Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Oldalkocsis tapasztalatok.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    hogy én nem tudok betelni vele...
    Igen:egy üveg vodka után,nem érzi az ember a hideget és minden marhaságra kapható
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #17
      Nos ülj rá egy mai motornak az első sárvédőjére lehet, hogy 20 méter után kifényesedik a hátsó feled!

      Komment


        #18
        Sok vodka után pedig jöhet ez:

        Vagy ez:
        https://www.youtube.com/watch?v=6pkZxvTEEPY
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 ápr. 17, 22:08.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Régen a földutakon voltak hasonló balhék!Ma már ott is kötelező a műszaki és a jogsi!Nem értem a rendeleteket,igy nem lesz természetes kiválasztódás!Sokan így szereztek gyakorlatot a kertek alatt,és legalább nem kellett a féket keresni a vezetési gyakorlaton.Aki nem volt elhivatott:az nem is vizsgázott le,viszont lett fogalma a motorvezetésről...............
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #20
            Régen a földutakon voltak hasonló balhék!Ma már ott is kötelező a műszaki és a jogsi!Nem értem a rendeleteket,igy nem lesz természetes kiválasztódás!Sokan így szereztek gyakorlatot
            Valóban... Mikor már papírok birtokában kimehettem a Romettel az országútra (17 évesen szerzett B jogsival), bizony már csak azt kellett megszokni, hogy nem ráz a motor, simán fut a fekete csík hátán...
            Az volt a Murphy az egészben, hogy éveken keresztül megúsztuk a rendőrökkel való találkozást, de mikor már megvolt minden vizsgám, csak a jogsi érkezését vártam, akkor a semmi közepén, minden lakott településtől kilóméterekre a szántóföld szélén találkoztunk a stoppolóssal

            Komment


              #21
              Ma már ott is kötelező a műszaki és a jogsi!
              Az első videón szereplő útviszonyok közt meddig jutna a Dacia Duster?
              Ahogy dr. Emett Lathrop "Doc" Brown mondta: "Utak? Ahová megyünk, nincs szükség utakra!"
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                Az első felvonásnál igencsak kapaszkodnék a majré vasba bár az sem biztos, hogy túlságosan élvezném. Időnként vannak benne nagyon meredek helyszínek! A megállás tetszene

                Komment


                  #23
                  Ez sem annyira archaikus szerintem:
                  https://www.youtube.com/watch?v=m28XZXu1_7Y

                  Komment


                    #24
                    Most akkor ültessük rá a BMW-és komát a pancsimra, én meg megyek az övével ! Ki fog hamarabb izzadni ?

                    Komment


                      #25
                      Valamelyik dnyepernek, vagy uralnak volt egy 3 kerék hajtású fogata. Nincs meg valamelyikőtöknek az a videó, amikor egy ilyennel dagasztják a sárt? Egyszer rátaláltam, de úgy elkeveredett, nem találok rá újra. Egy kardán ment az első kerékhez is a bal oldalon.

                      Komment


                        #26
                        "Valamelyik dnyepernek, vagy uralnak volt egy 3 kerék hajtású fogata. Nincs meg valamelyikőtöknek az a videó,..."

                        Érdekes elsőkerék hajtás megoldás!
                        Csúnyán tengelyig van a maszatban a gép
                        https://www.youtube.com/watch?v=OzN348jrDQE

                        Komment


                          #27
                          Ez sem annyira archaikus szerintem
                          Hát ja. Kár, hogy nem fényképeztem le Genfben azt a szörnyet, aminek a motorja tulajdonképpen az oldalkocsiban volt. Vagy inkább mindkettőben. Vagy lehet, hogy űrhajó volt, már nem is tudom. Mindenesetre hivatalosan belefért az L4e kategóriába, mert kerekei asszimetrikus elrendezésűek voltak.

                          Ez egyébként úgy működik, hogy felrakok kardáncsuklókat az alsó rögzítési pontokra, a felső rudakat meg elhagyom? Aztán máris dülöngélhetek az Ural nyergében a kanyarban. Vajon tengelyig sárban is működik ez a megoldás?
                          Everything is better when you decide you don't care.

                          Komment


                            #28
                            Ma csaptam néhány kilómétert a frissen vizsgázott járgánnyal. Hát az undor csak fokozódott bennem ! Ez az oldalkocsis motorozás a fizika törvényeinek megcsúfolása. Küzdenem kellett néhányszor, hogy ne firkáljakel. Főleg akkor, amikor egy kifele lejtetett jobbos derékszög kanyarban behúztam az első féket. A teló bekoppant, a súlypont előre, és ennek eredményeként még a kormány is " letapadt " . Na ekkor elkapott a majré !

                            Komment


                              #29
                              Szervusz Mir-mur!

                              Szép óvatosan próbálgassad még egy kicsit,nehogy odavágjon valahova!Nekem nem jött be,-igaz nem is sokszor volt alkalmam gyakorolni vele,-bár vannak akik nagyon szeretnek oldalkocsis fogatot hajtani.Meglehet,ha sokat gyakorolsz,te is megkedveled,ha meg nem leszereled,-a pénz megáll benne.

                              Legfeljebb jó lesz benne a télen krumplit tartani,vagy belevackol a Döme,-kárba nem vész.

                              (megemeltem ma magam,úgy fáj a derekam,ha picit is mozdulok,hogy felszisszenek,-hiába "a jó csődör is vagy megvakul,vagy megsántul,vagy a fene megeszi")


                              Üdvözlettel:Che

                              Komment


                                #30
                                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                amikor egy kifele lejtetett jobbos derékszög kanyarban behúztam az első féket.
                                ..ilyen kanyarban még szólóban sem húzunk első féket! Az nem lehet, hogy Neked maga a motorozás okoz gyógyíthatatlan traumát!
                                A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X