Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA hajtóműolaj

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    nyemi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nyáron semmi gond vele sőt ajánlom is.
    Pontosan erről van szó. Mivel nekem a Czetka megy télen-nyáron, így nekem motorolaj van benne.
    OdinHEM kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      nekem motorolaj van benne.

      .............és nem csúszik a kuplung??? Nekem a Simson Star és a Pannonia T5 is csúszott a motorolaj használatával. A Trabant hajtóműolajjal viszont hibátlan! Én csak tavasztól őszig használom a motorokat,de nem ritka a reggeli 10 c°.os motorozás sem és ekkor sincs gondom a trabant hajtóműolajjal,illetve a vele használt kuplunggal
      ptm004 kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Bocs de mikor én a híg olajra utaltam akkor a nyáron szökő, cseppekre gondoltam amit a sűrűbb olajnál esetleg nem tapasztalni. A szélsőséges idő mostanában főleg nyáron érint bennünket motorosokat mert bár fiatalabb koromban és is-10 fokban és az alatt is motoroztunk a haverokkal a hófalak között pedig nem volt muszáj, de ha nem életmentő nem ülök rá. Persze egy régi gépet kivinni sem érdemes már csak állagmegóvás végett sem. Viszont ha van egy " dühöngős" gépe az embernek az más tészta., vagy ha létfontosságú munkába járásra. Akkor más az olajválasztás.
        ptm004 és CZsolti kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          létfontosságú munkába járásra.
          Igaz,nem létfontosságú,de szeretek Pannoniával menni a munkába. (pedig én sem vagyok már 20 éves) De esőben-hóban ki nem hoznám a "paplan alól" !
          Titus, ptm004 és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            és nem csúszik a kuplung???
            Nem. Hozzátenném a Jawa bakelittárcsás. Sokáig én is Hykomolt használtam, de most ez volt itthon, továbbá kissé aggódtam az induláskori recsegés miatt...jelentem így ez elmúlt. ( kiküszöbölhető volt hajtóműolajnál is egy behúzott kuplungos berúgókaros átfordítással, de mivel munkába jártam vele, így volt mikor elfelejtkeztem róla)
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              Én most ezt vettem a Jawa 350-be. Szerintetek?
              Szerencsére 2L kellett, mert 1,2L megy bele.
              Click image for larger version

Name:	20170809_161656[1].jpg
Views:	1
Size:	193.6 KB
ID:	152659

              Komment


                #22
                Jawa 350-be. Szerintetek?
                Én motorolajat öntenék...............és a 634-esembe az is volt..Bordó fekete-kislámpás,bukócsővel,oldaltámasszal,trabi tükrökkel,csomagtartóval,két skót-kockás összecsukható vászon-bőrőndel....imádtam a hangját igaz"kicsit"ki volt buzerálva a kipufogója....
                Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2017 aug. 09, 19:55.
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #23
                  Nyáron én vékonynak találom a többi a szép emlékeink egyike. Az enyém piros-fekete volt szürke sárvédőkkel és bukó csővel gyárilag. Nagyon jó gép volt gyári utazója 105 volt és azt vitte akkor is mikor az 5 sebességes TZ sehol sem volt mert szembe szélben nem bírta az 5.-et. Akkor volt divat a kispolák első lámpa , elektromos benzin csapot és szintjelzőt alkottam rá.

                  Komment


                    #24
                    Ha már megvetted akkor jó. Ilyen melegben elmegy, de ha csúszna a kuplung,kattanna a váltó akkor cseréld vékonyabbra.

                    Komment


                      #25
                      Megvettem. Nem is volt olcsó, ráadásul kettő kellett. Kicseréltem és hangja lett a váltásnak. Kuplung nem csúszik.
                      A régi olaj már sötét barna volt és tele volt nagyon apró fémreszelékkel. Csillogtak az olajban. 2006-ban járt le a műszaki, azóta biztos nem volt cserélve.

                      Komment


                        #26
                        Hát, én a drága olajokban nagyon nem bízok. (kivéve ha autóba kell, oda normálisat töltök, de az japán, az más kategória)
                        Egyszer vettem a Pannóniába valami nagyon minőségi olajat, jó drága volt. Bár működött vele rendesen, de amikor a téli állás után szétszedtem minden rozsdás volt ami az olajban állt... Mintha besavasodott volna az olaj.

                        Azóta mindig a legolcsóbbat rakom bele. Azzal is ugyan úgy megy, még a Japán kuplungnak se gond, és nem rozsdál tőle a vas.

                        Komment


                          #27
                          Tamás! szia, szerintem ez kicsit sűrű lesz bele. A kuplung miatt hígabb szükséges neki. Kuplungoláskor az olajnak gyorsan ki kell szökni a lamellák közül. Próbáld ki.

                          Komment


                            #28
                            Tamás! szia, szerintem ez kicsit sűrű lesz bele. A kuplung miatt hígabb szükséges neki. Kuplungoláskor az olajnak gyorsan ki kell szökni a lamellák közül. Próbáld ki.
                            Már nem tudok mit kezdeni vele, beleöntöttem (1,2L). Ha lecserélem, mit csináljak a kiengedett olajjal? Pocsékba menne sajnos 2 liter. Marad egyenlőre ez, aztán, ha nagyon nem jó, akkor csak lecserélem. Holnap úgy is megyek vele kb 50 km-t és meglátom.

                            Komment


                              #29
                              Marad egyenlőre ez, aztán, ha nagyon nem jó, akkor csak lecserélem. Holnap úgy is megyek vele kb 50 km-t és meglátom.
                              Ne izgulj nem lesz tőle baja!Szerintem inkább kapjon egy gép sűrűbben olajcserét az olcsó kategóriából,mint ritkán jót !
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #30
                                Nem értem mi a gond. Ez egy hajtómű olaj, ami ráadásul olyan viszkozitású, mint a gyárilag előírt. Ez kell bele nem a motorolaj, vagy más, ehhez hasonló. Nyomjad neki bátran. Jó lesz az.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X