Közlemény

Collapse
No announcement yet.

OT rendszám megszerzésének módja

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Akkor ezek szerint 20ezer körül meg lenne az OT vizsga? Én többre saccoltam.

    Komment


      #32
      korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Én többre saccoltam.
      Te csak ne saccolgass! Még az jön le belőle, hogy milyen "olcsó az ügyintézés"!
      A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

      Komment


        #33
        Én 80 körül hallottam tavaly, de az lehet, hogy átírással, forgalomba helyezéssel együtt.

        Komment


          #34
          korompaiistvan eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Én 80 körül hallottam tavaly, de az lehet, hogy átírással, forgalomba helyezéssel együtt.
          Mert ugye nem mindegy, hogy 20 vagy 80. Meg az sem, hogy átírással, forgalomba helyezéssel együtt.
          Mit értesz ez alatt? Mert, ha műszaki vizsga + okmányiroda, stb, akkor a 80 is kevés!
          De ha csak a muzeális minősítésre irányult a gondolatod, akkor 20 körül!
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #35
            Hali, szerintetek múzeális minősítést kaphat segédmotorkerékpár?
            You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

            Komment


              #36
              Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              múzeális minősítést kaphat segédmotorkerékpár?
              Miért ne ? A minősítés nem rendszám, és műszaki függő. Ha kifizeted minden további nélkül megcsinálják.
              Aries88 kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                A sikeres vizsgát befolyásolja az, hogy olyan helyen van csíkozás, vagy egyéb festés ahol eredetileg nem volt?
                pl íves ok sárvédőjén stb?
                You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

                Komment


                  #38
                  Az eredetitől csak bizonyos százalékban térhetsz el összességében. ( A mércéket nem tudom )




                  Egy kérdés bennem is felmerült. Mi van akkor, ha a kettő éves műszaki érvényesség közepén csinálok egy sikeres OT minősítést. Befolyásolhatja e műszaki idejét. Pontosabban, meghosszabbodhat e ezzel a műszakim, vagy csak a következő vizsgánál veszik figyelembe. Sejtem a választ.

                  Komment


                    #39
                    Végigolvastam mindet itt de mégsem tiszta teljesen Akkor most ha nincs semmi papírom a motorhoz nem is lehet kérelemmel sem vizsgára vinni?Abból már nem lesz gép soha?Köszönöm előre is!

                    Komment


                      #40
                      gixerk6 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Abból már nem lesz gép soha?
                      Nagyon nehezen. De lehet belőle minősített veterán, de ez nem jár egyben forgalombahelyezéssel is. Ez esetben a minősítés után összeépítési engedély kell, és akkor TALÁN! lehet forgalmija.
                      Mi lenne a motor?
                      Mert sajna ez is befolyásolja, és hogy milyen kedvvel kelt reggel a minősítő bizottság.
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 aug. 17, 21:56.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #41
                        Csepel 125T 1950es évjárat.Még megcsinálom szépre mert éppen kész az alapozása,de akkor inkább marad otthon dísznek
                        Ja és van egy olyan rendszáma hogy OX 45-32 (ez nem az de ilyen) ezzel se megyek már semmire?
                        Utoljára szerkesztve a következő által: gixerk6; 2012 aug. 18, 21:50.

                        Komment


                          #42
                          gixerk6 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ja és van egy olyan rendszáma hogy OX 45-32
                          Persze hogy van...nagymotorrendszám 125 ccm fölött(ráadásul a sor végéről-ez talán azt is jelentheti, hogy 1980 körül még használták? Úgy vettem észre, akkoriban kezdődtek a kavarások a rendszámok körül)...elvileg K-snak(125 ccm ig) vagy M-esnek(szintén) kellene lennie.
                          De ne foglalkozz sokat vele, nekem is a Czetkám K-s rendszámú volt, annak ellenére, hogy 350-es.
                          Elvileg járhatsz egy táncot a központi adatnyilvántartóval(lásd soveny blogját), de nem hiszem, hogy él a tulaj, úgy pedig nehéz, vagy veszel forgalmis vázat tulajdonostól, adásvételi lánccal(ez utóbbi kevesebb ősz hajszállal jár).
                          A papír nélküli motor nem olcsó, hanem nagyon-nagyon drága!
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #43
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Mi van akkor, ha a kettő éves műszaki érvényesség közepén csinálok egy sikeres OT minősítést. Befolyásolhatja e műszaki idejét. Pontosabban, meghosszabbodhat e ezzel a műszakim, vagy csak a következő vizsgánál veszik figyelembe. Sejtem a választ.
                            Válaszolok saját magamnak. Időközben beszéltem a MAVAMSZ illetékes emberével, és kiderült, hogy CSAK az OT rendszám mellé jár 5 év műszaki. Hagyományos rendszám mellett lehet muzeális minősítésed, de nem kapod meg az 5 évet.




                            Egyébként a 86 Januári ETZ 150 MZ-m rendszáma MZ-volt
                            soveny és wsievers kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              kiderült, hogy CSAK az OT rendszám mellé jár 5 év műszaki.
                              Ki van ez találva...Okmánycserékkel lehet nem is olyan olcsó ez így már.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #45
                                Üdv Mindenkinek!

                                Egy szösszenet az OT rendszámhoz.
                                Tavaly áprilisban vettem egy bogarat, és elkezdtem rendbe tenni. Terveztem egy OT rendszámot rá, ezért igyekeztem korhű, alkatrészekkel felújítani. Ahogy sikerült elkészültem vele. Az eredmény látható az albumomban. Elsőnek elvittem normál műszaki vizsgára, gond nélkül megkapta. Tavasszal jött az OT vizsga. Na ott ért a meglepi.
                                Ezt nálunk a Magyar Veteránautó Szövetség vagy mi a nevük felügyeli. Csoda szép öreg amerikai cirkálókat hoztak oda, valamikor a Merkur árulhatta ezeket az autókat. a várakozás alatt nézegették a bogarat, és meglepődve kérdezték mi a fenét keresek itt, hiszen érvényes papírjai vannak az autónak. Talán valami elmebajom van, hogy szívatni akarom magam.
                                Illedelmesen végighallgattam, de az OT rendszám, az mégis csak más gondoltam. Egy sötét műhely mélyén, egy szerelőaknán megtörtént a szemle. Akkor dobta le az agyam a szíjat. A következő észrevételt tették: ez az autó rohad mindenhol, totálisan el van hanyagolva, miért van kifúrva a lámpakeret két helyen is, miért van a hátsó lengéscsillapító a konzol mellé csavarozva, és hasonló észrevételek. Az én tapasztalatom szerint, hozzá nem értő, szenilis idióták bírálják el az autókat, akiknek csak az a fontos, hogy mennyi pénzt nyom az ember a zsebükbe. Ugyanakkor egy szegény ember, aki egy Karmannal próbálkozott, nagy nehezen megkapta az OT rendszámot. Félre ne értsétek gyönyörű autóval volt ott,
                                de mikor szerelték a léghűtésest krómozott motortérrel, és mi a kódja a gyári metálfényezésnek? Igen ha jól tudom az OT.-t 5 évente kell vizsgáztatni, és nem kell adózni utána. De ha valaki ilyet vesz, a saját nevén újra kell OT-ni.
                                Sajnos ez nem arról szól, egy jó pár megszállott, pénzt, időt nem sajnálva, próbál megmenteni műszaki emlékeket, és ezt a munkát valamilyen szinten elismertessék, hanem a kedves bizottságok pénzkereseti lehetőségéről.
                                Engem ezek után csak az vigasztal, hogy ezek az emberek már rég otthagyják tevékenységüket, de az én elhanyagolt, elrohadt bogaram még mindig rója majd az utakat. Végezetül, akinek nem létkérdés ne forszírozza.
                                Még mindig felidegesítem magam, ha rá gondolok. Ja és a lényeg, nekem így, hogy normál rendszáma van a bogárnak
                                Évent 9800,- a Kgfb, és a súlyadó.
                                Tamás78, joker és 4 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X