Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hidegen és melegen is nehezen indul, mi a probléma?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hidegen és melegen is nehezen indul, mi a probléma?

    Hello!

    T5H motor indításával kapcsolatban szeretnék kérdezni. A történet hogy hidegen/melegen a motor nehezen indul mondom úgy hogy full csutka gázon s úgy is csak jó pár rugásra. Ha már beindult minden okés, jó a gyorsulása, nem hagy ki, nem áll le alapjáraton se (kivéve hidegen). Nekem az a gyanúm támadt hogy kevés levegőt kap indításkor.... de gondolom ti jobban tudnátok tippet adni. Porlasztót nem bántottam eddig csak kipucoltam a fúvókákat, mert menet közben semmi gond nincs vele.
    mátéapu kedvelte ezt.

    #2
    dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hello!

    T5H motor indításával kapcsolatban szeretnék kérdezni. A történet hogy hidegen/melegen a motor nehezen indul mondom úgy hogy full csutka gázon s úgy is csak jó pár rugásra. Ha már beindult minden okés, jó a gyorsulása, nem hagy ki, nem áll le alapjáraton se (kivéve hidegen). Nekem az a gyanúm támadt hogy kevés levegőt kap indításkor.... de gondolom ti jobban tudnátok tippet adni. Porlasztót nem bántottam eddig csak kipucoltam a fúvókákat, mert menet közben semmi gond nincs vele.
    Üdv!

    Elő szokott fordulni, hogy a szivató végén lévő kis gumi tömítés lennmarad a karburátorban, ezért hiába húzod fel szivatáskor, a kart nem ad több benzint.
    A te esetedben viszont szerintema szimeringkopás léphetett fel.
    TZ kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Szia!
      Nézd meg amit nyuszifül ajánl,tekerd ki a szivató részt,hátha tényleg a gumi ragadt lent,vagy elkopott,nincs is benne.
      Miután szivatóval többször átforgattad,vedd ki a gyertyát hogy kapott-e anyagot.Valószínűleg nem,mert utána ha elindul nincs vele gond,tehát szerintem a gyújtás rendben lehet. Ha kivetted a gyertyát nézd meg,hogy van-e rendesen szikra.
      Esetleg próbáld másik gyertyával.Jól húzd meg.

      A hengerfejed menete esetleg nem perselyezett? Mert előfordulhat hogy amellett kifúj ,azért nem indul.
      Nézd meg,hogy a gyertyamenet körül nem benzines,olajos-e? A henger és a hengerfej között is nézd meg.
      Ha benzines,olajos ,húzd meg a hengerfej csavarokat,hátha lazák.Ha kérdésed van ,írj!
      Jó munkát!
      Üdv:Laci
      TZ kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Köszi a tanácsokat, holnap megnézem amiket írtatok! Még amit nem írtam oda hogy melegen beáll az alapjárat, nem áll le, végsebességre 90et mentem vele, úgy hogy még lehetett volna húzni neki, de nem mertem )) Az indításoknál az ami fura nekem hogy ugye amit irtam csutka gázon olyan nehezen kapja el a fordulatot.. nem tudom mi a meglelő szó rá olyan mintha csak levegő menne bele s később reagálna, amit még próbáltam hogy szívatót húztam rá rendesen indításkor s akkor jobban elkapta a fordulatot. Gyertya színe gyönyörű barna, nem olajos nem beköpött. gondoltam még körülírom kicsit mielőtt megnézem amiket javasoltatok

        Komment


          #5
          nem tudom mi a meglelő szó rá olyan mintha csak levegő menne bele s később reagálna
          Még egy tipp....nézd meg a szívócsövet a henger felőli részen...ha az előző gazdája "nehézkezű" volt és túlhúzta a karburátortalpat (azt hiszem ez külön darab a Pannóniánál-más motoroknál egybe szokott lenni a szívócső a karburátorral)akkor a talp eldeformálódik, és ott fals levegőt szívhat a motor...ez is okozhatja a problémát( valami sima felületen le kell csiszolni, ha deformálódott vagy lemaratni síkra marógépen)
          Ellenben ha arra gyanakodsz, hogy sokat kap(mert ezt írtad az elején) akkor vedd le a légszűrőt és úgy próbáld meg-Bár ha dús a keverék a fekete füstről észreveszed.
          Ha pedig a hengerfejed kifúj, akkor a motor járásakor ütemes "sziszegés" hallható különösen alapjárat közeli fordulaton.
          Nehéz inditásnál én még tippelnék elégtelen elősürítésre is.
          Boldi és TZ kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #6
            Hello Mindenki!

            Megnéztem amiket javasoltatok, a kutya a szivatóban volt elásva a kis gumi le van ragadva az aljára. Így ezért maradt a gyertya mindig száraz. Sajnálatos mód mikor leszedtem a porlasztót észrevettem hogy a szívórésznél a porlasztó el van repedve s le is tört egy darab, így a múltkor szerzett nagyon jó állapotút raktam fel. A problémám hogy ez nincs beállítva.... de majd leülök s ránézek. Egyszer tutam így az újjal beindítani, akkor is fehér füstbe úsztam, azóta nem akar, meg visszalő a kipufogóba amit azért nem értek mert EDDIG még sosem tette. (itt arra gondolok hogy akkor lő vissza ha a gyújtás nem jól van belőve). De a gyújtást nem bántottam, s nem volt gond vele ezzel. Kismértékű eltérés még abban van most hogy ennek a porlasztónak olyan szívatója van amit az ülés alá lehetett csavarolzni, s nem olyan mint ami volt, de sebaj majd cserélem egyszer.

            Komment


              #7
              meg visszalő a kipufogóba amit azért nem értek mert EDDIG még sosem tette. (itt arra gondolok hogy akkor lő vissza ha a gyújtás nem jól van belőve).
              Ha a motor visszalövöldöz a porlasztóba akkor a keverék túl szegény ezáltal lassan ég, és az égés a szívóütemig tart...Emiatt lehet a fehér füst is
              Ez hideg motornál és nagy előgyújtásnál szokott előfordulni(a nagy előgyújtás nem feltétlen jelent rosszat is, csak azt hogy felső határ körülre van állítva)

              Ha meleg motornál történik ez, akkor valami felizzik a motorban amiatt is visszalőhet
              Nehéz inditásnál én még tippelnék elégtelen elősürítésre is.
              Ha a karburátorállítás nem jön be ,nem ártana megnézned az olajoldali szimeringet mert lehet hogy csipegeti az olajat onnét, és azért lassabb az égés
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Okés! Megnézem majd a gyújtás oldalt is, mivel még van kábelköteg javítani való rajta, de csak most tudtam szerezni lendkerék lehúzót hála égnek potom pénzért. Ja meg most éppen a Simson SR2e-t rakom össze a nagy generálból, aki kíváncsi rá, rakok majd fel képeket galériába amikor elkészült. (remélhetőleg holnap délután)

                Komment


                  #9
                  Szia!

                  A múltkor a dugattyúdat gondolom kicserélted. A henger fel lett fúrva?
                  Nálam is hasonlókat produkált a motorom.
                  A dugattyúm olyan volt mint a tiéd, a gyűrűk kopottak voltak, ugyanúgy a henger.
                  Olyan volt működés közben mintha állandóan rá lett volna húzva a szívató (okádta a füstöt).
                  Nálam is produkált " visszalövöldözést".
                  Nem lehet, hogy nálad is hasonló problémák lehetnek?

                  Üdv

                  Komment


                    #10
                    Hello! Amire gondolsz az a simson sr2-é volt, a pannónia blokkom még gyári, 39ezer km van benne s sose volt még széthúzva. (mert beszéltem mint meséltem mind a két élő volt tulajjal.) A visszalövöldözés, füstölés (csak az új porlasztóval volt ilyen füstölés előtte SOHA) most a csere óta van, teszem föl beállítás problémának gondolom, mert az a henger ami korom, füst, világosbarna gyertyát s 90 km/h sebességet produkál nem lehet agyonkopva nagyon (szerintem).
                    sricsi70 kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      Hali!
                      Valóban a dugattyú arányai nem azok , mint a pannóniáé.
                      Azt gondoltam. hogy a kép átméretezett és azért néz így ki
                      Akkor bocs a " bele vaú"-ért.
                      Üdv

                      Komment


                        #12
                        Sziasztok!Nagy gondba vagyok nagyon! A motor nem akar benzint kapni karburátor fúvókái tiszták, a szívató gumi nincs leragadva.A motor beindul megy alapjáraton fél percig aztán le akar állni, szinte már a semmiből visszakapja magát alapjáratra, ugyanezt megismétli utána leáll próbálom indítani és visszalő gondolom olykor szikra van de benzin nincs. Gyújtással szerintem nincs baj mert a szikrát rendesen adja, gyertyával nincs baj és hiába szívatom az elején indításkor kap benzint de utána már nem.
                        Üdv

                        Komment


                          #13
                          Szia!

                          Nem lehet, hogy a benzin szinted túl alacsony?
                          Esetleg a tank benzin szűrőd nincs eltömődve?

                          Üdv

                          Komment


                            #14
                            Nézd meg a tanksapkád is annak is el lehet dugulva a szellőző furata, akkor is ezt csinálja a motor...
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Javítottál, vagy cseréltél rajta valamit? Talán a porlasztót? Vagy, mindenfajta előzmény nélkül jelentkezett a hiba?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X