Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Irány Skócia!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Röviden : Szép volt Fiúk.

    Komment


      #17
      Félreértés ne essék, a kezdetektől maximális tisztelettel adóztunk mindkét motornak és motorosnak egyaránt. Különösen megilleti a dicséret az MZ-t,hiszen végigkísértük küszködését. Ennyi idős gép ha ilyenekre képes akkor azt csak magasztalni lehet, akár csak a 2 motoros "lovagló" teljesítményét. Nem véletlen,hogy végig nyomon követtük az utat és tájékoztattunk mindenkit e nagyszerű teljesítményről. Nyilván ezért mentünk be eléjük éjjel 2 órakor,hogy ezzel is kifejezzük elismerésünket! Alig várjuk a részletes, fényképes élménybeszámolót!

      Komment


        #18
        Nem értettem én semmit másként ha esetleg Ricsi az írásod nekem szólt. Lapozz vissza és látni fogod az előző írásom nem lekicsinylésért született hiszen nem volt olyan egyszerű ez a túra. Sem emberileg sem technikailag. Sok film szület úgy a neten , hogy míg a motoros alszik egy szerelő gárda javít.

        Komment


          #19
          Nem,ne viccelj! Annál jobban ismerjük egymást. A válasz Gessztinek szólt.

          Komment


            #20
            A Scotland Yard is kereste - Sényi-Szever András „elveszett” London

            Komment


              #21
              Közben meglett a motorhiba oka is. A drága jó "szakembör"...

              Komment


                #22
                Idézem Andrást: "Jól Í tvertek! Ilyen egy full generÍ l. Ez van amikor nem kerülnek be az odavitt alkatrészek. Elvileg egy éve lett teljesen felújítva es kicserélve minden alkatrész. Mégis maradtak ben 30 évnél öregebb csapÍ gyak. De mi most ezt CsordÍ s Tomival korrigÍ ltuk!"

                Komment


                  #23
                  Pfff...ki csinál olyat, hogy nem építi be, miközben tudja hogy a megbízója mire készül???

                  Komment


                    #24
                    Hát a " Kókány Berci" ki közben sztárkén ünnepelteti magát mint szerelő!

                    Komment


                      #25
                      Szerintem sokéves élettepasztalatból adódóan ráérzett hogy jó lesz az még egy darabig, csak azt felejtették el neki megmondani, hogy ez a motor egy pótos IFA-t húz maga után 10000km-en. Amúgy ha szerencsétlen motor még kibír 500km-t megmarad a nimbusza a palinak.

                      Komment


                        #26
                        Szervusztok!

                        Az ilyen esetek elkerülése miatt kell megtanulni saját magunknak javítani a motorjainkat.Amikor szét van szedve és ki van mérve és elemezve minden nyűgje a motornak és bele van szerelve az elérhető legjobb minőségű alkatrész,ha saját kezeddel csinálod,biztos lehetsz benne,hogy az van ott amit bele szántál szerelni.

                        Más munkáját nem szeretem kritizálni,az olyan amilyen,de az biztos hogy még kevesebb szaktudással is a saját magadnak végzett munka jobb minőségű lehet,mint egy "profi" szívtelen munkája.

                        A szerelés folyamán,ha elakad az ember,vegyen elő szakkönyvet,vagy ha van olyan ismerős,aki "nem reszel fiókban" és szívesen megosztja a tudását,akkor attól kell szakmai segítséget kérni,de a csavarhúzót mindig a saját kezünkkel forgassuk!

                        Nincs annál nagyobb sikerélmény,mint egy saját magunk által javított és jól működő akármi és a jól végzett munka gyógyítja a testet és a lelket is.

                        Üdvözlettel:Che

                        Komment


                          #27
                          Az a dühítő, hogy a szimering ki volt mellette cserélve... Szóval látnia kellett, hogy milyen csapágy. A blokk más részén nem volt nyoma gányolásnak. No, meg ha "spórolni" akar, akkor miért nem a dinamó oldalon hagyta benne a régi csapágyat, ahol azért nincs akkora terhelés. Most annyira lett összerakva a vas, hogy a közelgő néhány motorozást tudja teljesíteni, de mivel kapott a főtengely is, így télen újra szét kell szedni, javítani, vagy cserélni a főtengelyt, meg cserélni a malomkereket, amiről két fog fele is letört. + a kuplungnál, és a váltónál is kell majd még hézagolni, ami most megfelelő méretű hézagolólemez hiányában elmaradt.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: gesszti; 2016 szept. 13, 10:18.

                          Komment


                            #28
                            Elkészült a skóciai út videója. Jó szórakozást!

                            Komment


                              #29
                              Január 28-án 17 órától élménybeszámoló a skóciai útról Söjtörön!!
                              Aki nem bírja ki addig (vagy nem tud eljönni) vegye meg a Veterán újság 2017/1 számát és lapozzon a végére!

                              Komment


                                #30
                                Akit érdekel,ezen kívül lesz még Balatonedericsen,Tapolcán és Szelestén is élménybeszámoló!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X