Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Csepptankos Jawa 350 relatíve kompletten

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Csepptankos Jawa 350 relatíve kompletten

    Tiszteletem Uraim!

    Úgy néz ki eladóvá válik a 350-es csepptankosom. Nemrég vettem, akkor még alkatrész-donornak szánva. De inkább eladnám egyben, egyrészt mert nincs szívem szétbontani, másrészt mert megtaláltam a valamikori tulajt, papírügyekben most egyeztetünk és lehet papírozhatóvá válik.

    Feltennék pár képet, legyetek kedvesek tanácsot adni, hogy papírok nélkül, illetve átírhatóan (forgalmival + adásvételivel, végleg kivonva) mi lenne a reális ár, árkategória érte.

    Pontosabb adatok: Jawa 360/0, 1973 a forgalmi szerint. A blokkszám ugyanaz ami az adattáblára van ütve.
    Szépen gurul, kormánycsapágy és fékek rendben (10 év pajtában tároláshoz képest kifejezetten), indítani még (gyújtáskulcs és idő híján) nem próbáltam, de majd a hétvégén.
    Bocsánat a képekért, úgy van lefotózva a masina ahogy meghoztam. Piszkos, koszos, kicsit vizes - de nem volt időm azóta még letakarítani és újra körbefotózni.
    A gyújtáskulcson kívül a gyári lánctok hiányzik első ránézésre, az a "valami" próbálja pótolni.

    Azt látom, hogy ritka típus, illetve az egyetlen rendbehozott példányért irreálisnak tűnő összeget kér az eladója - engem a realitás érdekelne, mivel másik motor felújítására kell az ára, lehetőleg még idén.

    Köszönöm a segítségeteket előre is.

    Click image for larger version

Name:	3601.jpg
Views:	1
Size:	199.6 KB
ID:	156966Click image for larger version

Name:	3602.jpg
Views:	1
Size:	198.5 KB
ID:	156967Click image for larger version

Name:	3603.jpg
Views:	1
Size:	197.9 KB
ID:	156968
    Click image for larger version

Name:	3604.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	156969Click image for larger version

Name:	3605.jpg
Views:	1
Size:	198.8 KB
ID:	156970Click image for larger version

Name:	3606.jpg
Views:	1
Size:	201.0 KB
ID:	156971

    Üdv,

    Gábor
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    #2
    Szép motor, érvényes műszakival vape-val 220e Ft-ért adtam el az enyémet. Mivel NSZK-Ba viszik nagy részét innen neppernek meger 150-180-at is szerintem. Nekem kb 80e lenne ajánlatom, ha van papírja, mert sajnálom amit eladtam. udv Tamas
    OdinHEM és kollarg kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      NSZK-ban kb 1000 euró az ára

      Komment


        #4
        Jaj Gábor, ne fájdítsd a szívem.
        Az a motor nagyon egyben van.
        Így ahogy van el lehetne vinni vizsgára.
        (na jó jó, kicsit át kéne törölgetni) ;-)
        sepy, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          OdinHEM és ptm004 kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            ApaE, nálad egy 353-assal voltam. Az is kalapács alá került sajnos. Kb 6 motorból lett egy KTM 640-esem 2006-os. Most van hely a garázsban az 559-es Jawa mellett, hogy a TLF oldalkocsis projektem befejezzem. POMF-ra sajnos még nem a Pancsival, de remélem Herceghalomra el tudok vele menni.
            OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Köszönöm a válaszokat.

                Szép motor, érvényes műszakival vape-val 220e Ft-ért adtam el az enyémet. Mivel NSZK-Ba viszik nagy részét innen neppernek meger 150-180-at is szerintem. Nekem kb 80e lenne ajánlatom, ha van papírja, mert sajnálom amit eladtam.
                Sajnálom hogy eladtad, biztosan szép motor volt.

                Ennek a gépnek a papírjai intézés alatt - kicsit kacifántos történet, de megosztom a fórum megfelelő részén, no meg telefonálok az okmányirodába.
                Nem akarok telhetetlennek tűnni, de szerintem kicsit csinosítok rajta, némi mosószeres vízzel, krómápolóval és pici polírpasztával, hátha sikerül még egy kicsivel magasabb ajánlatot találnom mire az eladóval lejátsszuk a papírügyeket.

                Pontosítás: a picivel magasabb az a 80 felett olyan 15-20 ezer forintot jelent az én szótáramban - de kiderül, mert ahogy leírtam a forgalomba helyezéses témában, bizony jó kacifántos ügy. Lehet boldog leszek ha végül 80e-ért találok valakit.
                Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 máj. 06, 09:44. Oka: pontosítás
                ptm004 és OdinHEM kedvelte ezt.
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #9
                  Ez a kevésbé keresett kivitel, a késői kis első sárvédős. Viszont 350 es, amit kevesek engedhettek meg maguknak akkoriban, így ez a típus is relatíve ritka.
                  sepy, és kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #10
                    Az is kalapács alá került sajnos. Kb 6 motorból lett egy KTM 640-esem 2006-os. Most van hely a garázsban az 559-es Jawa mellett, hogy a TLF oldalkocsis projektem befejezzem.
                    Tamás annyi helyet csináltál a garázsba, hogy beférne egy ilyen csónak is.
                    Click image for larger version

Name:	oldalas-02.jpg
Views:	1
Size:	13.4 KB
ID:	139915

                    Vasárnap (holnap) kimész Lőrincre?

                    Komment


                      #11
                      6 motorból lett egy KTM 640-esem 2006-os.
                      Hogy nem minőségi csere volt az biztos
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        #12
                        nyilván egy doksis gép jóval nagyobb "értéket" képvisel, mint egy nemdoksis.
                        egy hazai vásárlónál, azt gondolom, ez, ha konkrétan 360-ast keres, óriási dobás, függetlenül attól, hogy a Te gépedről hiányzik a láncvédő (ami persze csereszabatos a panelka valamennyi sorozatával) vagy a slusszkulcs, amit a meglévő gyújtáskapcsoló alapján meg lehet csinálni, vagy az, hogy teljesen szét kell szerelni, és mindent fel kell újítani. szerintem egy ilyen gyakorlatilag teljesen eredeti gép (ránézésre persze, de a keskenyebb, ún, "sportsárvédő" miatt egyáltalán nem keresetlenebb gép ez, hiszen abban az évjáratban már ezzel szerelték, korábban, a nullszériák, és azt követő években gurult le a nagytestű, "szoknyás" cuccal) doksival sima ügy a 120 ezer huf, anélkül pedig min. 20 % mínusz.
                        ha pedig nem marad az országban, tök mindegy, van doksija vagy nincs...

                        Komment


                          #13
                          Click image for larger version

Name:	2013 nyár 002.jpg
Views:	2
Size:	178.5 KB
ID:	139924ez én 360-asom, egy meszesgödör legalján várta az újabb anyagot, mielőtt kicibáltam onnan...
                          a szokásos babra, festés, néhány kalapácskoppintás a megfelelő helyre...Click image for larger version

Name:	2013 nyár 003.jpg
Views:	3
Size:	176.5 KB
ID:	139925Click image for larger version

Name:	2013 nyár 008.jpg
Views:	2
Size:	188.8 KB
ID:	139926Click image for larger version

Name:	2013 nyár 003.jpg
Views:	3
Size:	176.5 KB
ID:	139925
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Zénó; 2014 máj. 11, 13:35.

                          Komment


                            #14
                            hiszen abban az évjáratban már ezzel szerelték
                            Ez igaz is, viszont mindenki szereti rábiggyeszteni a szoknyás sárvédőt
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              Az enyémet pl ajándékba kaptam az egyik barátomtól, akivel négy évig koptattuk a középiskola padjait.
                              Totál papír nélküli, de eredeti mindene, 1966-os 360-as
                              15 évvel ezelőtt vette egy másik cimbitől, asszem valami 30 ezer forintért, de már akkor be volt állva a motor. Mostanában adták el a garázst ahol tartotta, és mivel nem volt máshol hely, az utcán tartotta. Amikor meglátogattam igy szólt:" Énnálam ebből már nem lesz motor, vidd el, te még hasznát veszed majd!"
                              Nekiálltam, kipucoltam és ma egy jót motoroztam vele az utcában...
                              Click image for larger version

Name:	Bal elől.jpg
Views:	1
Size:	196.0 KB
ID:	139931Click image for larger version

Name:	heng32.jpg
Views:	1
Size:	206.3 KB
ID:	139932Click image for larger version

Name:	heng36.jpg
Views:	1
Size:	198.3 KB
ID:	139930
                              Click image for larger version

Name:	P5110109.jpg
Views:	1
Size:	199.6 KB
ID:	139929
                              Utoljára szerkesztve a következő által: bazsimoci; 2014 máj. 11, 15:25.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X