Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia szekunder hajtás, lánckerekek.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    kvaga kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

      Létezik mindkettő, utángyártott, de jó minőségben. Börzén többen is árulnak lánckereket, de ha nem találsz, küldök elérhetőséget ahol tartanak.

      Ha megtennéd ApaE, hogy nekem is küldessz egy elérhetőséget 48 fogszámú lánckereket illetően, megköszönöm!

      Komment


        #18
        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ha megtennéd ApaE, hogy nekem is küldessz egy elérhetőséget 48 fogszámú lánckereket illetően, megköszönöm!
        Ebben a hozzászólásomban, írtam a Fóti Gyuszi "alkatrész raktárának" elérhetőségéről!
        Böngészd át és vedd fel a kapcsolatot vele!
        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

        Komment


          #19
          Na végül is Fóti Gyulával másodszorra lebizniszeltem egy 48-as lánckereket is... (hiába, nem árt néha megszámolni a fogakat, mert előfordulhat, hogy ujra kell menni... ) felszereltem azt is a motoromra, (50-es volt eddig hátul, elől már május óta 17 fogszámú van) és most kb. a kilométer óra által mutatott sebesség a kisérő autó által mérttel összhangban van. (jó, kicsit libeg a mutató...de ezt ismeritek gondolom Ti is...)

          Ugye nekem 18"-os a hátsókerekem, ("optikai tuning") és zavart, hogy "pörgetnem" kellett a motort.
          Most kényelmes fordulaton tartja a 80-at, jól tud gyorsítani, és az emelkedőket is birja, az erejéhez képest. (1400 km van benne fúrás után. 95-ös benzinnel 1:20-as keverékkel járatom be.)




          Mindenkinek köszönöm a tanácsokat!!!
          soveny kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            A Pannónia P12-őmön - amikor megvettem - elöl 17 fogas kislánckerék, hátul 50 fogas nagylánckerék (a gyári 48 fogas) és 120 szemes lánc volt (gyári 118 szemes). Mind a kettőn látszott, hogy futott jó néhány ezer kilométert, ezért vettem hozzá új utángyártott 48 illetve 17 fogas lánckereket.

            Korábban a lánckerekek, ma este lánc került fel. Láncfeszesség beállítva, eddig minden rendben, örömködés. A probléma ott kezdődött, hogy amikor megforgattam a hátsó kereket, valami ropogni kezdett, de rettentően. Először nem értettem mi lehet, de aztán észre vettem, hogy időnként egy-egy a láncszem - a láncot bármelyik irányba fogatva – felúszik a nagylánckerék fog tetejére, majd egy roppanó hanggal a helyére ugrik. Tekintettel arra, hogy a kislánckeréknél a lánc szépen fut – szerintem az új utángyártott nagylánckerék lesz a ludas. (A lánc nincs megnyúlva.)

            Járt már valaki így? Szerintem valamit elszámoltak a nagylánckeréknél. Más ok, vélemény?

            Komment


              #21
              Remélem láncot is cseréltél...
              kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                Szia!

                Én személy szerint elkezdtem keresni és vásárolni a gyári alkatrészeket! A motorom még koránt sincs kész, de Jó pár utángyártott alkatrész bebizonyította már a NEM megfelelőségét. Legutóbb a benzincsap felé kerülő réz hálós szűrővel jártam így, de például a kipufogó könyökök is utángyártottak és azokkal is meg kellett szenvedni, pedig látszólag mint a gyári (vagy mégsem)...

                Komment


                  #23
                  Panman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  az új utángyártott nagylánckerék lesz a ludas
                  Üdv a fórumon!
                  Szerintem már volt szerencsénk egymáshoz (hátsó teleszkóp), ha személyesen nem is találkoztunk.
                  Ha minden új (lánckerekek, lánc), akkor lehetséges, hogy a nagy lánkerék lácosztásást elrontották.

                  Komment


                    #24
                    Panman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szerintem valamit elszámoltak a nagylánckeréknél.
                    Ha kezedbe fogod a lánckereket és körbetekered rajta a láncot, akkor valószínűleg ki fog derülni.


                    chemotox eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Én személy szerint elkezdtem keresni és vásárolni a gyári alkatrészeket!
                    Sajnos azzal sem lehet biztosra menni, rengeteg silány minőségű van azok között is. Ez a motorkerékpárgyártás leállítása utáni alkatrészgyártás minőségére főleg igaz.
                    Van gyári új hátsó lánckerekem, amit egyszerűen rosszul fogtak be fogazáshoz, szép excentrikus futás lett a végeredménye, vagy a pár gyári új kipufogókönyököm, aminek a dob felőli vége sikerült oválisra, a henger felőli perem pedig beleér a hollanderbe, ha rá akarom tekerni...

                    Komment


                      #25
                      Attached Files
                      TZ és soveny kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        -most mivanmivan ,van egy barátom akinek a mondása : luk-luk , csak darázs ne gyüjjön belőle !

                        --különben ismerek olyant , aki mesélte , hogy hallott olyan emberről aki adott egy kis juttatást a sofőrnek , amikor a MÉH -be menő teherautó vett egy kis kanyart az illető lakása felé....

                        ma pedig Pannónia ügyi megmondó ember......
                        OdinHEM, soveny és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          ma pedig Pannónia ügyi megmondó ember...
                          Remélem tényleg csak az. Isten ments, hogy gyári új alkatrészeket áruljon!

                          Komment


                            #28
                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Remélem láncot is cseréltél...
                            Úgy tűnt, hogy sikerül elkerülnöm, de nem. Nincs megnyúlva és a régi lánckerekekkel nem volt vele ilyen gond, de YBN és sajnos ez az új lánckerekekkel nem garancia a normális működésre.

                            Komment


                              #29
                              Csak azért írtam, mert láncok közt is van különbség ám...Továbbá a kopott lánc nem igazán szokott passzolni az új lánckerékhez.
                              Mielőtt farkast kiáltanák, először megnézném azt a lánckereket egy hozzá való új lánccal, és ha akkor sem passzol, akkor hozzávágnám ahhoz aki eladta nekem
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment


                                #30
                                Az zavar, hogy a pannoniás piros könyv 139. oldalán jegyzett sámánság alapján mérve a lánc nincs megnyúlva, illetve alapállapotában a kis- és nagylánckeréken is szépen illeszkedik. Ezek alapján - első nekifutásra - a láncnyúlást, mint hibát kizártam. Lehet, hogy tévedtem ezért lánccsere lesz az újabb kísérlet. Ha nem jön be megint kidobtam egy kis pénzt az ablakon. Hiába van még mit tanulni Pannoniából.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X