Közlemény

Collapse
No announcement yet.

JAWA hajtóműolaj

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    Azt az egyet leszámítva, hogy tényleg hangja van a váltásnak.
    A 634-es Jawanak - meg a 472-es Cetkának is - jellegzetes váltóhangja van. Ez teljesen normális. A reteszelő csapok nyomórugó ellenében mozognak. Váltáskor ugye az elmozduló csap összenyomja a rugót. Az összenyomás rögtön megszűnik, ha bekapcsolod a választott sebességfokozatot. A terheletlen rugó azonnal nekilöki a reteszelő csapot a blokk falának. Ettől kattan olyan jellegzetesen.

    Komment


      #47
      Sziasztok
      a váltáskori kattanás minden motoron normális jelenség .A váltó nincs szinkronizálva, a kapcsoláskor a két fogaskerék döntően különböző fordulatszámmal forog , amikor a kapcsolókörmök összekapcsolódnak egymásnak koccannak emiatt, az adja a hangot ( a reteszelőcsap túl kis tömegű ahhoz hogy működő motornál meghalld a kattanását)
      Persze ha a kupplunggal baj van és nem emel ki rendesen, akkor igen durvát reccsenhet , az viszont a váltó élettartamára nincs jó hatással .

      Komment


        #48
        Szervusz!

        A hajtóműolajok között is van különbség. Ez a GL5-ös jó minőségű ugyan, de adalékokkal van felturbózva. Tapasztaltabb ismerősömből hallottam először, hogy a bronzperselyekre nincs jó hatással. Rákerestem a témára, ezt találtam első körben: Totalcar - Tanácsok - Keverhetők-e a váltóolajak
        Én amúgy használok hajtóműolajat, de GL4-eset(az olcsóbb). Azt nem tudom, hogy mennyi idő után fejti ki az agresszív hatását a GL5-ös, de sokáig azért nem tartsd bent
        Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2017 aug. 17, 21:59. Oka: helyesbítés

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X