Közlemény

Collapse
No announcement yet.

CZ 350/634 első teleszkóp felújítása,de hogyan?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    CZ 350/634 első teleszkóp felújítása,de hogyan?

    Üdvözletem a Jawa-CZ tulajoknak, szerelőknek...!

    Első teleszkóp problémám adódott, amit sajnos elemeire szét kellett szednem...
    Az volna a kérdésem, hogy a teleszkóp szimmeringet hogyan lehet rajta cserélni?
    Egyben, megvenni vagy pedig a meglévőt fel tudom újítani?
    Valamint bronzcsúszkákat lehet hozzá valahol kapni vagy azt hogyan?

    Válaszaitokat előre is köszönöm...

    Üdvözlettel!

    #2
    Az volna a kérdésem, hogy a teleszkóp szimmeringet hogyan lehet rajta cserélni?
    Felmelegíted rajta az alsó bronz gyűrűt(benzinlámpa, hőlégfúvó, stb), és lehúzod, utána a mozgóperselyt, végül lejön a szimmeringház is(csak egyben kapható).
    JAWA 175 TELESZKÓP PERSELY ALSÓ /CETKA/ 451935341272 -CZE - - Addel piactér
    JAWA 350 6V TELESZKÓP ELSŐ SZIMERING HÁZ KOMPLETT >> 3290 Ft. << OdorMotor.hu
    Csúszóperselyt nem találtam hozzá, de ha alsó van, ott van a másik is.
    St.Z.350, CZsolti és sepy kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Felmelegíted rajta az alsó bronz gyűrűt(benzinlámpa, hőlégfúvó, stb), és lehúzod, utána a mozgóperselyt, végül lejön a szimmeringház is(csak egyben kapható).
      JAWA 175 TELESZKÓP PERSELY ALSÓ /CETKA/ 451935341272 -CZE - - Addel piactér
      JAWA 350 6V TELESZKÓP ELSŐ SZIMERING HÁZ KOMPLETT >> 3290 Ft. << OdorMotor.hu
      Csúszóperselyt nem találtam hozzá, de ha alsó van, ott van a másik is.
      Nagyon Köszönöm, Wsievres!
      Az alsó "csúszkát"/gyűrűt sikerült levenni, most már minden hozzáférhetővé vált!
      Tehát, csak egyben lehet vásárolni a szimmeringet hozzá, de a lényeg, hogy van...
      Keresés közben ráakadtam a felső perselyre is az Odor-motornál, tehát van az is!

      Még egyszer, Köszönöm

      Üdvözlettel!
      St.Z.350, CZsolti és sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #4
        Szétment a Cz 472-esünkön a hátsó teleszkóp. Valószínűleg nem eredeti,rá való volt rajta, hanem ilyen:
        Click image for larger version

Name:	JW6102.jpg
Views:	1
Size:	80.8 KB
ID:	148789 A tetején CZ embléma és 2 szám van: 485-35-001 és 443-622-430-801. Ugyan ilyet szeretnénk rá venni. Melyik típusé lehet?

        Komment


          #5
          A 485 az a 250-es Cz. De ilyen krómos volt a sport Czetkámon is.(csak az enyémen kicserélték)
          Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2016 máj. 30, 21:04.
          Ricsi95D kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ricsi95D eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Szétment a Cz 472-esünkön a hátsó teleszkóp. Valószínűleg nem eredeti,rá való volt rajta, hanem ilyen:
            [ATTACH=CONFIG]32512[/ATTACH] A tetején CZ embléma és 2 szám van: 485-35-001 és 443-622-430-801. Ugyan ilyet szeretnénk rá venni. Melyik típusé lehet?
            Nyugodj meg, ez az eredeti.....az enyémen minden az ( 472-es) és uilyen van.
            Ricsi95D kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nyugodj meg, ez az eredeti.....az enyémen minden az ( 472-es) és uilyen van.
              Csak feketére festve. GyÍ rilag krómos rugóval még nem láttam.
              mátéapu és Fergusson kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #8
                Sziasztok!
                Olyan kérdésem volna,hogy ilyen gumigyűrűt valahol lehet még kapni? Czetka teleszkóp porvédő illetve a lámpatartó és a villahíd közé való.Click image for larger version

Name:	WP_20170125_006.jpg
Views:	1
Size:	195.4 KB
ID:	151370
                Én sajnos csak ilyet találtam, ez viszont az újabb Jáwára való:
                JAWA 350 UNIVERZÁLIS FÉNYSZÓRÓ TARTÓBA GUMI D36 - MOLNÁR MOTOR Motorkerékpár és Robogó alkatrészek

                Komment


                  #9
                  Mérni kell. Ha stimmel hozzá akkor oké. Csak túl kisiparinak néz ki.

                  Komment


                    #10
                    Olyan kérdésem volna,hogy ilyen gumigyűrűt valahol lehet még kapni?

                    Nézd meg a futármotorosbolt, meg a Simson-keletimotor oldalon is...most több nem jut eszembe...ja, meg az odormotornál is...hátha?! Wsievers, ha olvasod, segíthetnél még ötletekkel!

                    Komment


                      #11
                      Kiszolgált szimering pl, ha jó a mérete. Kiveszed belőle a rugót és felhelyzed a cső végére úgy, mint az eredetit.

                      Komment


                        #12
                        Szerintem annak ott semmi jelentősége nincs csak a két lemez zörgésmentes illeszkedése.
                        Egy filcből vagy gumilapból vágott karika pont olyan jó.

                        Komment


                          #13
                          Központosítja a csövet. A Jawáknál a lámpatartóban nincs behegesztett gyűrű, így e nélkül cm-eket mozdul a szerkezet, és egyáltalán nincs rögzítve. Ha nem találsz, vedd fel a kapcsolatot egy esztergályossal, és fekete metamidból esztergáltasd ki.
                          De itt van amúgy( a mérete, ha jól emlékszem ugyanaz): Jawa 350 634/638 lámpa tartóba gumi rezgéscsillapí*tó, Futár Motorosbolt és Webáruház.

                          - - - Updated - - -

                          Megmértem neked. Mindkét cső 50 mm átmérő, szóval jól emlékeztem, ugyanaz a két gumiprofil(CZ cikkszáma van mindkettőnek, ezt biztosan tudtam)
                          A különbség csupán annyi, hogy míg a Jawánál a gumi a lámpatartó alsó és felső végébe illeszkedik, addig a Czetkánál a kúpos lámpatartó miatt a lámpatartó aljába, és a szár takarócsövébe a villahíd alá. Ha nem akarod, hogy nagyon zörögjön a szártakaró(bár amelyik Czetka nem zörög, az nem is megy) a teleszkópszimmeringen a teflongyűrűt is érdemes kicserélni, vagy esztergálni helyette másikat.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2017 jan. 28, 13:33.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            #14
                            Köszönöm a válaszokat, én is megmértem, gondoltam valami szimeringre, de nem találtam méretben, végülis megrendeltem wsievers által belinkelt fajtát. Esztergáltatni nem akartam, annyit azért nem ér az egész, ha végképp nem lett volna is megoldottam volna

                            Komment


                              #15
                              Az első teleszkóp szétszedése után kiderült, hogy el volt benne szabadulva egy zéger gyűrű és egy kisebb rugó, ez a helyére került, feltöltöttem a szárakat olajjal, összeraktam. De az egyik szár így se csillapít, valakinek van tippje, hogy ezt mi okozhatja?
                              Mindenképp úgy néz ki, hogy újra szét kell őket szednem, mert elkezdtek szivárogni a szimeringek. Viszont a felső rész szétszereléséhez valamilyen célszerszám kell, ha jól láttam.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X