Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Defekt javítása tömlős abroncsok esetén

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Bicajokhoz létezik olyan lötty és felniszalag amik belső nélkül is használhatóvá teszik a kerekeket.
    Gondolom motoron is működne a dolog. Aztán akkor nem lenne gond többet a belsőkkel
    Belső nélküli keréknél meg rengeteg lehetőség van a gyors és jó defektjavításra.

    Komment


      #17
      demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szerintem a gyári szerelővasnál nincs alkalmasabb szerszám.
      de a BETA szerlővas, azóta nem csíptem ki belsőt, igaz vagy 11 éve kiszedtem és visszaraktam néhány belsőt, csak gyakorlásképpen, majd amikor valóban defektem lett lefagytam mint a Windows, de voltak barátaim, akik megcsinálták helyettem, nekem elég volt a körmöm rágni.

      Komment


        #18
        egy „jó” orosz külső leszereléséhez milyen műhely felszerelés kellene
        Csavarhúzó, 5 kilós kalapács. Ha szép tojás(vagy 5 ágú csillag a kerékmerevítő miatt) alakú a kerék, akkor könnyen lejön.
        Vagy nehezebb eseteknél benzines aggregát és sarokcsiszoló...
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Csavarhúzó, 5 kilós kalapács. Ha szép tojás(vagy 5 ágú csillag a kerékmerevítő miatt) alakú a kerék, akkor könnyen lejön.
          Vagy nehezebb eseteknél benzines aggregát és sarokcsiszoló...
          Vagy keríteni egy tűzoltó ismerőst aki feszítővágóval pár másodperc alatt lecsípi

          Komment


            #20
            Igrich eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Most erre várnék ötleteket, megoldásokat, hogy milyen módszerrel, eszközzel leht eltávolítani a külsőt, kevesebb bajlódással.
            ...ha mondjuk még közeleb lakik a gumis hozzád , mint az előző . Vagy veszel egy saját gépet .

            - - - Updated - - -

            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szerintem a gyári szerelővasnál nincs alkalmasabb szerszám.
            ...de nem a motorhoz adott ugye ? Hanem szerintem , talán a Trabant gyári vasa ami nekem jól bejött . Annyi tuningot vittem bele , hogy teljes felületén felpolíroztam .
            Aztán vásároltam peremvédőt a szereléshez . Nagyon jó kis cucc az a két darab műanyag .

            Komment


              #21
              talán a Trabant gyári vasa ami nekem jól bejött . Annyi tuningot vittem bele , hogy teljes felületén felpolíroztam
              Továbbra is azt hangoztatom hogy a Beta szerelővas: nekem 2db 40 cm van de létezik nagyobb is .
              Mivel az erőkar miatt iszonyatos erőt képvisel könnyű szabályozni, nem csúszik meg. mind a két vége tökéletes rádiuszokkal bír és nem nyomorodik, sorjásodik mint a Danuviáé.
              tény hogy nem volt olcsó de az első nem kicsípett belsőnél már törleszti magát.
              Mérete miatt a kemény falcú gumik is kezelhetők vele, és nekem simán be van burkolva egy szemeteszsákba és fel van gyorskötözővel rögzítve a bukócsőre ahol nem zavar senkit, de pont befér a dobozba is

              Komment


                #22
                Én a Jawa vasait használom, sosem volt velük gondom még CCCP-s gumikkal sem. A technika sokat segít, a gumi legyen betaposva a perem alá.

                Komment


                  #23

                  Komment


                    #24
                    emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Továbbra is azt hangoztatom hogy a Beta szerelővas:
                    Én igazán a jó szerszám híve vagyok -de ide azért ez talán a - "verébre ágyuval " -esete . Pusztán csendben jegyzem meg ,ha valaki tényleg jót akar akkor keressen régi zsiguli szerelővasat ----ami nem tudom milyen évjárat , rendszer , vagy a fene tudja mi alapján -- igen jó minőségü titán ötvözetből volt !Pille könnyü , erős meg frankó . Csak ki kell polírozni és örök élet .

                    Mióta keresek egy igazi ruszki szekercét is --egyszer volt ,aztán valahogy elment a háztól - . Olyant se l csinál senki a világon , A 8 as vasat lehetett szbni vele -a vasuti sin darabon

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X