Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Schwalbe átalakulás, avagy 67UR1 SCHW4L83

    Mint azt a bemutatkozásomban jeleztem,egy teljesítménykúrára fogott 150-es Mz blokkot szeretnék alátenni egy Schwalbe szárnyai alá.

    Két problémával néztem szembe - se blokkom, se Schwalbe-m -, ... a mai napig.


    Ugyanis "szerencsémre" ( még nem tudom igazából) egy helyen leledzett a kettő masina, megegyeztünk a tulajjal, így ma már tisztelettel jelentem: Egy 1973-as MZ 150 ES/1 ,
    Click image for larger version

Name:	Fotó401.jpg
Views:	1
Size:	194.3 KB
ID:	154468Click image for larger version

Name:	Fotó400.jpg
Views:	1
Size:	190.3 KB
ID:	154467Click image for larger version

Name:	Fotó399.jpg
Views:	1
Size:	194.9 KB
ID:	154466Click image for larger version

Name:	Fotó398.jpg
Views:	1
Size:	194.4 KB
ID:	154465

    illetve egy 1972-es Simson Schwalbe KR51/1
    Click image for larger version

Name:	Fotó397.jpg
Views:	1
Size:	193.2 KB
ID:	154464Click image for larger version

Name:	Fotó396.jpg
Views:	1
Size:	192.5 KB
ID:	154463Click image for larger version

Name:	Fotó395.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	154462Click image for larger version

Name:	Fotó394.jpg
Views:	1
Size:	194.0 KB
ID:	154461

    áll a garázsomban.

    Életet sikerült lehellni a kis kékbe egy gyertyacsere után ... hát vannak bajok, de az a blokk egyenlőre úgyis polcra kerül.

    Trophy úr nem sok életjelet ad, de majd átnézem, dacára annak, hogy nem tudom mit keressek.

    Ezek a mostani állapotok, honnan jutunk el hová, ahol szegény ártatlan donor, és beteg, nem is tudja, hogy nemsokára minek is lesz aktív szereplője.
    Attached Files

    #2
    Igazából nem vagyok egy nagy MZ párti, de legszívesebben mozgalmat indítanék a "Mentsük meg az MZ-t!!" címen
    Nem néznél egy magányos blokkot börzén?? pl egy 250-es ETZ-t ha már lód legyen kövér :P
    zsíráf, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Bevallom, bennem is vegyes érzések vannak, de ha az összes megmenthető csodát magunkhoz vennénk, mi kerülnénk ki a garázsba, ők pedig az otthonunkba. Másrészt éppen akkor ott és ezeket árulták együtt. Egyébként egy 12v-s 250-es tényleg izgalmasabb lenne -ha már szentséget törünk, sózzunk oda nagyot-, de a blokk formája ez esetben passzol Simoéhoz, illetve ez még befér, és a váz sem fog nagyon nyekleni az erőtől. Természetesen láttam a smile-kat a mondatok végén, de "bukós szamuráj" barátunk felkészített: A saját ízlésem és tervem az enyém... még ha nem is pont ezt írta. Bár... egy mozgalom jól jöhet, a kikiáltási ár...
      Kakas és Intrepid kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Nos történetesen bár nem kívántam hirdetni nekem van egy MZ TS ilyesféle blokkom, de csak blokk és gombhoz nem kívánok kabátot venni így ha esetleg érdekel pm-ben folytathatjuk. Ebben a formában pedig még a MZ-t is megmentheted
        sricsi70 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          A mai nap eredménye : Munka után eljutottam a kicsi csupaszításig, az első lemezek csavarjait befürdettem lazítóval éjszakára, mert nem akartak megindulni.
          Click image for larger version

Name:	Fotó405.jpg
Views:	1
Size:	192.3 KB
ID:	131436

          Az Mz oldaldeklijében pedig olyat találtam, hogy egy percre le kellett hogy üljek az összecsukhatós faszékre:

          Click image for larger version

Name:	Fotó409.jpg
Views:	1
Size:	187.6 KB
ID:	131437Click image for larger version

Name:	Fotó410.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	131435

          Bontatlan!


          Ami miatt szomorkás vagyok, hogy az Mz-nek nincs szikrája. Összeraktam egy főtengely forgatót, gyertya ki, hengerbe öntöttem egy kis keveréket és fúrógéppel megforgattam. Egyik álláson sincs szikra.

          Lehet hogy mégis egy működő blokkal kellene próbálkoznom...
          Utoljára szerkesztve a következő által: 67UR1; 2012 júl. 02, 21:30.

          Komment


            #6
            Esetleg ilyen?

            Mz 125--ös blokk - Vatera.hu

            Mikor láttam arra gondoltam beillesztem ide.

            Komment


              #7
              Ma elviszem egy elektromos bácsihoz, megnézzük mit mond rá... Egyébként én ajánlatomnál mi lenne, amennyiért odaadnád?
              Kakas kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Megkérdezem még apumat hogy mit mond rá, mert neki is voltak hasonló tervei mint neked, csak ő Starba akarta beleépíteni és még nem tudom, hogy még mindig ki akarja-e vitelezni a dolgot. Ha igen akkor marad. Délután írni fogok újra.

                üdv, Odin

                Komment


                  #9
                  67UR1 Nem tudom hogy nekem szólt e hozzászólásod, de ha igen, a vaterán nem én hirdetem a blokkot, csak beraktam ide, mert vatera böngészés közbe megláttam.

                  Komment


                    #10
                    Köszi Máté, csodálkoztam is hogy más a Nick. Ez esetben, köszi a linket.

                    Komment


                      #11
                      Itt egy megpiszkált Schwalbe, ebben már van "kraft"!

                      Komment


                        #12
                        Képzelem a rendőrrel a beszélgetést: -"Márpedig ez 50cm3, csak fel van fúrva..."

                        Komment


                          #13
                          Beteg egy gondoloat

                          Komment


                            #14
                            Kicsit el pirultam.:-((( Nekem ennél sokkal földhöz ragadtabb ötletem van, és ezzel sem boldogulok.:-((( De ha már itt járok esetleg valakinek valami korszak alkotó ötlete???
                            Szóval van nekem egy 250-es Trophym. Sajnos beállt a főtengely.:-((( Aztán gondoltam , ha már szétkel szedni akkor legyen minden. 5. fokozat, 12V. Amikor utána kavartam , hogy mibe fájna ez nekem, úgy döntöttem, hogy inkább nem.:-(((
                            Na ekkor jött az ötlet. Akad itt a házkörül 250-es ETZ blok (nem is egy:-))) mi lenne ha azt belepréselném. Mértem, próbáltam átalakítottam, és be fér. Igaz rá kellet jönnöm, nem is olyan egyszerű mint gondoltam.:-((( Apróságok, de macerás. Blokk rögzítése, lábtartó, és arra is rá kellet ébrednem , hogy a Trophy blokk és az ETZ bolkk csak messziről hasonlít.:-((( A lényeg, már minden stimmel, (a motor szám is:-)))) még a térdvédők is feltehetőek (ennek a vizsgán lenne nagy szerepe:-))) CSAK a kipufogó megszívatott.:-((( A Trophy hengerből oldalt jön ki, míg az ETZ-ből középen, és mint tudjuk a Trophyn bizony ott a váz megy .:-((( Na itt nagyon elagadtam. Van a henger és a váz közt vagy 2, KETTŐ!!! centiméter.:-((( Lehetetlen elfordítani, hengert ,a felömlők miatt (sem) nem lehet cserélni, vázat nem akartam vágni.:-(((

                            Komment


                              #15
                              250-es Ts blokk, nem a /1, hanem a sima...az közelebb áll hozzá. De bele lehet kalapálni a 250/1-es 5 sebességes blokkját is(arra felmegy a korábbi hengerfej).
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X