Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Dnepr ???

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Tényleg szép, csak drága móka lenne a motorod nekem...
    OdinHEM és Tamás78 kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #17
      @ Elf: Gratulalok a szerzemenyedhez! Meg kell mondjam Te voltal a gyorsabb, mert amikor összel eldöntöttük, hogy megvesszük az altalad feltett motort, sajnos elözö nap elvitted az orrunk elöl.. Sebaj, azota lett helyette MT16 :-)
      Hogy allsz a felujitassal?

      Mellekelek egy azonositasi tablat:

      Click image for larger version

Name:	DSCF2427.jpg
Views:	1
Size:	190.9 KB
ID:	134759
      wsievers kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Peter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        @ Elf: Gratulalok a szerzemenyedhez! Meg kell mondjam Te voltal a gyorsabb, mert amikor összel eldöntöttük, hogy megvesszük az altalad feltett motort, sajnos elözö nap elvitted az orrunk elöl.. Sebaj, azota lett helyette MT16 :-)
        Hogy allsz a felujitassal?

        Mellekelek egy azonositasi tablat:

        [ATTACH=CONFIG]14419[/ATTACH]
        Ez milyen könyv? Ezt még nem ismerem.

        Komment


          #19
          Mit Hammer und Schlüssel - Tom van Endert.. eleg jol összefoglalja a törteneti es müszaki sajatossagokat..

          Komment


            #20
            Itt megtalálható:
            http://www.youblisher.com/files/publ...1/2646/pdf.pdf
            Peter kedvelte ezt.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              Ja, így címről már ismerős! Ez az Ekönyv super!
              wsievers kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Feltettem ide is
                Mit Hammer und Schlüssel - Letöltések - Veterán fórum




                Mégha német is, nagyságrendekkel jobb az Ocskay-féle Katonai motorkerékpároknál.
                joker kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #23
                  Szia Péter!


                  Akkor Te voltál az, akiről az öreg beszélt! Valami apa-fia párost emlegetett, akiknek már van másik Uraljuk is! Simán azt hittem, hogy csak valami üzleti fogással próbálja a dolgok menetét kicsit felgyorsítani.

                  Egyébként kicsit én is a te helyzetedben járok, mert a vásárlás előtt nagyon őrlődtem egy Porsche924 és ez a motor között. Akkor úgy éreztem, hogy a kocsi mellett fogok dönteni, de mire kezembe került a pénz, addigra azt eladták. Pedig előtte igen sokáig hirdették. Ekkor vettem meg nagy duzzogva a motort.
                  Utólag józan fejjel úgy gondolom, hogy a motor jobb választás volt, jobban kitudom majd használni és remélhetőleg több örömöt fog okozni, de ezt majd az idő elárulja.

                  A felújítással pedig még sehogy sem állok. Igazából nem is nagyon tervezek felújítást. Elsődleges célom, egy olyan állapotot létrehozni, amivel az idei szezont kihúzom, hogy lássam mennyit kell és mennyit érdemes a motorra illetve a felújítására költenem. Jelenleg amit orvosolnom kéne, az az olaj és benzin folyások megszüntetése, töltés felélesztése (dinamó kuka), fékek átnézése és a kerekek, de főképp a gumik cseréje lenne. Jelenleg az alkatrészek többségét beszereztem, de eddig a bütyköléshez nem volt helyem. Pár hete átrendeztem a garázst, helyem már van, de az utóbbi időben annyira balszerencsés periódusom van, hogy időm sincs ilyenekkel foglalkozni.
                  A motor állapotáról majd biztos lesznek infók, mert szeretnék egy topikot nyitni, ahol a bugyuta és mások számára teljesen egyértelmű kérdéseimmel szeretném a hozzáértőket fárasztani, kis segítséget remélve a motor lábra állításához.
                  sepy, Peter és Che kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Tamás78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    A tyúkólamat nem adom !!!
                    Jobb is ha vigyázol rá ! Manapság ha megy a tyúk, viszi az ólat is.
                    wsievers, Tamás78 és 2 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Elf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Jelenleg amit orvosolnom kéne, az az olaj és benzin folyások megszüntetése
                      Jó szórakozást hozzá...A dolognak kissé szélmalomharc-jellege van.
                      Amúgyis, ha folyik belőle az olaj, az jó jel-Azt jelenti, van benne még.
                      Peter és emu kedvelte ezt.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #26
                        mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        ha megy a tyúk, viszi az ólat is
                        Hogy mikre nem gondolsz ! Ez nekem eszembe sem jutott volna ,de igazad van !
                        (Ezért kell közös névre íratni az " ólat "!! )
                        wsievers kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Kedves Elf!

                          Az üzleti fogasra en is gyanakodtam, de nem hittem benne annyira mint Te es igy több idöt hagytam. :-) A Porsche izgalmas vallalkozasnak tünik, de sok örömteli oradat leled majd a DNEPR-ben is. Azt hogy jo döntes volt-e azt akkor fogod biztos merlegelni, amikor hisztizik az Olga. :-)
                          A költsegek szempontjabol a felsö hatar a csillagos ég! :-) Igazabol technikailag eleg jo allapotban volt a motor, amikor mi kiprobaltuk bar a dinamo hibajarol nem volt tudomasunk. A K750M-nel elgondolkoztunk a 12 V-os rendszerre valo atepitesröl de aztan elvetettük, bonyolult lett volna a kivitelezese, igy inkabb maradunk a 6V-os eredeti rendszernel. LED izzokkal probaljuk majd kordaban tartani az aramfogyasztast.
                          A fenti listadat erdemes volna kiegesziteni a hatso hajtas (kup es tanyerkerek) ellenörzesevel. A DNEPR szerelös topikot pedig kivancsian varjuk!
                          wsievers kedvelte ezt.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X