Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Adalékanyagok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Egyelőre úgy néz ki nem eszi.
    Vagy legalábbis nem igazán látni.Bár nem sokat mentünk vele még tavaly óta.

    Komment


      #17
      az 1000mb-nél fontos. A már említett szelepülésen túl, a szelepszáraknak, és a hengerfalnak sem árt, sőt.

      Komment


        #18
        15 éve használom az Energy Release-t azt nem tudom pontosan mit csinál de kisimul tőle a vas legjobban dízel autón lehet észrevenni a változást, halkabb lesz tőle a motor, nyáron kevésbé melegszik.Kétüteműbe is ugyanolyan jó, egy kivénhedt Komatsu fűkaszán próbáltuk ki, az ötödik üzemóra után berántáskor érezhetően nagyobb kompresszióval bírt.Azért nem csodaszer egy agyonkopott motoron biztos nem segít.Egy ismerősöm munkahelyén hidraulikus gépekbe rakták amik nagy igénybevételnek voltak kitéve kétszeresére növelte a szivattyúk élettartamát.Szó volt az ólompótló adalékról is kétütemű motoroknál csökkenti az etanol miatti kopogást annak idején azért is került az üzemanyagba elsősorban, plusz még kevésbé hajlamos a túlmelegedésre az öreg vas.

        Komment


          #19
          Én is hallottam furcsaságokat de, hogy az 1000MB. nem eszi az olajat azt nem.Az S 100 már kevesebbel beérte igaz az enyémbe 50.000km volt és gyári volt így város egyik végéből a másikba kifehéredett a kipuff./ 6-7 km/ igaz ennek nem igazán hosszú a kipufogója.Az viszont,hogy lomha volt az biztos, nálam Lada váltotta mely fényévekkel jobb volt.

          Komment


            #20
            A Skoda olaj fogyasztásáról nekem is van tapasztalatom. 1989-es Skoda 120-ast vettem újonnan. A maximális jelig töltve nem bírta ki a 10 ezer km-es ciklust, mindig kellett utána töltenem kb. 2 litert a következő cseréig. A karter is kicsit taknyos volt mindig, de azért ott annyi nem szivároghatott el.

            Gyanítom, a korábbi verziók sem lehettek jobbak...

            Komment


              #21
              Nem lehet, hogy csak a "felesleget" égette el. Az én Ladám ugyanezt csinálta. A min. jel közelében megszűnt a fogyasztása. Akkor voltam mérges, mikor a szervizben egyszer járatás után egy perccel mértek nívót, és töltöttk fel max. értékre. Következmény: levegőszűrő betét csere, mert a kartergáz csövön azonnal elolajozódott.
              dongos78 kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                Nálam a Briggs fűnyíró csinálja ezt. Ha nívó felső szintig töltöm az olajat, akkor egy ideig ködgépként üzemel a szomszédok nagy örömére, illetve a légszűrőt is önolajozza hogy kevesebb port (és levegőt) kapjon . Majd a nívó alsó harmadában megállapodik a szint. Régebben nem csinálta ezt, biztos a kopás eredménye. De amíg van ereje, és nem eszi meg az összeset, addig nem zavar különösebben. A gyárilag garantált üzemóra ~háromszorosát már így is teljesítette...
                mátéapu és CZsolti kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Nálam a Briggs fűnyíró csinálja ezt. Ha nívó felső szintig töltöm az olajat, akkor egy ideig ködgépként üzemel a szomszédok nagy örömére, illetve a légszűrőt is önolajozza hogy kevesebb port (és levegőt ) kapjon . Majd a nívó alsó harmadában megállapodik a szint.
                  Fajtajelleg. Az enyém '93-as évjáratú 3,75-ös, és ugyanezt csinálja. Kenyere javát már ez is megette.
                  dongos78 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Én úgy gondolom egy tökéletes 4 üteműnél a két szint között nincs felesleg.Ekkor még szinte semmit nem látsz a kipuffon- legfeljebb majdnem fehér színt.Később a kopás meghozza az étvágyat és változik a szín is.Mondják sokan semmit nem fogyaszt 10.000km alatt én úgy gondolom míg jó egy motor a felső szintről megközelíti az alsót. A csoda bevonatos hengerek/ Nikasil/, hogy mit produkál ezt nem tudom.Az előbb említettek egy régebbi motorra értendők.
                    CZsolti és dongos78 kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      Kavarjuk meg az állóvizet! Szeretném elmondani a tapasztalatom egy adalék-ról mely nem olaj adalék csak abba kell rakni. Ez pedig a Xado. Ez az olvasmányában kerámia bevonatot alkot a motorban és ezáltal csendesebb lesz és csökkentve a kopást és az abból adódó méret változást jobb lesz a kipufogó kép! Egy nagyon lényeges még ha megcsinálod a szükséges 3 kezelést kb. 14000 magyar forint 150000 km-ig nem kell ismételni. Nem minden olaj cserekor mint általában megszokott. Evvel egy tapasztalat még a nagy melegek előtt sietősebbre fogtam a CZ-t és egyszer csak meg akart ragadni pedig nem friss fúrás stb. Bele tettem ezt az anyagot most a nagy melegekben húztam neki és nincs melege oly nagyon. / ragadni nem akart/ pedig közel 120km-en nem városi használatban. Az Opel Agilánk ba is bele tettem csendesebb lett és szép a kipuff. vége ami azelőtt kormos volt / futott 120000km-t/ és benzines. Van dieselbe is én most majd váltóba próbálom ki. Egy még: tettek kormány szervóba mely már kanyarodáskor cirkuszolt és rendbe jött. Hozzá teszem nem ügynökölök és nem azért írtam csupán a tapasztalatom azt súgja jó és minden motorba bele teszem a háznál. Elsőre soknak tűnhet de mivel maradandót alkot mit nem kell minden olaj cserekor bele rakni ?. Halványabb kipufogót és csendesebb motort.
                      CZsolti, emu és mir-mur kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Egyetlenegy adalék van, ami értelmes, ez pedig a MoS2(molibdén-diszulfid), vagy ismertebb nevén a fimol.
                        St.Z.350 kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          ez a xado tényleg nagyon jól hangzik, nekem kicsit ilyen mindenre használható csodaszernek tűnik, 2 és 4 ütemű motornál, vagy hajtóműnél is ugyanolyan jól működik, kicsit szkeptikus vagyok, ezzel a sok marketing ömlengéssel, s a sok pozitív felhasználói tapasztalattal (aminek a fele 1 embertől származik...) ami a honlapjukon látható, de talán többet használ mint árt

                          sepy, Te pontosan melyik fajtáját/ kiszerelést használod? lehet azért megpróbálnám a Pannóniában, az üzemanyagba keverős gélt kellene keresnem? váltóba nem tenném a kuplung miatt, lehet csúszna tőle...

                          ill. vajon nem ártunk azzal, ha a hónoláskor belegyártott olajmegtartó karcokat eltömíti a xado, tükörsimává és keménnyé (ha hiszünk a leírásuknak) változtatva a hengerfalat? nem fog mégis több kárt okozni?
                          bár ekkor már csak szinte "dísznek" kell olaj benzinbe, mert olyan szuper kerámiás lett minden, hogy nem marad súrlódás ...
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2016 júl. 15, 10:26. Oka: tovább gondolkodtam

                          Komment


                            #28
                            Jah és nagyritkán, mikor kapok, ólomadalékot szoktam használni. Még a kétüteműnek is kultúráltabb hangja van tőle.
                            mátéapu kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29
                              Ez azért nem úgy működik, hogy öntsük ide és ugyan azt máshova. 2 ütemnél az üzemanyagba és 4 ütemnél is. Természetesen autó esetén az olajba.Száraz kuplungos motornál a váltóba is, De és ez lényeges nem ugyan azt. Külön a 2 és 4 ütem és külön a váltóba vagy Tibinél a kardánba, szöghajtásba. Kedves Noob nyugodtan rakd bele a Pannoniába / 3 zacskó 200 km-en ként 1-1/ és meglátod , hogy nem lesz akkora zörej és szívesebben pörög a gép. Én azt mondom a gyakorlat felül írja az eszme futtatást. Motorba az a 4000ft az alktrész árakhoz képest nem oly nagy. Természetesen egy autónak a nagyobb cm3 miatt más kell. Bocsánat én nem rábeszélni akarok bár kit is csak a tapasztalatom írtam le. Én is raktam Fimolt az üzanyagba bocs de szép mocskos lett még a kipufogó is és minden mivel érintkezik. Igaz gyönyörű tükrös lett a hengerem amiben úgy gondolom része volt.

                              Komment


                                #30
                                Sepy, ez lenne az?
                                https://zsu.hu/webaruhaz/htmls/terme...+12111_1+%2AFO

                                Itt talán kisebb az árrés.
                                Atti69 és sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X