Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia karburátor

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Lemezjáték, soveny és TZ kedvelte ezt.

    Komment


      #32
      Üdv!

      Olyan problémám küzdök (többek között), hogy sikerült végre elindítani a Pannoniám, de persze ez nem maga a probléma (sőt!), hanem hogy az egyik kipufogó végéből ömlik az olajos, el nem égetett üzemanyag, vagy mi. Érdekes, hogy csak a jobb oldaliból. Mondjuk korábban leszigeteltem tömítőpasztával a bal oldalit (próba képpen, meg azért csak a bal oldalt, mert akkor ahhoz fértem csak hozzá). De nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy szerintem a karburátoron kellene állítanom (és itt érintem a témát). Mit gondoltok? Tegyem lejjebb az úszót? Vagy valami más lehet a gond?

      A motor szépen jár, ha a kormány jobbra fordul, de lefulladás határon jár, ha átfordítom a kormányt. Gondolom ennél meg a bowden feszességen kellene állítanom.

      Bocsánat, már megint csak ömlesztve idevetettem az összes problémám

      Komment


        #33
        A motor szépen jár, ha a kormány jobbra fordul, de lefulladás határon jár, ha átfordítom a kormányt. Gondolom ennél meg a bowden feszességen kellene állítanom.
        Erre a kérdésre már meg is válaszoltad a választ. Egy kicsi holtjátékot kell hagyni a gázbovdennek.

        az egyik kipufogó végéből ömlik az olajos, el nem égetett üzemanyag, vagy mi. Érdekes, hogy csak a jobb oldaliból.
        Érdekes nekem is a jobb oldalin jelennek meg ilyen úgymond kétütemű kávé, de nem folyik hanem csak kiül. Nekem ez többnyire akkor keletkezik ha nem tépem a bajszát. Időnként érdemes meghajtani, hogy a rendszer kiégesse az oda nem illőt.
        Egyébként a gyertya színe elmondja a problémát.

        Komment


          #34
          Üdv mindenkinek!
          Régebben olvasgattam valahol itt, hogy a karburátorban a szívatónál van valami gumi tömítés. Megnéztem mind két karbim és egyikben sem találtam. Ezt pótolnám, de nem tudom, hogy néz ki, csak sejtem. Ha volna valakinek valami képe erről, vagy le tudja írni annak nagyon örülnék, mert nem jár szépen a gép.
          A választ előre is köszönöm!

          Komment


            #35
            kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Az a spray szerintem valami erős oldószer vagy szerek keveréke inkább, ami a flakon nyomásával együtt képes lemosni a makacsabb lerakódásokat is a karburátor belső zeg-zugaiból.
            Én inkább maradok a tiszta alkoholnál, főleg mert abból van itthon készlet.
            Közben kaptam egy ajánlatot, nem próbáltam ki, de ha valakit érdekel itt megveheti!
            TB 6633 400 ml-es spray karburátor tisztító, karbantartó spray,
            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

            Komment


              #36
              Karburátor fúvókák

              Üdvözlök mindenkit,lenne 1 kérdésem a karbi oldalán milyen sorrendben vannak a fúvókák/alulról-fölfelé/ melyik az alap és melyik a gyorsitó és gondolom a gyorsitó a nagyobb lyuk átmérőjű?

              Komment


                #37
                Következő kérdésem az lenne hogy mitől durrog a motor és 50-től többet nem megy.

                Komment


                  #38
                  sok mindentől lehet.
                  hol hallod a durrogást? karbinál, kipufogónál?
                  könnyen indul, vagy nehezen?
                  gyertya milyen, kormos, vagy olajos, esetleg porszáraz, szürke?
                  pontosítsad, ill. jobban írd körbe a jelenséget

                  Komment


                    #39
                    A kipufogóban hallani a durrogást,a gyertya világosbarna.

                    Komment


                      #40
                      kipufogóba általában akkor durrog, ha az előgyújtás kicsi, azaz utógyújtása van. ellenőrizd le első körben a gyújtásbeállítást.

                      Komment


                        #41
                        Az utógyujtásnál nem csak akkor durrog amikor vissza esik a fordulat ? az enyémnél hirtelen jelentkezett ez a probléma és folyamatos gázadásnál is csinálja ilyenkor meg -meg torpan a motor.

                        Komment


                          #42
                          csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az utógyujtásnál nem csak akkor durrog amikor vissza esik a fordulat ?
                          nem.
                          ha sok az üzemanyag, akkor igen.
                          lehet kipufogó tömítetlenség is

                          Komment


                            #43
                            Szia látom itt vagy lehet hogy az is probléma hogy a könyök és a kipufogótest között kifúj ? mert ez inkább ilyen tompa puffogás de ettől függetlenül hiába teszem fel 4.be 50-nél többet nem bir.

                            Komment


                              #44
                              lehet. sőt a teljesítményt is befolyásolja, hiszen megváltozik a fojtás. a végsebesség is sok mindentől függ. első a pontos gyújtási időpont. aztán kompresszió, üzemanyag minőség, mennyiség, gyújtógyertya ...

                              Komment


                                #45
                                Tisztelt potyika!

                                Üdv a fórumon!
                                Szeretnélek megkérni, hogy több helyen már ne tedd fel ezt a kérdésedet!
                                Ha valaki tud rá válaszolni az biztosan meg fogja tenni, ha egyszer kérded akkor is.
                                Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2012 júl. 12, 22:41.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X