Üdvözlet! Abban kérném a segítségeteket, hogy az oldalkocsi felfogatasa (59'-es TLF-en), ahol külön szerelt bilincs van helyileg ua oda van helyezve, mint a későbbi T5-ös modeleken a cső? Van egy ilyen oldalkocsis motorom és az akku dobozhoz közel érzem a bilincset a jelenlegi helyzetében. A T5 váz alapján a függőleges nyúlvány után kellene helyezni. Köszönöm! Tamas
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Duna oldalkocsi felújítása
Collapse
X
-
Ha megvan az a bizonyos plexi (szélvédő) akkor megmérjük a közepét, odatesszük az oldalkocsi közepére és az oldalkocsin lévő / lefogató fordítós záró szerkezet / közepét átjelöljük a plexire! Ha ez megvan elvisszük
egy ponyváshoz, ahol a megfelelő ellendarabot a megjelölt helyre rápréseli!Ha ez is megvan, jöhetnek a fémcsuklók, amit a plexi állási szögének beállítása után felhelyezünk.
Én így csináltam!
Remélem tudtam segíteni!
Üdv!
Titus kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Tiszteletem urak!
Éppen oldalkocsi felújításban vagyok de elakadtam mert nincs még egy fényképem sem a teleszkóp felső összekötőrúdjáról. Sajnos már régen kedves "szakemberek" átszerkesztették de nekem jobban tetszene a gyári verzió. Ha valaki tudna küldeni képeket róla az sokat segítene.
Ez egy teleszkópos verzió de ha valaki tudna róla még több infót az jól jönne.
Komment
-
Utoljára szerkesztve a következő által: Duffer Richárd; 2014 jún. 22, 00:00. Oka: Egypár kép az érkezéstől és ahol most tartptm004 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
ApaE
-
ApaE
-
A szerelési sorrend a következő.
A kerékagyon levő porvédő tárcsát. 3 db félgöm-bölyű csavar kicsavarásával távolítjuk el. A tengelyen levő 2 db hatlapú csapágyszorító anyát 32 mm-es vil-láskulccsal megnyitjuk. utána lecsavarjuk. Ezután 17 mm-es villáskulccsal a tengelyt kicsavarjuk a tengelyvégén levő, erre a célra párhuzamosított bemarással. Ezek után a tengelyt a kerékből kihúzzuk. és a kerék a sármentőből kicsúszik. Fékkel ellátott oldalkocsi esetében a fékfedelet kitámasztó kar rögzítő csavar-jának eltávolítása is szükséges. mert csak ez után buk-tatható ki a kerékből a fékfedél a fékpofákkal együtt.
Összeszereléskor fel kell hívni a figyelmet arra, hogy a tengely becsavarás után pontosan illeszkedjen a lengőkarban levő kúpos furatba.
Szerelés előtt tanácsos a tengelyt zsírbevonattal ellátni, hogy a korróziótól védjük. A nem megfelelően szerelt tengely esetében, amennyiben a kúpos furatba nem illeszkedik a tengely kúpos része és ezért kizáró-lag a menetes rész a teherviselő, tengelytörés fordul-hat elő, ami adott esetben balesetet okozhat.
A visszaszerelési sorrend a következő: Amennyiben a csapágyszorító anyákat előzőleg nem csavartuk le, úgy azokat a tengelyről le kell csavarni. Utána a kere-ket a helyére visszatéve, a tengelyt a kerékagy furatán keresztül a lengőkarban levő kúpos furatba illesztjük és jól becsavarjuk. A tengelymeghúzás után ellenőriz-zük, hogy a lengőkarban a kerékkel ellentétes oldalon levő menetes furatot a keréktengely teljesen kitölti-e. Ha igen, ez azt jelenti, hogy a tengely jól illeszkedik a kúpos furatba. Ezután a csapágyszorító anyák közül az egyiket a tengelyre jól rácsavarjuk, majd a másikkal biztosítjuk az első helyzetét. Utána a porvédő tárcsát 3 db csavarral visszaszereljük.
Komment
Komment