Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hidegen és melegen is nehezen indul, mi a probléma?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    nyuszifül eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Javítottál, vagy cseréltél rajta valamit? Talán a porlasztót? Vagy, mindenfajta előzmény nélkül jelentkezett a hiba?
    Csak úgy jelentkezett a hiba beindítottam egyik nap ment alapjáraton és leállt, azóta már gyújtással is gond volt az már jó és ez utána jelentkezett ez a benzin téma.Igen porlasztót is cseréltem már



    sebokricsi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szia!

    Nem lehet, hogy a benzin szinted túl alacsony?
    Esetleg a tank benzin szűrőd nincs eltömődve?

    Üdv
    Szia!

    Semmi sincs eltömődve még a csapot is megnéztem.

    Üdv.

    Komment


      #17

      Komment


        #18
        Hello!

        Sikerült az újonnan felrakott porlasztót beállítanom, most már kicsit jobban indul, igaz még nem tökéletes. A sebessége, gyorsulása okés most Lehetséges az hogy a másik porlasztótól jobb hangja van? Biztos beállítás változott de sokkkal sokkal szebb a hangja most a motornak. JA néztem a gyertyák hőérték táblázatát s az N17-es gyertyára azt írta hogy 175-225 ig. Az n15 re azt hiszem hogy 225-260-ig. Melyik a jó bele? mert ugye 225 a gyári. Milyet szoktatok használni?

        Komment


          #19
          dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          JA néztem a gyertyák hőérték táblázatát s az N17-es gyertyára azt írta hogy 175-225 ig. Az n15 re azt hiszem hogy 225-260-ig. Melyik a jó bele? mert ugye 225 a gyári. Milyet szoktatok használni?
          Helló!
          Én N14C-t használok az is kb. olyan 260-as hőértékkel bír
          Utoljára szerkesztve a következő által: PancsiT1; 2011 szept. 18, 09:36.

          Komment


            #20
            Üdv! Az egész beszélgetést végig olvasva örülök, hogy megtudom, hogy van gumi tömítés a szivatón nekem kettő karbim is van Pannóniához, mind a kettő szép állapotban, mégis füstölt mint egy sárkány.

            Komment


              #21
              joker, moncsi1990 és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Akkor a friss tudás birtokában érdemes lehet ellenőrizni, hogy azok a gumitömítések a helyükön vannak-e, nincsenek-e letapadva, kikeményedve, összezsugorodva, stb.
                nekem abszolót nincs ilyen, szóval majd próbálom úgy beállítani ennek ellenére, hogy eldöcögjön valahogy

                Komment


                  #23
                  moncsi1990 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  nekem abszolót nincs ilyen, szóval majd próbálom úgy beállítani ennek ellenére, hogy eldöcögjön valahogy
                  Szerintem ha nincs, inkább pótold, ne a motort akard hozzáállítani! :-)
                  joker és kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Jó nagyot mindenkinek.Csak saját tapasztalat,de hátha segít.Volt nnemrég egy Ktm Ponny 2 robogóm.Hasonló tünetekkel,mint a t5-ös.Nehezen indult,hidegen-melegen,utána viszont tartotta magát.Rendesen ment,húzott,füstölt,néha visszalőtt.Aztán alig indult,nem pörgött fel meg mint 1 ködgép olyant produkált.Szétszedtük,meglett a hiba.Volt már bontva,a Mester forditva tette be a szimeringet a kuplung oldalon.Másik:Simsonkuplung oldali szimering kifordult.A gazda azt mondta,hogy nem tudja miért,nem indul be.Hát ezért.3:a Pannóniáknak(ahogy hallom)a lendkerékmágnese szok elgyengülni,akkor is hasonlók a tünetek:van szikra,minden jó,csak éppen nem akarja az igazságot.Még esetleg a forgattyusház alján lévő leeresztő csavart kellene kiszedni,hátha összegyült egy kis olaj.Gondolok itt a keverőolaj-kicsapódásra,mostanában velem is előfordult,nem keveredett el rendesen a benzinben,leül a tank aljára,karburátorba,forgattyúsházba,csúnya dolog,rútul szivatja az embert.Pedig az utolsó lenne,amire gondolnánk.Jajj,elfelejtettem!Most jártam így a Simsonnal!Minden oké,nem megy.A megszakitó testhibás volt.Feltettem egy másikat,látszólag tökéletes volt,közben a volfram beégett.Végül a 3-ik lett jó.Ránézésre mintha új lenne,van szikra is,csak éppen nem müködik a motor.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: matyi; 2012 febr. 03, 08:32.
                    Tamás78 és Che kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Hello! Másik motor porlasztótéma (simson). Most lett generálozva a schwalbe-m s úgy jártam hogy hidegen szívató, egy rúgásra indul, alapjárat is tökéletes gázadásra felpörög alapjáratról szép a hangja, DE elindulnék vele csakhogy leáll, nem akar menni, kivéve ha ráhúzott szívatóval közlekedek, akkor aztán bitang jól. Jól olvasgattam hogy keveset kap?? Vagy kicsi volna a fúvóka? A fals levegő szívása nem áll fenn, mert frissen lett szerelővel összerakva minden szimering, stb.

                      Komment


                        #26
                        dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        DE elindulnék vele csakhogy leáll, nem akar menni, kivéve ha ráhúzott szívatóval közlekedek, akkor aztán bitang jól. Jól olvasgattam hogy keveset kap??
                        Próbáld a súbertűt egy-egy rovátkával feljebb helyezni, de először a gyári fúvókák méreteit ellenőrizd, hogy jók-e!(gépkönyv!)
                        majdánka, dott és soveny kedvelte ezt.
                        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                        Komment


                          #27
                          Én ajánlom a féktisztító spay-t. Én a karbikat azzal pucolom és a legnagyobb genyót is kiszedi, ami beleül a legkisebb zugokba.
                          majdánka, dott és -t5- kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Köszi az ötleteket, holnap megnézem a fúvókákat. S kitisztítom a porlasztót féktisztítóval, majd megírom mire jutottam vele.

                            Komment


                              #29
                              Üdv.:
                              Nézd, meg, hogy a fúvókák megfelelő helyre lettek- e visszarakva.(nem vicc), a Pannóniámat mikor megvettem fordítva volt, mondjuk alapjáraton veszett erős volt, de gázadásra lehalt, és lassan döcögött, de szívatóra az is meglódult.
                              Szívatóval járni nem egy jó ötlet, mert zabál, mint az állat. A másik, hogy nézd át a karbit újra,mindenütt, ne csak a fúvókákat,mert bio gázolaj és benzin gyártásánál felüti fejét a glicerin(később trigliceridek) melléktermék, melyet itthon elég lazán tisztítanak ki az üzemanyagokhoz való biorész hozzáadása előtt, a kiváló szappanállagú anyag elég jól megszívatja az embert, de lehet víz is a karbiban.
                              Sok sikert!

                              Komment


                                #30
                                Sikerült, a főfúvóka volt eldugulva, jót motoroztam ma! Aztán a nap végén bevágott a mennykő... de ennek a kérdésnek nyitok egy új topicot!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X