Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Robi 50 kapálógép

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Robi 50 kapálógép

    Sziasztok!
    Nem nagyon találtam hasonlót, ezért bátorkodtam új témát nyitni neki, meg hát a kora alapján már talán bele is fér.
    Apósom hozzájutott egy Robi 50-eshez. Elég rossz formában van, de mivel a TSZ időkben ezeknek a gépeknek az alkatrészein dolgozott, mindenképpen rendbe szeretné rakni, már csak nosztalgiából is. Fotókat is készítenék, ha láttok rá igényt.
    Motorikusan is akad probléma, nincs szikra. Ha esetleg valakinek lenne leírása róla, szívesen vennénk, nagy segítség lenne. Sajnos nem találtam az interneten ilyet.

    Gábor

    #2
    Sk javítás, barkács, modding: Letöltések

    Munkahelyen vagyok, nem tudtam megnyitni a linket (bizonyos oldalak hozzáférése le van tiltva), így nem tudom hogy azt tartalmazza-e amire szükséged van, de próbáld meg.
    Szerintem 50-eshez már jó nehéz lesz alkatrészt találni. Érdemesebb lett volna a babetta motorossal próbálkozni (Robi 55), ahhoz van minden rogyásig. Nekem is 55-ösöm van, igen hálás kis jószág. Jó, persze utánfutót ne kössön utána az ember, de amire kitalálták, arra tökéletesen megfelel.
    Én kíváncsi lennék a képekre, folyamatra, stb...

    Komment


      #3
      Nagyon szuper! Megvan. Ezer hála!!
      Ott járok, mindent lefotózok. Remélem nem lesz még darabokban.
      Köszi!

      Komment


        #4
        Szervusz uzO11!

        A keresőbe beütve találsz letölthető kezelési útmutatót és a képtalálatoknál robbantott ábrás rajzokat.

        Click image for larger version

Name:	Robi 50.jpg
Views:	1
Size:	133.4 KB
ID:	148649

        Üdvözlettel:Che

        Komment


          #5
          Üdv uz011!

          Kérjük a képeket! Kíváncsi(ak) vagyok(unk).
          Egy babetta motorosom van nekem is de szimeringes jelenleg a kicsike úgyhogy jobb időkre vár. Van fűnyíró és rota adapterem hozzá. Nagyon jó szolgálatot tett már nekem sokszor.

          Komment


            #6
            Köszönöm Dongos78 a leírást, már sikerült is beindítania apósomnak.
            Mire odaértem fotózni, a motor már egyben is volt. Nem restaurálás lesz belőle, csak megfelelő állagjavítás. Használatba kerül.
            Click image for larger version

Name:	20160430_115857.jpg
Views:	1
Size:	199.4 KB
ID:	148676Click image for larger version

Name:	20160430_115908.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	148677Click image for larger version

Name:	20160430_115926.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	148678Click image for larger version

Name:	20160430_120132.jpg
Views:	1
Size:	203.4 KB
ID:	148679
            A következő feladat a hajtómű rendberakása. Elég érdekes szmötyi folyt ki belőle.

            Komment


              #7
              A következő feladat a hajtómű rendberakása. Elég érdekes szmötyi folyt ki belőle.
              Ez a hajtómű,kincs öntöttvas ház:ha meghal a motor erre még megéri másik motort venni!A mai gépekre viszont nem szabad,mert a második motort:már nem tudja elkoptatni!!!!
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                Nekem 55-ös után van egy betyár nagy utánfutó, 16-os MZ kerekekkel. Úgy húzza, mint kutya a rongyot.

                Komment


                  #9
                  Süpi, most felhergelted a kíváncsiságomat!
                  Mennyit agyaltam rajta, hogy bírná-e a Robi 55 a Terra (vagy hasonló) utánfutót.
                  Mivel nem éppen olcsóak, még leharcolt állapotban sem, így nem kockáztattam...
                  Aztán az egyik, gyümölcsültetvényes ismerős lombozott le végleg, mikor kikértem a véleményét. Simán kiröhögött hogy mit várok én egy ilyen géptől...
                  Aztán el is vetettem az ötletet.
                  Egyébként megpakolva is el bírja hurcolni az erőmű?

                  Komment


                    #10
                    Egyébként megpakolva is el bírja hurcolni az erőmű?
                    A gyári kocsival biztosan elmenne:1-2-q+gazda!Kb.800X600m/m-es platóval.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #11
                      Click image for larger version

Name:	Kép0341.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	148702Nekem a kapagépen talicskakerekek vannak (ezzel sem kapar el, nemhogy a körmös gumikkal), csúcssebesség 12 km/h, de ekkor már elég durva zajok jönnek a motorból. Valami felismerhetetlen csörömpölés, mintha szerszámos ládát húznál macskakövön. A plató belmérete 1600x1200, egyik kerék fékezett. Ha egy nagy körbálát teszek föl, aszfalton úgy megy, mintha nem lenne rajta semmi. Vittünk már vele 5 hordó cefrét, ráadásul ketten ültünk rajta. A komám 134, én 84 kiló vagyok. Viszont ebben az esetben indulásnál megtoltuk. Összegezve: Nekem bevált.
                      Pár éve felújítottam a motorját, mert már nagyon nehezen indult. Erősebb lett, de ugyanúgy nehezen indul. Akkor tettem félre, amikor apukám "bejáratta"....belazázott az öreg, vagy 5 sör után kapálhatnékja támadt. A kert irányába a betonon még mindig látszik a nyoma. Akkor keseredtem el igazán, amikor megtudtam, hogy elhagyta a légszűrőt. Megetette földdel a friss motort.

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X