Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Simson Star

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Ez nem semmi sepy! Csak a hengert reszelgetted, vagy volt ott más is?

    Komment


      #17
      Akkor tájt még nem voltak segítségre csoda köszörűk mert a fogtechnikus is még lábbal hajtotta a köszörűjét. Gáztűzhelyen hajlítgattam a tűreszelőket / edzés, meg eresztés/ és a dugót vettem rövidebbre a főtengelyt parafáztam. A nyílásokat políroztam bővítés után és a kipufogó könyökét bővítettem fel. Ismerős gyógyszertároshoz jártam Ricinus olajért+ adalék ként. Az akkori Champion gyertya nem a mai! Nem számított a fogyasztás csak a sebesség. Azért egy 50-es gépnél a 3.60-as benzinnél nem volt ez katasztrófális. Fiatal szakmunkásként vidéki munkával kerestem 3600 ft-ot mikor az otthon dolgozók kerestek 1200-1400 ft-ot. A szállást fizették tehát nem volt az olyan rossz.
      OdinHEM és Titus kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Nagyon jó kis gépek! Van Swalbe-m is meg S50B is! De a Star most nagyon a szívemhez nőtt!

        Komment


          #19
          sziasztok olyan gondom támadt hogy nem megy olyan jól a gép harmadikban alig megy, és csak erőlködik és melegszik!

          Komment


            #20
            Petrov! Talán égesd ki a kipufogót / koksz begyújt és kompresszorral vagy porszívóval levegőt nyomatni/ mind addig míg füstöl és utána nézd meg használt -e a terápia! Így kézrátét nélkül ennyi
            Petrov kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              A kipu vadi új! ezen már túl vagyok

              Komment


                #22
                Talán szegény a keverék... Milyen a gyertyaképed?
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Vagy dús a keverék(egész este ezen fogok gondolkozni)
                  Petrov kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    gyertya kép okés! még karbi cserét meg próbálom, kicsit olyan mintha keveset kapna vagy fojtva lenne a karbis!

                    Komment


                      #25
                      Sziasztok. Kb 20 év állás után hadrafogtam a Staromat. Cseréltem benne szimeringeket,csapágyakat,tömítéseket. Indul,megy,csak olyan furi. Olyan,mintha kicsit vontatottan menne magasabb fordulaton.(vö-vö-vö-vö )! Érzésre nem szorul semmi,a főtengely,váltó szépen fut,már a láncot is lazára hagytam picit. Egyedül a lendkeréknek van pici koszrató hangja,mintha beleérne folyamatosan a tekercsekbe,de nem látszik rajta semmi nyom,hogy hol. Vélemények?

                      Komment


                        #26
                        Esetleg beleér a főtengely sonka a blokkfélbe a helytelen hézagolás miatt ? (ez csak feltételezés) ,keresd meg a hang eredetét... . Gyújtás , karburálás O.K. ??? Kipufogó tiszta ??? Légszűrő nélkül próbáltad ??? Fals levegő ???

                        Komment


                          #27
                          A főtengely szépen fut. Először arra gondoltam,feszesre vettem a láncot,de nem. Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már rá😊. Egyébként lehet a váltót kellene feszteleníteni??? A neten olvastam valahol. Se az mz-nél,se az izs-nél nem csináltam ilyet soha,mégis mindig jók voltak összerakás után. Tényleg passz,mert álló helyzetben szépen ketyeg,a sebességeket szépen veszi,menet közben meg olyan furi😕!

                          Komment


                            #28
                            Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már rá😊

                            Na a lendkeréknek sem szabad súrolnia:kophatott a főtengelycsapágy,elmozdulhatott az alaplap.

                            - - - Updated - - -

                            Egyébként a lendkerék a kisipari gyújtótekercsbe ér bele,onnan a koszrató hang. Lehet gyerekkoromban is ilyen volt már,a fene se emlékszik már rá😊

                            Na a lendkeréknek sem szabad súrolnia:kophatott a főtengelycsapágy,elmozdulhatott az alaplap.
                            sepy és zahi kedvelte ezt.
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              #29
                              A főtengelycsapágy új,és nem lóg. Az alaplap az kókány,régen fater a "kicsire" nem adott,reszelve+furkodva van☺.(de legalább mindig kaptam benzint,hogy csapatni tudjak😆)! Leszedem majd,hátha nem jól igazítottam a helyére,aztán majd alakul.
                              zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Ha a lendkerék mágnese beleér a gyújtó tekercs vasmagjába ne várj jó teljesítményt. Tönkre megy a mágnes és megszűnik a mágnesesség is!!érdemes egy jobb állapotú alaplapot vadászni lehet , hogy ez sem fekszik rendesen?. Van 3 kitüremkedés a tartón abban szépen ülnie kell az alaplapnak és mozognia hisz úgy állítasz előgyújtást emlékeim szerint./ 68-69 körüli!/ Abban az időben is gond volt a gyári gyújtó tekercs. Világító az volt és azt tettem a helyére és tettem rá gyújtó trafót. Így lett lendkerékről trafós gyújtás, hibátlanul működött. A motornak mennie kellett! Volt olyan hét, hogy meló mellett 1000 km-t kellett mennem pihenés elmaradt sajna mert a Debreceni Orvostudományin raktak ossze.
                                Beagle és mátéapu kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X