Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia sebességváltó adalékanyag

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia sebességváltó adalékanyag

    Sziasztok.
    A PANNÓNIA T5 motorkerékpár sebességváltónál hol található olajszint ellönőrző.
    A piros könyvében azt olvastam, motor olajjal kell feltölteni a sebességváltót.
    Viszont fizikailag nem találom a helyét,hogy hol van ahol az olajat betölthetem.
    Üdv:Joco65

    #2
    A kuplungállító fedél az maga az olajbetöltő, és a szintellenőrző. Addig kell tölteni, amíg ott ki nem folyik.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      A kuplungállító fedél az maga az olajbetöltő
      Az olajbetöltő nyílás nem a váltófedél hátsó részén van?
      De egyébként szerintem is praktikusabb a kuplungállító fedélen át beleborítani gyorsan az olajat mint az elég nehezen hozzáférhető betöltőnyíláson át hosszú és vékony csővel belecsurgatni.

      Komment


        #4
        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Az olajbetöltő nyílás nem a váltófedél hátsó részén van?
        A későbbi évjáratokon már igen...már vártam a pontosítást...
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A későbbi évjáratokon már igen
          Azt hiszem, inkább a korábbiakon.
          Szerintem csak a '70-es években hagyták el, az enyémen sem lesz eredeti a csavar nélküli váltófedél, csak nekem jobban tetszik. Annak a beöntőnyílásnak tényleg semmi értelme, mert a szint figyeléséhez úgyis le kell szedni az oldalső kis deklit és ott tényleg könnyebb már akkor bele is önteni.

          Komment


            #6
            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Azt hiszem, inkább a korábbiakon.
            Jól hiszed! A '65-ös T5-ön még volt csavar a váltófedélen,a '71-es T5h-mon már nincs!

            Komment


              #7
              Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              '71-es T5h-mon már nincs!
              Neked van igazad...a fejlődés nálunk egyszerűsítést jelentett
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Igen az én 73-as T5h-mon sincs már!

                Komment


                  #9
                  Szia wsievers. Köszi az infót.
                  Ja és ma már nem olyan a motor olaj, mint akkor volt. Hajtómű olajat tegyek bele. És milyen típust.
                  Üdv. Joco65

                  Komment


                    #10
                    A TLF használati utasításban találtam meg én is. Az ovális kis deknit leveszed, és annak az alsó pereméig kell lenni.
                    http://24oras.domaincenter4.hu/hundo...fh1.htm#ken_ol

                    Komment


                      #11
                      Nekem még van olaj feltöltő csavar, és valóban semmi értelme, mert nehéz hozzá férni, igaz csináltam egy tölcséres gumicsöves megoldást, de így is olyan erről feltölteni olajjal, mint a sündisznó b@szás. Az kis oldal dekniről sokkal egyszerűbb. Érdekes, hogy ezt a kezelési utasítások nem igen hangsúlyozzák ki. Én egy TLF útmutatóban találtam rá.
                      íme: http://24oras.domaincenter4.hu/hundo...fh1.htm#ken_ol

                      Komment


                        #12
                        T5 1968: nekem van betöltő csavar, a fedélen, a sebességfokozat mutató mögött (a hátsó kerék felé)

                        - - - Updated - - -

                        Agip Rotra hy? esetleg? Régen ez volt a simsonban is.

                        Komment


                          #13
                          Én AGIP i-Ride moto 10-w40 4T tettem a T5h-ba és a CZ 150C-be is, tökéletesen működik vele mindkettőben a parafás kuplung, és az ára (1350Ft/l) is baráti volt az olajnak: https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/terme...0W-40+1L+%2AAG
                          Ez is 'speciálisan' nedves kuplunghoz való motorolaj (JASO MA, vagy MA2 besorolású) motorkerékpárokba.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X