Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hibás műszaki adatok a forgalmi engedélyben?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Hasonlóan jártam én is. Nekem Jawa 250/559 (1968) van ,1988-ban kivonták a forgalomból , én 2010-ben forgalomba helyeztem és nekem is az első magyarországi nyilvántartásba vételi időpontnak 2010-et írtak be. Én nem jártam utána, de úgy gondolom ,hogy nekem kellene fizetni a módosítást.Tavasszal úgy is lejár a műszaki és megkérdezem.

    Komment


      #17
      Ezek az okmányirodás "ocsmányirodás" tévedések a szegény hozzá nem értő ügyintéző emberek miatt adódnak, persze nem okolom én őket, mért is kéne tudni milyen motorok voltak 40.évvel ezelőtt! Az enyém marad ahogy beírták, megjegyzem a számokat (alvázszám) is elba*szták, de aki intézte a papír ügyeket ezt javíttatta! a többi meg jól van úgy ahogy van, ha ránéz hozzáértő úgy is tudja hogy az enyém T5H D

      Komment


        #18
        dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Ezek az okmányirodás "ocsmányirodás" tévedések a szegény hozzá nem értő ügyintéző emberek miatt adódnak, persze nem okolom én őket, mért is kéne tudni milyen motorok voltak 40.évvel ezelőtt! Az enyém marad ahogy beírták, megjegyzem a számokat (alvázszám) is elba*szták, de aki intézte a papír ügyeket ezt javíttatta! a többi meg jól van úgy ahogy van, ha ránéz hozzáértő úgy is tudja hogy az enyém T5H D
        Azt valóban nem kell tudnia milyen motorok voltak negyven éve, de OLVASNI igen ! Nem a saját emlékeiből kell előkapirgálni az adatokat, hanem csak ki kell másolni a Műszaki adatlapról, illetve régi forgalmiból.
        -t5- és kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Mér megint-Én?
          Bocsánat hogy kicsit más a véleményem (és a gyakorlatom) ezekkel a forgalmis dolgokkal.Csak röviden.
          Jelenleg is érvényes :az elirt elrontott forgalmit KÖTELEZŐ INGYEN cserélni a hivatalnak!
          Nem kell Neked ott észrevenni a hibát,mivel az ügyintézőnek a beadott papirok alapján kell kitölteni(volt már hogy csak a köv. müszaki vizsgán észrevett szám elirást vittem vissza)
          A mkp neve,tipsa pedig egy telefonnal (amit megvárhatsz) megváltoztatható -hogy bent legyen a rendszerben!(ezt utoljára egy PÉNTEKI napon a közp.ok. irodában vittem végig- OT rendszám,Ducati 175)
          Azt meg hogy Panther vagy Pannónia -mindegy végkép nem gondolom jó dolognak ,mert az élet sok csodát hozhat és ha már mindenhol Pannóniát irnak a forgalmiba -és esetleg el kell adnod akkor még téged fognak megráncigálni ,hogy kamu forgalmival üzemeltetted a motorod.
          Persze ezt csak " keményen" néha udvariatlanul bunkó módon(nekem jól megy) kombinálva desszert dobozkákkal--de egy dolgot keményen betartva---azért ülnek ott hogy neked megoldják a problémádat.
          OdinHEM, soveny és kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Az utolsó mondatodra reagálva. Azért ülnek ott, mert jobb híján ott kaptak állást, és a rendesebbje ha van valami probléma próbál segíteni. De jellemzően nem tudnak, (tudják ) vagy nem mernek belefolyni egy olyan "kakás" témába mint a veterán jármű.
            Szándékosan nem írtam hogy nem akarnak. Mindenki eldöntheti melyik verziót választja.

            Komment


              #21
              Heló mindenkinek.

              Jokernak abban igaza van, hogyha az elírás, -vagy rossz bejegyzés a hatóság hibájából történt, akkor valóban ki KELLENE cserélnie a hivatalnak a forgalmit díjmentesen. Elvileg. A gyakorlat ezzel szemben számtalan esetben mást mutat.
              Munkámból adódóan ezer ilyen kis sztorit tudnék mesélni. A legnagyobb vitáim az okmányirodával a szín miatt szokott lenni. Régen ugye volt 99-féle, ezt leredukálták 10-re. Pl: egy fehér 1200-es karika világítású Zsigulira be volt írva a régi forgalmiba, hogy: 13- törtfehér. Ez most szürke, hivatalosan. De az autó fehér, csak nem mint a hó, hanem
              egy árnyalattal szutykosabb. De fehér. Forgalmiban meg szürke...
              Műszakin az Adatlapot úgy állítja ki a vizsgabiztos, hogy "szín helyesen: 01 fehér", akkor az okmányiroda díjmentesen cseréli a forgalmit, meg a törzskönyvet. Mint említettem, elvileg.



              Adathelyesbítést egyébként végeznek az NKH-nál, műszaki nélkül is, szemle keretében. Pl: típus, kereskedelmi név javítás, stb..
              Talán 1180- a díja, de pontosan nem tudom, viszont itt is érvényes, ha a hatóság cseszte el, ingyen javítja.
              OdinHEM, soveny és kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                ... Azért ülnek ott, mert jobb híján ott kaptak állást, és a rendesebbje ha van valami probléma próbál segíteni. ...
                Ezen nem tudok túllépni...

                Bármilyen kuli munkát végez valaki, azt el kell látni tisztességesen. Egy irodai munka pedig nem is tűnik nekem olyan gáznak. Csak néhány okot sorolok fel:
                • saját magunkkal szembeni igényesség okán. (de tényleg, milyen ember, akinek mindegy mit ad ki a kezéből?)
                • mert a munkakörünk pontos ellátásáért kapjuk a fizetésünket. Nincs ilyen, hogy „rendes”, azzal senki nem tesz szívességet, hogy ellátja a munkáját munkaidőben. Nyílván mindennek megvan a maga mente. Lehetnek spéci esetek, de ezeket nem kell fejből tudni. Csak a megoldásra kell törekedni, tudni kell kérdezni például.
                • Ha már megtapasztalta, hogy munkanélküliség van, akkor még inkább oda kellene tennie magát, nem pedig duzzogni, hogy csak ez jutott. Ezt egyáltalán megérdemli, ha derogál neki lemásolni 8-10 karaktert hiba nélkül?
                Rengeteg szakmában nem lehet hibázni és ezt természetesnek vesszük. Csak példaként, egy buszsofőr nem vezetheti kábéra a járművet. Vagy a korábbi esztergályos példám: olyan nincs, hogy nagyjából veszi figyelembe a méreteket. Szóba nem jöhet. Sőt, mivel ez az ő szakmája, az sem olyan csoda, ha tanácsot ad az anyag megválasztásában, illesztésben, stb.,... Nem látom be, hogy miért nem várjuk el ezt minimumként minden munkakörrel szemben.

                Tényleg „azért ülnek ott hogy neked megoldják a problémádat”. Ebben semmilyen különlegesség nincs.
                Szerintem.
                OdinHEM, Gabó_Racing és 2 további látogató kedvelte ezt.
                Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                Komment


                  #23
                  Azért én kicsit szigorubb szemmel nézem ezt a "akarok -nemakarok" dolgot csak gondolj a saját (nem tudom mi?) munkádra vagy ugye sorolhatnám a munkahelyeket sorban....
                  Csak a példa kedvért- azoknak akiknek Panther van a Pannónia helyett:

                  ez a saját esetem--bárminemü hasonlóság.....

                  ...tesék a forgalmi,olvassa át.....
                  --de ez 125ccm...???
                  - Nincs a rendszerben Ducati 175 !
                  - Mééér nincs?
                  -mit tudom én -csak abból tudok dolgozni ami......
                  -hát akkor tegyük bele !
                  -???? aggya be irásban .......
                  -ne tessék viccelni, bocsánat de... esetleg? nagyon szeretnék már menni a mocival ,tetszik tudni...mierről nem tehetünk...azok ott bent a központban....sajnálom hogy minden önön csapódik le...
                  -aggya be irásban ....nem érek rá erre -kére a következőt
                  --????!!!!-naidefigyejjjen itt leültem ...innnejd addig ...közben tójja ide a főnökét -de nagyot!
                  -mit csak ne hangoskodjon...!
                  -akkor most elnézését kérem, legyen drága és próbáljunk valamit...
                  -nem tudok mit-a rendszer...
                  -----kisfönök jön -mia?--- nam lehet, a rendszerben...
                  -kügggyeide most ---addig nem megyek...
                  -biztonsági őr --valami gond van ?
                  -nem csak....
                  -nagyfőnök jön---mia?---- (ÉS MOST JÖN LÉNYEG)
                  -Gizike ,-telefonáljon a Piroskának.....
                  -Piroska-175 ccm Ducati?
                  -(hallom a telefonból) miafasztakarnak má megin-mingyámegnézem -jóvan megvan -mingyámegy!
                  -tessék várni kint-valószinü hogy kb 2-3 óra és meglessz
                  -(halkan behajolva sugom) kihallatszott a telefon--és ne szórakozzon mert....(azért büszke nem vagyok erre)
                  -jó akkor tessék ittmaradni..
                  -------KB 10 PERC MULVA: -na megvan Ducati 175 sport--
                  -hoppá ez nem sport--
                  -?????
                  -tessék nézni:ez egy SCRAMBLER !--itt a papir...
                  -?????
                  -kérje meg a kolléganőt -egy -két sorral menjen odébb....

                  ---nem ragozom tovább--pusztán annyi a dolga valahol valakinek hogy egy OLDTIMER KATALÓGUSBÓL begépelje a
                  gépbe a motor nevét tipusát ---

                  most akkor mi ezen a "kakás" ?

                  1órán belül 2 tipust irattam be .....?

                  -----ha meg nem tudnak ,nem mernek,..majd csak néznél ha a fogorvos féluton meggondolná magát...




                  -
                  OdinHEM, UK és 4 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 jan. 12, 11:13.

                    Komment


                      #25
                      Annyit szeretnék kérni tőletek, hogy ne nevezzük „ocsmányirodának” az okmányirodát itt a Veterán fórumon. Szellemes, meg ilyesmi, csak egy kissé olyan a hangulata mintha nekünk sem lenne célunk segíteni az ő munkájukat. Mintha nem pont arra törekednénk, hogy gördülékenyebb legyen az ügymenet, hanem ásnánk csak tovább a kialakult árkot. Pedig erről szó sincs!
                      Szóval értitek...
                      Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

                      Komment


                        #26
                        TZ eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        ne nevezzük „ocsmányirodának” az okmányirodát
                        Ott se mindenki hülye, sőt itt nálunk kifejezetten segítőkészek .....(remélem olvassák a fórumot)
                        A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                        Komment


                          #27
                          Az a baj, hogy azt nagyon könnyű kiszámolni, mikor nem károsítanak meg, vagy mikor nem rontanak el valamit az okmányirodában. Az én történetem lényege , hogy az okmányiroda vezetője lett megkörnyékezve az ismerősöm ismerősének az ismerőse által, és az eredmény annyi lett, hogy azt és csak AZT tették az ügyemben, amit amúgy is meg kellett volna tenniük ismeretség nélkül :-( Megjegyzem, ha nincs ismeretség, akkor elhajtanak a nagy büdös.... :-((( Így is vakaróztak.

                          Komment


                            #28
                            Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten..
                            Hozzáállás kérdése, és tényleg van köztük olyan is, aki a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldást keresi. Van, aki nem.
                            Amikor a Mantámat írattam át, akkor se' voltak hajlandóak beleírni, GT/E. Lett Manta 2.0. Ha viszek egy adatlapot az NKH-tól, hogy kereskedelmi név helyesen: Manta GT/E, akkor már lehetett volna. Így köti őket a jogszabály. Nem írhatja be csak "úgy". Akkor sem, ha nem valós adat, hanem valami badarság...
                            (nem írtam csúnyát, ugye?)

                            Komment


                              #29
                              Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 jan. 27, 08:40. Oka: aláhúztam a lényeget

                              Komment


                                #30
                                Örülünk a sikeres ügyintézésednek! A jó hatósági emberekhez behúzhatunk egy strigulát!
                                Azért cserélték a forgalmidat ingyen, mivel hatósági elírásról van szó, nem az ügyfél hibájából, vagy kérelmére. Jól tették, jeles! (mondjuk a tömeg adatokat is kijavíthatták volna...)

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X