Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bedford CF

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Levegő csavarra , nekem valami olyan rémlik (nem tudom honnan, de én mindig így csinálom) full be, majd 3x felet ki. Eddig bejött.

    Komment


      #17
      Sziasztok!
      Válasz mindenkinek...

      Igen megtartom. Könyvet letöltöttem közben a net-ről, abban van vezérlés állítás... ha valakinek kell átadom, de röhögni fogtok, a gyújtás kerék beállítása a vezérmű tengely kerekéhez cérnával, csavarközépen keresztül a vezértengely jelölésére módszerrel... nincs jel a gyújtáskeréren és a házon, hanem csak a főtengelyen vezértengelyen és ezekhez a házon... na ezért történt az egy foggal odébb rakás, merthogy a vezértengelyt a főtengellyel össze lehet hangolni precizen a jelek szerint, de a gyújtás macerás...
      namost ezek után legalább beindul-felpörög leáll, strobit már szereztem, azzal jelre belőve..

      Kompresszió mérőt nem tudtam még szerezni, de folyamatban. Ezt a "befúvásos" módszert addig is kipróbálom...

      Kösz mindenkinek mindent...

      Komment


        #18
        Szia !
        Teljesen elfedkeztem errol a forumrol ! Nagyon orvendek, hogy megkerestel !
        Most mar harman vagyunk
        Milyen az autod? Kulon felepitmenyes? Mikor, hol es mennyiert vetted?
        2.3 benzines?
        Nekem egy 2.3 dieselem van, most akarok motort cserelni benne, mert haldoklik szegenykem.
        Nem gondolkoztal meg motorcseren? Marmint hogy dieselre valts?
        Hatarozottan gazdasagosabb az uzemeltetese
        Van gepkonyvem, ha gondolod majd atkuldhetem emilben.
        A kormos gyertya egyertelmuen tul sok benzinre utal, fulladasos halara. Ehhez elvileg a kipufogon is fekete korom kellene jelentkezzen uzem kozben.
        Levegoszurot csereltel mar?
        Az is lehet a jelenseg okozoja.
        Az elogyujtas, ha sztroboszkoppal bemered, uzem mozben, akkor jo kene legyen. Megszakito allapota? Kondi allapota? Elosztofedel allapota? Nezd meg, nem lettek-e kicserelve esetleg a ropsulyokon a rugok ! Nem berhelt valaki a gyujtason? Es a karburatoron?
        Nekem van uveggyertam, azzal meg lehet nezni az eges szinet.
        Milyen allapotu a kipufogo? nincs-e eldugulva? esetleg takolasbol kifolyolag nagyon elszukitve?
        Kartergaza van-e? habar a motorkopas nem nagyon csinal ilyesmiket.
        Emilcimem: szakal1966kukacyahoopontcom
        irjal es azonnal megy neked a gepkonyv errol szolo resze. Megneztem, benne van a vezermu allitasa es a tobbi szukseges adat. Remelem az angol nem okoz gondot, mert ennel az autonal igen nagy szukseged lesz ra
        Markatarsi udvozlettel: Szakal

        U.i.
        Most latom csak, hogy roham leptekkel kozeledsz a problema megolda fele.
        Kompressziomerom van, de nem valoszinu, hogy szukseged lenne ra. A benzinesekben altalaban keves km van, a lakoautokban foleg. (csak az enyem van szethajtva, mert teherautokent uzemelt )
        Utoljára szerkesztve a következő által: szakal666; 2012 dec. 26, 08:33.

        Komment


          #19
          Szia Szakal666! Sziasztok...

          Először is békés ünnepeket, boldog új évet mindenkinek!

          A probléma megoldódni látszik.... "befúvásos" módszerrel hengerek ellenőrizve... hát sajna mindegyik szelel a kipufogó felé... levettem a hengerfejet... 1-3-ig nem zár a kipuff szelep benzint csepegtettem oda és áteresz... kormos-kokszos.
          4. hengernél "anyagfolytonossági" ;-)) hiba van,ugyanis hiányzik a kipuff szelep 1/3-a!
          Na ezek után az a kérdés, miért indult be egyáltalán már a kereskedőnél?!
          De sebaj, innentől már csak javulhat! Alkatrészeket pakolásokat rendeltem... addig gépmunka....

          Szakál666: köszönöm, letöltöttem a Haynes féle gépkönyvet, ez jó! Viszont ebben nincs benne az üzemanyag rendszerről semmi. Igazából csak a karbi beállítása kellene... ha neked esetleg megvan...
          Nem szeretném "dízelesíteni", LPG-s, így a fogyasztásom most sz@r motorral mérve 18l gas volt (nyomaték szinte semmi), viszont így a lakórész összes cucca (fűtés-hűtő-főző) LPG-ről megy, aminek egyrészről jobb az égése, másrészről télen nem dermed le úgy mint a PB, harmadrészről nem cipelek 11kg plusz palackot... negyedrészről nem szabályos! ;-))
          Képek vannak a galériában.. integrált felépítmény, tehát csak az alváz Bedford(Vauxhall)CF, a többit Hymer bácsi rakta rá...

          Komment


            #20
            Üdvözlök Mindenkit!
            Én is most vásároltam egy 1979es bedford blitz Hymer felépitményes lakóautót. Szerencsére elég jó állapotban van csak motor problémám van , mégpedig az hogy a gyujtáselosztóbol a rotor,a megszakitó, a kondi hiányzik.
            A motor 2,3literes , elvileg 103ezert futott.Angol nyelvű kezelési könyvet máár szereztem(mivel a Bedford cf-re épült.
            Abban kérnék segitseget , honnan lehet gyujtás alkatrészeket szerezni hozzá, vagy egyéb mást ha megakadunk.az életre keltésében.

            Komment


              #21
              Szerbusztok!

              Elnezest kerek toletek, de nincs meg az 5 hozzaszolasom, es igy nem enged linket beszurni,


              undok
              A karburator beallitasait nem tudom, de nem hinnem, hogy tul nagy kunszt lenne. Most arulnak az ebayon egy vadonat ujat. nem sok allitasi lehetoseg van rajta, nincs tulbonyolitva. En nem nagyon foglalkoztam ilyesmivel, ezert nem tudok ebben tavgyogyitani (motorbiciklit esetleg).
              Sztem siman belovik egy normalisabb muhelyben.
              A propan jobban birja a hideget magaban, mint amikor butannal keverik?
              Ja, lattam most az ebay-en szelepeket is ujonnan.

              asd :
              Neked is az ebay pont co pont uk - t tudom javasolni. Van minden amit keresel. turheto aron ujonnan.
              Kondi barmelyik 12 voltos jo lesz sztem.

              Szakal
              Utoljára szerkesztve a következő által: szakal666; 2012 dec. 28, 19:17.

              Komment


                #22
                Udv a csapatban!

                Kempingezni mikor megyünk?? ;-))
                Ha nem vagyok indiszkrét: csak nem a pesti motorhibásat vetted meg? vagy szintén a pesti német papirost amit egy gumisműhely árult?
                Mindkettőt megnéztük anyával, s végül a 3. pécsi mellett döntöttünk.

                Hogy komoly választ is adjak: elosztófedelem-megszakítóm van egy-egy tartalék, mintának, próbára odaadom... gyújtáskábelt hossz alapján az Opel Rekord szettből a leghosszabbat rendeltünk 4 db-ot, trafó a Ford 2,3l-taunus granada, capri, mind a '79-80-as évjárat. Ha netán kellene fékcucc, az Ford Transit MK1-2 '82-ig.
                Vannak Unix-trades cikkszámaim erre.... egyébként egy kerékpáros bolt (aki forgalmaz autós cuccokat is) segített több mint 2 óra kép és méret alapján keresve, a "rendes" autósboltosok elhajtottak, merthogy a motorkód nincs benne a katalógusban. Ha szabad itt reklámozni, akkor a fekmester.hu ! Webshopból rendeltem tőlük is, van szinte minden, illetve totál rendes a tag, mert most hajtja nekem a szelepeket, ami eddig nála nem volt, de szerinte olasz raktárból meglesz.
                (és ő kért motorkódot, merthogy benne van a katalógusában, és az alapján menni fog) ;-))

                no hajrá! jön a nyár ! nyitnak a kempingek... ;-))
                soveny kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  En egy lakoautot szeretnek , a sima rovid tegelytavut aminek emelheto teteje van.
                  A legtobb alkatreszt a Szakal-metalnal talaltam. Nekem tarcsas az eleje (CF2), de asszem ahhoz is jo a Tranzit Lockheed feknyerge es a tarcsa is (egy kis maros munka van rajta). Talan a Francia Bedfordos forumon talatam ra. De van angol es ausztral oldal is.
                  Most egy Omega A 2.3TD motort akarok venni bele. Kivancsi vagyok, hogy fog menni a 90 lovaval, a regi 62-hoz kepest. Na jo, ujkoraban 62

                  Komment


                    #24
                    Boldog Uj Esztendot kivanok mindannyiotoknak !
                    Szakal

                    Komment


                      #25
                      Üdv Mindenkinek!
                      Igen a pesti motorhibásat vettük meg, de a másik kettőt nem ismerem. Vácott voltunk megnézni még egyet de az elég tákolt és ronda volt. Ez motorhibás (azt az infot kaptuk hogy szétfagyott a blokk) ,de még nem igazán jutottunk előbbre vele. Az ebayről rendelek gyujtasalkatreszt(köszönöm a felajánlást, de ugyis vennem kell mert hiányzik )és utána majd összerakjuk és probálunk inditani. Régóta nézegettem ezeket a tipusu lakoautokat(veterán opelos mivoltombol) es most jutootunk elhatározásra. PÉcsett árultak egy benzin gázost tanakodtunk, majd eltünt. A pesti gumisról nem is tudtam.
                      Igy hát ami a kinálat volt abbol választottunk.

                      Boldog Új Évet kívánok !

                      Komment


                        #26
                        Sziasztok!

                        Nem tűnt az el (mármint a pécsi)! Itt áll a ház előtt... motorhibásan... ;-)) képek a galériában
                        Sokat alkudtunk belőle, mármint anya, mert Ő a pénzügyminiszter a családban.
                        Mi már felújítottuk a belsejét, és kétszer voltunk vele kempingezni, de a második út után, már nem akart hazajönni, nyomaték eltűnt... nem indult... lást a forum előzményeket...
                        Ha a belsejével dolgozol, és kell esetleg segítség, kérdezz! Én már átrágtam magam a gyengeáramú részen éppúgy, mint az erősáramon, és a gázon is... Ha nem vagy túl messze tőlem (Esztergom), akkor akár szerelhetünk együtt is, most nekem 3 hetet várnom kell a hengerfejre + a pakolásokra.
                        Jut eszembe, találtam komplett gyújtást: elosztó + fedél+megszakító+kondi+trafó+kábelek. az előző tulaj adta hozzá, és egy müa.dobozban volt eddig. ha megpuculjuk, akkor az ebayes cuccaid megérkezéséig akár indítózhatunk is.. önindító is van!

                        Komment


                          #27
                          Sziasztok!

                          Most vásároltam egy Bedford autómentőt 2.3 d motorral 1982-ből ehez a típushoz keresek szélvédőt, bontottat ,újat esetleg komplett autót.

                          Üdv !

                          Komment


                            #28
                            Köszönöm , a segitséget, már megérkezett a csomagom 8200Ftba került postával együtt ami számomra nagy öröm, mivel a hazai autóalkatrész áruházak csak igéréettek. össze is raktam az elosztót már csak várom a kicsit melegebbet és rakom vissza , majd inditás. De addig is porlaasztot leveszem áttakaritom és megnézem müködik e valamelyest.
                            Csodálkozom rajta hogy 2300ccm es motor csak 80 lóerő lenne ? Biztos azért mert ilyen kis porlasztó van rajta, meg talán a vezérlése is más , ugyanis a 2000es vauxhall(78-bol) már 100 lóerő.
                            Milyen menetdinamikája van ennek a motornak? A kamionok a pályán remélhetőleg nem tolnak le, mert nincs kraft?
                            Azt olvastam hogy 13-15 litert esznek, ez igaz lenne?
                            Az együtt szerelésről lehet szó csak az időpont nálam nagyon kényes dolog mert mindig van vmi. De előre egyeztetve megoldható.
                            soveny kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Szia Zsolt99! Sajnos nem tudok segíteni, nekem egész más üveg van benne, mint a furgonokban van...

                              Szia asd!
                              Nekem is megjött ma a komplett összefűzött hengerfej, asszem én nem sokat várok, az első enyhe időben már rakom is fel.
                              Fogyasztásra nem sok jót tudok mondani, mert ugye nekem nem igazán volt kompresszióm az átégett szelepek miatt.
                              Benzinből a kereskedők, ill. a német ebay-en hirdetők 11-12l írtak, mondtak. Nálam ez 15-16-ra jött ki méréssel. Gázból nekem 17-19 között evett. De hangsúlyozom, ez egy kompresszió szegény motor.
                              Az M0-ás új szakaszán ahol most szélesítettek M7-től M1-felé a dombon felfelé, 2 fő felnőtt, meg egyéb apró motyó társaságában, a leállósávban !! "nyerítő kettesben" száguldottunk felfelé... ;-)) Tiszta szégyen volt.

                              Előtte balatonról hazafelé, át a Bakonyon Tatabányára (..zólyom-gánt-oroszlány... stb) sokszor volt vissza három-vissza-kettő. Negyedik fokozat nyújtott hosszú, csak lendületből vitte a dombokat, s ha épp elfogyott a lendület, akkor 3. s ott meg már nagyon "nyerített", nagyon magas volt a fordulat... nekem ez furcsa volt, a mostani motorok-váltók, nem ezt produkálják. De szerethető nagyon!!! Meg kell barátkozni a gondolattal, hogy nem autópályán száguldasz nyaralni, hanem faluk között, s gyönyörködsz a tájban, megállsz ezt-azt megnézni, ott alszol egy parkolóban... stb...
                              Egyébként a 80-90-et azért ki lehetett belőle hozni... (lendületből)
                              Keress rá a Wikin, Vauxhall Slant Four Engine. Érdekeset írnak erről a motorról. Nekünk ez van benne, semmi köze az opelhez, ez valami "felezett V8", alacsony végnyomással, nagy dugattyú átmérővel, rövid lökethosszal, ha jól emlékszem..

                              A kamionos meg amúgy is letol majd! Az olyan fajta! V6-mondeoval húztam 1,3t lakókocsit tempomattal beállított 93-al. (90-a megengedett nekem is,meg a kamionnak is)
                              És tolt, mint az állat, a kamionos! 137-ig gyorsultunk "együtt", ott belátta, hogy nem nyerhet, mert egyrészről az Ő tachofgráfja rögzíti, s utólag is elkenik a száját a rendőrök, másrészről, amit nem tudott, az az, hogy nálam még nem forogta le magát a motor, s volt vonófejstabilizátorom is, nem lengett a "bódé" mögöttem... de ez off-topic..
                              korompaiistvan kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Asd!

                                Egy kis segítség, bár lehet nincs rá szükséged...

                                weber ICH34-karbi, bár a mienken nincs power-valve a tetején, merthogy a mienk ICT. Lehet hogy ettől pörgősebb (erősebb) lenne?
                                Weber ICH34 Overhaul

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X