Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Nyugi srácok
    Van ám rajta rendszám, meg kötelező is
    Csak Face-re ment a kép, aztán nem akartam hogy meglessenek az utcán, ezért levettem

    Komment


      Gratulálok, jó kis túra lehetett az őszi erdőben.
      Én is várom már a hasonló élményeket a Trophymmal. De jelenleg még mindig ott tartok, hogy minden egyes lépésért, minden egyes csavar betekeréséért meg kell küzdeni, órákat dolgozni...
      Most épp a kormány nyak menete adta fel a leckét. Ez már az az alkatrész, amit rendeltem (törött "hordozó" öntvény végett). Szépen összelegóztam a régi és "új" alkatrészből, le is festettem. majd mikor be akartam tenni a helyére, kiderült, hogy azt a finom menetet valaki bizony kemény tárgyakkal illette így nem megy rá a csavar...

      Komment


        Nem tudom, sok-e vagy kevés, de fél év után megtettem a 3000. km-t.


        Utoljára szerkesztve a következő által: demeter; 2014 okt. 06, 12:17.

        Komment


          Szerintem félév alatt...az éves szinten 6000!! Motorból nagyon jó!!

          Komment


            Csak egy baj van! Most egy olyan félév következik...

            Komment


              Komment


                Köszönöm ApaE, már épp kérni akartam

                Komment


                  Igaz,hogy nem ma- Tegnap történt : Lányommal elmentünk Gyulára a Salakmotor verseny záró futamát néztük meg. Gyönyörű időben nagy versenyt láttunk.A napnak nagy érdekessége volt, hogy Tihanyi 51 évesen húzta a gázt és ezen a versenyen dőlt el az ezüst érem sorsa melynek várományosa volt. Sajnos a külön futamban nem tudott győzni de az OB. 3. helyének is csak gratulálni lehet.Az a legnagyobb baj, hogy oly sokan a magyar focira adnak pénzt és erre pedig csak fillérek jutnak.Már csak Debrecenben él igazán ez a sport, pedig milyen derbik voltak hajdanán még a " piros szemű" világban itt Gyulán és Szegeden a Napos úti pályán. A 634-esem büszkén viselet a Speedway Gyula feliratot.A nyelvtani helytelenség fenntartva hisz azóta a memóriám is kopott kissé/ 1980-84/ nem most volt.

                  Komment


                    Ma egy kellemeset motoroztunk a Káli-medencében jó kis társasággal.

                    Szépkilátón találkozott a csapat. P10,P12,Cz 472, Jawa 638 és Suzuki Burgman 400
                    Click image for larger version

Name:	DSC01349.jpg
Views:	1
Size:	203.3 KB
ID:	141415Click image for larger version

Name:	DSC01350.jpg
Views:	1
Size:	205.6 KB
ID:	141416Click image for larger version

Name:	DSC01351.jpg
Views:	1
Size:	204.5 KB
ID:	141417

                    A társaság a Salföldi-kőtengerben energiát gyűjt
                    Click image for larger version

Name:	DSC01358.jpg
Views:	1
Size:	197.5 KB
ID:	141418

                    Kékkúton a forrásnál vizet "fakasztottuk"
                    Click image for larger version

Name:	DSC01360.jpg
Views:	1
Size:	202.7 KB
ID:	141419

                    Megingattuk Kelemen-követ Szentbékkállán
                    Click image for larger version

Name:	DSC01364.jpg
Views:	1
Size:	202.8 KB
ID:	141420

                    Egy tiszta vizű forrás a Fekete-hegyen a panorámaút mentén.
                    Click image for larger version

Name:	DSC01370.jpg
Views:	1
Size:	202.3 KB
ID:	141421

                    Reméljük,hogy Zoli és Zsuzsa máskor is velünk tart!
                    Click image for larger version

Name:	DSC01371.jpg
Views:	1
Size:	203.2 KB
ID:	141422

                    Itt a vége: újra Szépkilátónál
                    Click image for larger version

Name:	DSC01372.jpg
Views:	1
Size:	207.4 KB
ID:	141423Click image for larger version

Name:	DSC01374.jpg
Views:	1
Size:	202.3 KB
ID:	141414

                    195 km-t mentünk hibamentesen (1 slussz nem slussz ) .
                    Sok motoros kihasználta a jó időt - akárcsak mi. De nem mindenkinek volt kellemes a mai gurulás, hacsak nem címet cseréltek a motoros rendőrrel!

                    Komment


                      Szisztok
                      Azokban az evekben jartam kozepiskolaba a legtobb mulasztast a koterbol (el is tanacsoltak egy masikba) a Miskolci salakpalyan es kornyeken toltottem, akkoriban ott is volt aktiv sportelet nem tudom hogy most eggyatalan uzeml-e meg

                      Komment


                        Örömmel üdvözöllek! Sajnos a pénzhiány ráteszi bélyegét erre is. A focit istenítik pedig Bene- Albert idejében még volt Magyar foci azóta is ebből a legendából élnek! Pedig aki látott élőben Salakmotor versenyt/ csúnyán szólva nemcsak a szotyit a salakot is köpködte/ sosem feledi. A Lányom is közölte ezután megyünk a versenyekre- csak legyen!Ricsi gratulálok a Csapatnak!

                        Komment


                          movisz, én is jártam ki a Népkertbe, imádtam a versenyeket! Akkoriban Hajdú, és Adorján vívott nagy csatákat...

                          Komment


                            Nekem mindig egett a szemem a verseny kipufogogaz es salakpor kevereketol ,lehet hogy allergias voltam ra de akkor meg ezt a kifejezest nem ismertem. Ugyhogy meg tagadni se tudtam ha szamonkertek hogy hol jartam

                            Komment


                              Szép estét.

                              Szeretnék vásárolni egy veterán korú motorkerékpárt (édesapám lemezvillás Csepel 125-öse az ihletadó)
                              Viszont nem csak kiállítási darabnak kellene, hanem heti szinten használnám, alkalmanként~60km távolságra.
                              Moszkva K55 a kinézett motor, de mivel találtam merev vázas, és teleszkópos hátsó lengővillás darabot is, felmerült a kérdés melyik legyen?
                              Szívem szerint a merev vázast választanám, de nem tudom, hogy a hazai útviszonyok között,(Budapest és környéke), mennyire használható a fentebb említett távolságra.
                              Szeretném kikérni a véleményüket a témában.
                              Tisztelettel: korzaar

                              Komment


                                Hello Korzaar!
                                Igaz nekem "csak" teleszkópos D-Csepeljeim vannak, de a neten olvasott élménybeszámolók alapján, ezekre az útviszonyokra merev vázasat venni nagyon nagy hiba.....persze akinek van veseköve jól jöhet.
                                -A merev hátsó villás babettám után mondtam azt, hogy na ez nem viccces.
                                Habár ezekre az utakra krosszmotor kell, vagy harckocsi.

                                ps: A K55 nincs nagyon elterjedve hazánkba, megfelelő hozzá az alkatrész ellátás? Mert hosszabb utakra tip-top állapotban kell hogy legyen. (Igaz Orosz motor kérdésbe vannak itt kollégák akik majd megmondják.)

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X