghalt a motor visszakerült ide. A szürke forgalmiban bejegyzett tulaj megvan de nem ír adásvételit mert egyszer már eladta a motort és be is lejentette, így már nem az övé. Hivatalosan a külföldié sem mer nincs a nevén. A motor rendszám alapján nincs benne a KEKKH rendszerben. XXX123 formátumú magyar rendszáma és a szürke forgalmija megvan. Na ebben az esetben, hogy vehetem a nevemre és helyezhetem forgalomba? Előre is köszönöm.

              Komment


                #37
                Melyik ország az a külföld...?

                Komment


                  #38
                  Uniós tagállam, Németország.

                  Komment


                    #39
                    Szerintem itthon adásvételi láncolatot kérnének (kétnyelvű !!!) ... Továbbá egy hiteles másolatot a hagyatéki eljárásról amiben szerepel az ominózus jármű , valamint rendelkezik egy - a hivatal által elfogadott - fordítással . Hiszen a bürokrácia kis hazánkban nem ismer határokat . Mindezt azért mert a jármű nem került magyar országon a forgalomból véglegesen kivonásra , továbbá külföldön sem került beírásra forgalomba . Így elméletileg egy külföldi állampolgár vásárolta meg a gépet akitől megörökölte valaki , és tőle lett vásárolva a vas .... Tehát papíron nem is tette ki a lábát az országból . (!) Vagyis ha a külföldi vevőtől, halála előtt vásároltad volna meg a járművet , kétszeri , - átírás elmulasztása miatti - büntetésbe részesítenének és jó hosszú idő (kb 45 nap , mert szürke forgalmi... ) és sok készpénz ellenében (vagyonszerzési adó , forg +törzskönyv , eredetiség vizsg ...) a nevedre kerülhetne . bár ez csak fikció .

                    Komment


                      #40
                      bár ez csak fikció .
                      Tetszik.........

                      Újab fikció!
                      Ha a szürkeforgalmis adásvételi soros pannoniám mellé:akasztanék egy sima adásvételivel vásárolt oldalast mi lenne a módja,a forgalomba helyezésnek?
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #41
                        Hiszen a bürokrácia kis hazánkban nem ismer határokat .
                        Jól mondod. Ezek a nyomorult bürokraták elvárnák azt is, hogy külföldi kereskedőtől vásárolt járműnél igazoljam az adásvételi láncot. Tehát kéne nekik egy adásvételi a forgalmiban szereplő külföldi tulaj és a külföldi kereskedő között!
                        Hogy mi köze a magyar hatóságnak egy külföldi okirathoz, meg hogy az ott nem úgy működik, nem is írnak adásvételit csak odaadják az okmányokat meg a kulcsokat a járművel, ami azé aki ezeket birtokolja...na ezt a magyar rendszer nem bírja megemészteni és kiköpi azonnal.

                        Komment


                          #42
                          Tehát kéne nekik egy adásvételi a forgalmiban szereplő külföldi tulaj és a külföldi kereskedő között!
                          A szürke forgalmiban magyar tulaj van aki viszont az adásvételit amivel eladta a németnek leadta az okmányirodába, így már nem a ő nevén van a motor. Mivel a német se itt se ott nem íratta a nevére hivatalosan az övé se. Jelenleg innen nézve gazdátlan.

                          Komment


                            #43
                            Én csak egy saját példát írtam.
                            Jelen esetben, mivel okirat készült és be lett jelentve a magyar hatóságnak a külföldre értékesítés, igenis a németé. És onnantól kezdve fogják kérni bizonyítani a tulajdonosi láncot. Nekem elég meredek, mikor sokszor még a magyar hagyatékolással se lehet megküzdeni, nem hogy egy külföldivel.

                            Komment


                              #44
                              Jól írja Demeter, papíron a németé.
                              Nem értem hol van a baj.... kell egy kétnyelvű adásvételi a némettel oszt kész nem kell túlbonyolítani.

                              Komment


                                #45
                                Jól írja Demeter, papíron a németé.
                                Nem értem hol van a baj... kell egy kétnyelvű adásvételi a némettel oszt kész nem kell túlbonyolítani.
                                Igen , erre próbáltam utalni , de mivel ez is csak papíron lesz legális (mert egy halottal igen nehéz aláíratni bármit) , csak fikcióként tüntettem fel az ügymenetet .Bár ez visszadátumozásokkal ... egyéb más " korrekt " dolgokkal tarkított útja a legalizálásnak , még itt is ki kell majd fizetni a büntetést a német tulaj helyett , továbbá saját magad okán is mivel a te adás-vételid (kétnyelvű , hogy ne kelljen hivatalos fordítás) , - amit a némettel irtatok - is el kellett múljon 15 napos , hiszen közben az eladó meg is halt ...
                                Szerintem ez a leggyorsabb módja a dolgoknak .Bár nem tudom a műszaki vizsgát is meg csináltatod -e rajta , valószínűleg a szürke forgalmit utána , illetve az eredetiség vizsga után ,el kell veszitsd hogy megmaradjon ... ( a műszaki adatlapra majd gyártási évnek a műszaki vizsgán bejegyzik a forgalmi kiállítási dátumát , hacsak nincs külön beírva ... bár ha a gyártási év be is van jegyezve , még ott van az első forgalomba helyezés dátuma ... katasztrófa az egész ,ügyfélkapustól)
                                Továbbá a végére még felteszi az i-re a pontot , hogy hozzáfognak a legelső tulajtól kezdve ,a tulajdonosok után kutakodni , ami nekem vagy hat hétbe tellett . És nem értem máig az értelmét !
                                Ha egyszer érzek hozzá affinitást , majd leírom , hogyan is jártam vagy másfél hónappal ezelőtt a magyar hivatali rengetegben ...

                                - - - Updated - - -


                                Újab fikció!
                                Ha a szürkeforgalmis adásvételi soros pannoniám mellé:akasztanék egy sima adásvételivel vásárolt oldalast mi lenne a módja,a forgalomba helyezésnek?
                                Szerintem a motorral semmi gáz csak az átírás elmulasztása miatti büntetéseket kell kifizetni , továbbá az oldalassal tudomásom szerint az a helyzet - mivel nem önálló jármű , nincs is forgalmija - , hogy ( újra , ha műszakis) vizsgára kell vinni (NKh-hoz mert nem csak ismételt forgalomba helyezés lesz , hanem talán a járműfajtánál változás áll be ...) , de természetesen már a fogatot , majd az adásvételikkel , és( az oldalkocsi adásvételijével is )eredetiség vizsgálatra , biztosítóhoz kgfb-t megkötni , majd a kiállított , és meglévő okmányokkal az okmányirodába . ( előtte , hogy megmaradjon a szürke forgalmi , azt elveszetté kell nyilváníttatni a rendőrségen , majd beszerezni róla egy paoírost ...) Ott kifizet közigazgatási eljárás költsége , majd kb 6 hét fék ... , mivel keresgélnek a korábbi tulajok között ... majd ismét beballag ügyfélkapuhoz , valamint kifizet :vagyonszerzési adó , forgalmi , törzskönyv , büntetés , új rendszámok (!) ... azután vissza a biztosítóhoz és az új forgalmi alapján az adatokat módosíttatni ... Fasza mi ?
                                Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2016 dec. 27, 01:51.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X