Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Olaj szivárgás a Sport Cz-n!.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Olaj szivárgás a Sport Cz-n!.

    Szeretném segítségeteket kérni: A problem a következő,ablokomból jó rendesen jön az olaj aberugó tengellyel átellenben/Léptető villa tengelyénél?/. A Bz. persely lehet kopott a jobb oldali blokk félben és menetközben kiveri az olajat rá a láncra és az meg csapja szét még a gumira is.Ha valaki járt már így és blokk széthúzás nélkül javította várom a megoldást Tőle. Az automata kuplung íves tárcsája alá már tettem Fíber tömítést nem segített. Vissza tettem a gyári hézagolót motor tömítővel oda ragasztva úgy sem jó-mi a megoldás?.Köszönöm a segítséget: üdv. Sepy.

    #2
    Az automata programszegmensénél? Nincs túltöltve az olaj? Emlékeim szerint ott nincs semmi tömítés. De megnézem neked a 350 esben, az is ugyanilyen rendszer(sohasem néztem még).
    A megoldás lehet a tengelyen kialakítani egy beszúrást egy o gyűrűnek, ami tömít. Vagy az alu házba egy karmanyút bemarni, ami tömít. Viszont annak elég könnyen kell mozognia, úgyhogy nagyon nem feszülhet be.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Sziasztok !
      A kuplung kiemelő rudnál, az automata alatt van 3 db -os tömitő szett. tapasztalatbol tudom , mert én is cseréltem az enyémen , (igaz jawa 250-353 ) ! Itt a link: ÄŒZ 250/471-ÄŒZ 350/472 » Tesnenia,upchávky tyčky spojky,priemer 16mm - Jawa 250,350 - 1960-- - Motoren
      Üdv ! Sok szerencsét !

      Komment


        #4
        Ez nem az! Azt mondta a programszegmens tengelyénél folyik. Ez a kiemelő rúdnál van, teljesen más dolog.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #5
          Ezt az utat mit kvaga írt már végig jártam. Oda a két gyári alá csináltattam simeringet és az tökéletes lett így. Már mérgemben leszedtem a deklit és így kerültem egyet és ekkor jöttem rá ,hogy nem a kuplungtól jön az olaj hanem a másik tengelynél folyik. A tengelyen "O" gyűrűs megoldás a tél varázsa lesz és jó az ötlet köszi addig viszont még mérgelődöm. Olajszintet megnéztem pont az olajszórás miatt és pótolni kellett. Még Keszi előtt egy beragasztással próbálkozom mert az idő alatt / körtúra van tervezve/ elszórja a váltóból az olajat. Ezek a megoldások pedig kívülről nem csinálhatók meg. Köszi a választ: Üdv. Sepy.

          Komment


            #6
            Bocsi ! Nem olvastam elég figyelmesen !!! Elnézést!

            Komment


              #7
              Nem kell bocsánatot kérned hisz nincs miért. Én valami olyan megoldást keresek mely kívülről megoldható lenne blokk bontás nélkül hisz arra már nincs nagyon időm. Várom a megoldások vázlatát hátha eszébe jut valamelyikőtöknek egy külsős megoldás. Üdv. Sepy.

              Komment


                #8
                Nem tudom, hogy van-e a blokkon szellőzőfurat? Sosem kerestem. De nagyon úgy néz ki, hogy az olaj eddig a kuplungrudazat mellett folyt el, és a blokk is ott szellőzött. Most más utat keres magának. És keresni is fog, ha ezt eltömíted.

                - - - Updated - - -

                .
                OdinHEM, supermax és sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Ez már nekem is az eszembe jutott kínomban. A régi klasszikus motorokon szinte mindegyiken volt arra emlékszem.Lehet,hogy nem véletlen!
                  OdinHEM és CZsolti kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Urak,

                    Én csak a 634 és 638 blokkokat ismerem, de azokon van szellőzőfurat, méghozzá a blokk leghátsó, legfelső pontján, egy kis bemarás, ott ahol a két blokk fél összeér. Ha ezt valaki véletlenül jól bekeni tömítőpasztával az összerakásnál, akkor lehet baj.

                    CZ blokkot sajnos nem láttam még....

                    Üdv,
                    skac
                    kvaga, OdinHEM és 3 további látogató kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      A T-s Pannóniákon is van szellőző, az olajbeöntőcsavaron van egy kis furat, legfölül a blokkon. (ahol a sebességfokozat mutató van)

                      Komment


                        #12
                        Mindem hajtóművön van ( kell hogy legyen ) szellőző -mert a használat közben melegszik ezért tágulnak bent a dolgok . Olaj , levegő .. aztán jön a nyomás ---és ha az ember utját állja ( nem tolja le a gatyát ) akkor jön a nyelesfing ..

                        Komment


                          #13
                          Nem tudom,hogy azén gépemen hol kellene lennie. Most nincs szellőzése valószínűleg ezért csinálja a bajt. Hamarosan eldől mert egy 6-os zsírzó fejből miután kiszedtem a szelepet belőle csinálok egyet a bal oldali deklire és a fejére / 90 fokúnak/rá teszek egy müa. csövet, hogy a gőzt elvezesse.

                          Komment


                            #14
                            A hátsó motortartó fülön felül a két blokkfél illesztésénél van egy kis lyuk.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #15
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem tudom,hogy azén gépemen hol kellene lennie. Most nincs szellőzése valószínűleg ezért csinálja a bajt. Hamarosan eldől mert egy 6-os zsírzó fejből miután kiszedtem a szelepet belőle csinálok egyet a bal oldali deklire és a fejére / 90 fokúnak/rá teszek egy müa. csövet, hogy a gőzt elvezesse.
                              A képen jól néz ki. Remélem tényleg ez volt a baja.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X