Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Rezonancia és repedések

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Kedves Fergusson!

    Ezeket az odaszúrásokat, fricskákat magam szórakoztatására írom, inkább kis állóvíz megmozgatónak. Mondjuk egy mai, szereléssel töltött nap után.
    Japán gépektől se vagyok elájulva. Csak élvezem a könnyebb utat.
    Sőt, amikor az első javításnál tudatosult bennem, hogy a külcsín valójában fröcsiöntött ócska műanyag idomok patentokkal rögzítve, alatta pedig gyorskötözővel felfogatott kábelek és bowdenek...

    Még a Swiftben is jobb megoldásokat alkalmaztak.
    Lemezjáték, Fergusson és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Ha baja van, azt nem javítod meg az út mellett, dög nehezek, tolni még nehezebb, ha valami elromlik rajta akkor „ingem-gatyám” effektus
      Ez így is van...Pl. nincs lánccsere, láncszett csere van. Alumínium! lánckerékkel...
      Féktárcsa, fékbetét kopik rendesen, a két tárcsa előre egy Zsiguli ára. , a gumiról ne is beszéljünk.
      A saját vasamhoz a kipurcant CDI használtan 50 ezer az E-bayen, 30 ezer a bontóban itt, és 30 ezerért javítják, nincs garancia.
      A kinai utángyártott 42ezer, gyári nincs. Ezért én fogtam egy vasfűrészt és szétvágtam a dobozt...semmit nem veszítek, ha szar... egy hétig kapargattam a gumitömítést, amivel ki volt öntve a doboz. Az elkókat kicseréltem, és a két gyujtótrafóhoz vezető tűkhöz tartó nyákfóliát áthidaltam 2 darab dróttal. Amúgy nem értek a ménkűhöz, csak próbálkoztam...bejött. Pár száz forint költség... A dobozt vissza telenyomtam sziloplaszttal, szép nem lett, de működik(úgyse látja senki).
      Még vállalni se akarták sehol, mivel 400-as. Lehet majd ezeket is szerelni, mikor már előjön a nincs, vidd máshová, vegyél újabbat, ezeknél is.
      sepy, CZsolti és 6 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #63
        Kicsit védelmembe veszem a kapitalista fogyasztói társadalmat.

        Balogh-Wohlmut Pannónia könyv 139. oldal: Ha láncot cserélünk, tanácsos lánckereket is cserélni, mert a kopott lánckerekek az új láncot idő előtt kinyújtják.

        Egy did lánc 25ezer ft. Sok. Persze ez a did lánc megfelelő kenés mellett porvédő nélkül 30e km-en át viszi át a V2-es iszonyú rugdosását. Kis kerék 5000 (szerintem reális) nagy kerék 11.000 (ennyi).
        Senki nem tiltja, hogy feldobjak egy olcsó láncot a kopott kerékre. De ettől üzembiztos és bátran tépem neki.
        Azért az alu lánckeréknél kikerekedett a szemem. Jó ötvözet lehet.

        A tárcsa meg a fék az kopóeszköz. Joga van elkopni, amikor 220+130 kilót megfékez állóra 100 feletti tempóról. Valóban 60ezer egy tárcsa és van kettő. Láttam már olcsóbbat is. Egy tárcsát azért nem eszik meg az ember pillanatok alatt. Én sokat motorfékezek, úgy kímélem.

        Az elektronika kérdésben tényleg ez a megoldás. Megoldottad, minden hobbielektrós így kezdi, lehet bátran továbblépni.
        Sokat kell agyalni. Trutymó alól kiásni, kimérni és patkolni. Vagy keresni kapcsolást és legyártani (végső megoldás sohanapján). Vagy kicsit elmélkedni és megpróbálni rászerkeszteni egy másik cdi-t, hátha menni fog.
        Atti69 és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Azért az alu lánckeréknél kikerekedett a szemem. Jó ötvözet lehet.
          Pl Itt írnak róla: http://motorinfo.hu/sporthirek/muhel...rvizelese/#.V3
          Itt pedig kapható is: Universalmotor.hu - Web
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #65
            Japán gépektől se vagyok elájulva.
            Japán veterán gépek nagy előnye hogy még mindig kapni hozzájuk gyári vagy a gyárival megegyező minőségű utángyártott alkatrészeket.
            Mondják hogy drága a japánt felújítani. De ha egy kéthengeres levegős Rd-ről és egy P20-asról van szó, a felújítás kb ugyanannyiba fog fájni. Na és melyik lesz utána is jó?
            És a végén a japóért adnak 500 ezret a P20-ért meg kérnek 1,1 milliót.

            Nem értem miért mondják hogy a japán gépekhez drága minden. Az a drága amit háromszor veszel meg és még mindig nem mersz nyugodt szívvel ráülni...
            Ha meg valakinek valami drága, ne vegye meg maradjon az "olcsó"-nál.
            joker kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Ez sajna igaz de a technikákat be kell besorolni! Rendszeresen használni akarod vagy kiállítási darab lesz mit utánfutón visznek ! Be kell látni ha egy hazai géppel rendszeresen akarsz motorozni akkor szinte a blokk marad a rossz anyagminőség miatt. Vagy olyan tempóban jársz vele mint " Misi bácsi " ki hordta a zöldet a háztájiból avval a 60- 65 km/ órával.
              dkari és CZsolti kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X