Közlemény

Collapse
No announcement yet.

De jót motoroztunk ma!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    annak már kora van
    A gumi nem tejföl, hogy megromoljon! A gixxeren nekem tizenplusz éves gumik vannak, és nem kemények. Igaz, a hátsón már nincs csak 1mm profil, így az cserés lessz, ha az is lekopik róla. Az első pedig egy 2003-as, új Bridgestone.
    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 márc. 09, 11:16.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      70 éves gumival már motoroztam,az sem csúszott. Igaz 40km/h volt a csúcs...

      - - - Updated - - -

      Viszont öreg Ural gumi belső nélkül sem lapult,flexel kellett szerelnem.

      Komment


        Az 5000km-es futásteljesítmény biztos nem olyan használat mellett jön, amit én adok a gépnek. Lassan kb. ennyit raktam bele én és egy baromi kopott, de tapadóból indulva lassan elérem a kopójelet. A hátsón. Az elsőn nem látszik semmi nyoma a használatnak.

        Ez a megromlás mostanában divat. És tényleg úgy gyártják, hogy pár év alatt felkeményedik az anyag. 2000előtti Michelin autógumit (talán 1997) 13 évesen rakattam fel és koptattam le teljesen. Puha volt a végéig.
        Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 márc. 09, 11:27.

        Komment


          Viszont öreg Ural gumi belső nélkül sem lapult,flexel kellett szerelnem.
          Defekttűrő abroncs...Nekem felfújva is ugyanolyan, mint nyomás nélkül. Sőt a belső 5 mm vastag, neki lehet dönteni a falnak, leeresztett állapotban.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            Michelin
            Szerencsére a Michelin ma is jó gumit gyárt!
            Michelin Road 2-est vettem a nagymotorra. Volt már Brigestone Bt25-ös Metzeller Z8-as de a mostani Michlein verhetetlen. Persze nem versenygumi ahogy én sem vagyok versenyző.
            De annyira bevált hogy következőre is Michelin-t veszek rá.

            Komment


              Tibi! Azt a defekt tűrő abroncsot nem szívesen szerelném, mire a belsőt a helyére teszed? megküszködsz vele!A napokban és is csodálkoztam hogyan tudtam anno éjszaka járó motornál a tanya világban defektet szerelni!

              Komment


                A napokban és is csodálkoztam hogyan tudtam anno éjszaka járó motornál a tanya világban defektet szerelni!
                Szükséghelyzetben csodás dolgokra képes az ember.
                Everything is better when you decide you don't care.

                Komment


                  Atti69
                  Viszont öreg Ural gumi belső nélkül sem lapult,flexel kellett szerelnem.
                  ...Ez még a tömör gumis korszakból lehetett...

                  Nekem is volt orosz gumim, sok éves...a bakelit jelenthetett volna neki keménységből...

                  - - - Updated - - -

                  bokor28
                  Az 5000km-es futásteljesítmény biztos nem olyan használat mellett jön, amit én adok a gépnek.
                  A Pannónia fékeit úgy méretezték, hogy ne bántsa a gumikat!!!

                  Én csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere, Mz-hez szoktam még az átkosban, ott jóval többet megtettem az akkori cociailsta gumikkal, ami valszeg nem a technika csúcsa volt...talán a gyér lőerő?!
                  Igaz, nem is szoktam csikorogva fékezni...

                  Komment


                    A Pannónia fékeit úgy méretezték, hogy ne bántsa a gumikat!!!

                    Én csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere,
                    A pannoniámat úgy vittem műszakira,hogy a begyűjtött kézikocsikerekeket sorba állítottam és egy kb:30-éves újszerűt raktam fel."A Leggyorsabb INDIAN-t "imitálva kibokszoltam,jobb volt mint az új hátsó:ami két év után rondább lett mint az öreg.És élveztem mikor a nagyvérű motorokat otthagytam:mert nem mertek 50-el menni,nesze neked slic.gumi......
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Én csak hüledezve hallom, hogy 5 ezer km után gumicsere
                      Ha ezen 5000-ként kellene gumit cserélnem, most adnám el azonnal. Darabja 30.000 körül.
                      Sport gépen biztos így van. Metzeler tourance gumira 20ezret mondanak.
                      A lóerő sokat számíthat meg a rossz fékezés is. Pancsin a hátsó féket használtam csak (mivel az első mutatóban van csak fönt és rásegítésre jó), itt a hátsó kerék könnyen blokkol egy közepes fékezésnél is (beül az első teló és a súly áthelyeződik az első kerékre). Gyakoroltam már rengeteget, de még mindig nem érzem a hátsó féket és húzom a csíkot.

                      Komment


                        A hatsogumi nem a fekezesek miatt kopik el hanem a gazadas es az esetleges motorfek ami elhasznalja ,en szemelyszerint a hatsofeket nagyon keveset hasznalom szerintem veszelyes mert konnyen megcsuszik es kimegy a motor alolad ha veletlenul erosebben rataposol. En egyebkent amire koltok szivesen egy motornal az a gumi ,a felfuggesztessek es a fekek .Az osszes tobbi tartozekok ilyen olyan kipufogok,legszurok meg kulombozo ugynevezett "tunning" felszerelesek legyen az esztetikai vagy teljesitmenyre vonatkozok szerintem penzkidobas.

                        Komment


                          Hétvégi Jáwás idill:

                          Click image for larger version

Name:	Másolat - 2016-03-13_11.40.26_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	148438

                          Komment


                            MZ-s vírus támadott meg bennünket! Tegnap nevünkre került a 125-ös TS, a gépszörny.
                            Eddig nagyon jók a tapasztalatok (2 nap alatt 163 hibamentes kilométer kényelmes,70-es tempóval), de azért ma begurítottuk a Gesszti Művekbe egy kis elektromos átvizsgálásra.
                            Kösz Tomi! Jövünk 2 sörrel!
                            Click image for larger version

Name:	10Kompletttrats42000Ft1napalattmegoldottukKanizsn103kmmotorozshibamentesen.jpg
Views:	1
Size:	77.8 KB
ID:	148459Egyébként a Cspeszi is könnyedén átment a műszaki vizsgán!!

                            Komment


                              Ricsi95D
                              Tegnap nevünkre került a 125-ös TS, a gépszörny.
                              Eddig nagyon jók a tapasztalatok
                              Egy TS 150-est meg egy 125-öst nyúztam annak idején úgy, hogy mind a kettőnek már második gazdája voltam.
                              Annak idején a táviratkihordók is ezt használták. Hamar csörögni kezd, szépnek nem szép (tudom, ez szubjektív...), de elnyűhetetlen, és eszméletlenül üzembiztos, minimális a karbantartási igénye is... A németek azok németek...

                              Komment


                                Ne sajnáld tőle az üzemanyagot és a jó olajat és soká fog csörögni. Legalább félszit legyen és 33-as keverék. Sokan a végtelenségig szeretnének spórolni csak kevés benzinnel kevés olaj jár!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X