Jó napot az Uraknak! úgy tűnik csak az én Izsemet kell szerelni, a többi annyira jó, hogy senkinek nincs ideje írni, a sok motorozástólfőtengelyt kellene cserélnem a motorban lévő blokkban. már beszereztem egy donort, aminek elfogadható a hajtókar alsó és felső szemének illesztése. jobb mint ami a motorban van, ezért úgy döntöttem kicserélem. legalább meglátom mi van a blokkban. előjátékként az S50-ben cseréltem főtengely szimeringet, úgy tűnik jól.az Izs hengerét és hengerfejét már megfürösztöttem trisós fürdetőlében, szép munkát végzett, hiába a trisó csodákra képes. gyűrűk 0,5mm-es hézaggal illeszkednek a "vállatlan" hengerben, így azok maradnak, nem cserélem, annál is inkább mert már szépen összekoptak a hengerrel - se a hengerben sem a gyűrűn nincsenek bemaródások.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Izsesek a Veterán fórumon
Collapse
X
-
először a donort teszem a boncasztalra, és kioperálom a főtengelyt, így lesz valami sejtésem a belsejéről, és gyakorolhatok a nagy "műtét" előtt ha nem felejtem el akkor fotókat fogok készíteni a munkálatról.
az elérhető irodalmat remélem sikerült jól áttanulmányoznom, és gyűjtöm a lelkierőt az "aktushoz", de nagyon jó lenne, ha tapasztaltabbak leírnák mire figyeljek oda nagyon, illetve, mivel csak a főtengelyt akarom kicserélni, mi az a minimum amit meg kell bontanom ehhez a munkálathoz.
leginkább arra volnék kíváncsi, hogy a sebváltót ki lehet-e szedni úgy, hogy egybemaradjon, és ne hulljon atomjaira, ha kiszedem
türelmetlenül várom, hogy valaki megossza a blokkszéthúzás tapasztalatait velem.
-
Vagy inkább, azért nem írtak ,mert nem látszanak ki a szerelnivalóból, legalábbis én, így vagyok.
Az igazat megvallva én is csak ritkán nézek át ide, de már nagyban tárgyalunk egy másik témában erről a gondról veled.
Az IZS a legjobb választás, ha szerelni szeretsz, sűrűn, sokat, és szeretsz egy kicsit mérnökösködni azaz új megoldást keresni a gyári problémákra.
Üdv a rizsesek között és a fórumon.
Komment
-
Hát IZSt, Pannóniát(2db-ot), (3 db) dongót, meg egy olasz robogót is, az IZSt említettem már.Csak, hogy ne unatkozzak.
A rIZSnek lelke van és féltékeny, ha másik motorral foglalkozom, rajta is elromlik valami(állóhelyzetében), már lassan egy egész MZ-m lesz mire mindent ki/átcserélek(karbi, dinamó, fesszabályzó....és egy pannónia gázszektor.)
Komment
Group Categories
Collapse
Csoport leírása
Minden látogatót örömmel hívunk ebbe a modern technika segítségével létrehozott autós-motoros közösségbe! Várjuk azokat, akiknek már van, volt, vagy csak szeretnének ilyen udmurt járművet, de azoknak a véleményére is kíváncsiak vagyunk, akik a világ minden pénzéért nem ülnének (mégegyszer) Izsre-Izsbe.
Csoport típusa:
Nyitott
Témakörök:
5
Comments:
24
Owner
Latest Group Topics
Collapse
Nincs a kritériumoknak megfelelő eredmény.
Komment