Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Izs

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    a bal oldalon is van szimering, azt nehezebb lecsekkolni. esetleg a kipufogó "szagából", vagy a gyertya-képből lehet következtetni arra, hogy rossz a kuplungoldali szimering. szagold meg a gyertyát: ha váltóolaj szaga van, akkor tutti szimering hiba.




    más szaga van a váltóolajnak és más a motorolajnak




    apacsavo, nem jeleztél mi kéne a váltódba. tudod már mi a baja?
    joker kedvelte ezt.

    Komment


      #47
      Na, ha minden jól megy szombaton indulok az oldalkocsiért, aztán az állapottól függ mi lesz belőle
      norinco kedvelte ezt.

      Komment


        #48
        ma kicsit motoroztam Uruval jó lesz a szerkezet. nem egy villám, de haladni tud a 80-90 simán jó neki, pedig a gyújtásomon még finomítani kell, mert becsörög 4.-ben gyorsításkor. majd holnap fínomítok rajta
        korompaiistvan, soveny és 2 további látogató kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          majd holnap fínomítok rajta
          .........de hát, előtted az egész éjszaka, miért hagyod..........
          A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

          Komment


            #50
            ma első fék bovdent kellett forrasztanom. mikor hazaértem, az udvaron kicsúszott a karnál, a házából a bovden.
            nem csodálom, mert csak simán volt beforrasztva - nem borzolták meg a "végit" - a bovdennek -

            Komment


              #51
              Bocsi hogy nem válaszoltam,de ahogy tanult kollégám "Che" szokta volt mondani "el vagyok havazva"!!!(meg lusta is vagyok,de ez közismert!) Erőss ropogás és alu szerű kopogást hallottam menet közben de csak 4-sebességben!!Betojtam hogy váltó,de lánc!!!Ősrégi öreg nyúlott láncom van és nehezen bírja a mai modern nagy sebességű közlekedést!!!(60-70km/ó)!!!!Úgy néz ki sürgősen mozgósítanom kell a Fort Nox-ban elhelyezett arany tartalékom jó részét és vennem kell egy új láncot!!!!Addig is jól bezsíroztam,úgyhogy most csendben van!!!Csak hosszabb útra nem merek vállalkozni!!!!!A kezdőknek.....ezen is fut a lánc!!!!Itt kapja meg azt az elképesztő erőt ami mozgatja Szvetuskát!!!!
              sepy, zuzuj és 5 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Sziasztok!
                Nem rég kezdtem el foglalkozni ezzel a motordologgal. Nagypapámnak volt egy 1970-es IZS Planetája, amit sajnos eadott, mert nem sokat használta. Nagyon szeretnék felhajtani egy ilyet, idáig még nem sok sikerrel jártam. Vagy sokat kértek érte vagy már elkelt. Kérlek benneteket segítsetek felkutatni egy ilyet. Előre is köszönöm.
                korompaiistvan kedvelte ezt.

                Komment


                  #53
                  Sziasztok!

                  Van egy Izs Planeta 3-as motorom. Beindul ,de ahogy gázt adok fuldoklik,nem pörög fel.
                  Nem tudjátok mi lehet a baja?

                  Előre is köszönöm!

                  Üdv: Dávid
                  korompaiistvan kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Hát ennek igazából több oka is lehet.
                    Hogy áll a dúsítód?
                    Milyen keveréket használsz? Melyik fokban van a súbertűd?Hogy áll a levegőszűrőd? Van benne olaj? Hogy áll a gyújtásod?

                    Komment


                      #55
                      Az alapjáratot sikerült beállítani.
                      50-es keveréket használok.
                      A súbertű teljesen lent van.
                      A levegőszűrőt nem néztem.
                      A gyújtással gondba vagyok ,állítgattam rajta ,de nem lett jobb. Amikor 0,4 mm volt a megszakító hézag ,alig akart beindulni ,amikor kisebbre vettem valamivel jobb lett.

                      Komment


                        #56
                        frisala eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Az alapjáratot sikerült beállítani.
                        50-es keveréket használok.
                        A súbertű teljesen lent van.
                        A levegőszűrőt nem néztem.
                        A gyújtással gondba vagyok ,állítgattam rajta ,de nem lett jobb. Amikor 0,4 mm volt a megszakító hézag ,alig akart beindulni ,amikor kisebbre vettem valamivel jobb lett.
                        az 50-es nagyon gyenge! max 33-ast tegyél bele. milyen karbid van? K36? a gyújtás nálam 3-3,2mm. az első, hogy a gyújtás rendben legyen. gyertyát tegyél bele újat. ellenőrizd le a szikra minőségét. mivel kisebb megszakító hézaggal jobb lett valszeg nagy az előgyújtásod.
                        tesztnek próbáld ki, hogy beindítás után levéve a légszűrőt és a kezeddel, elzárod nyitod a karbi levegőtorkát. ha nincs ott a kezed és felpörög, akkor sok benzint ill. kevés levegőt kap. ha ott a kezed és felpörög akkor kevés benzint kap. ellenőrizd a légszűrőt -2 dl olaj kell bele-, a gyertyát is nézd meg. ha "lucskos" dönts el olajtól vagy benzintől olyan-e. nézd meg a dinamó oldali szimeringet: nem olajos-e a dinamó oldal, ha olajos akkor falsot is tud szívni. ha sehogy nem pörög föl zárd el a benzincsapot és figyeld meg hogyan áll le: ha felpörögve áll le akkor nézd meg a benzinszintet valszeg magas.
                        de a legfontosabb: milyen karbi van rajta? jó lenne tudni, mert így látatlanba csak ötletelés az egész.
                        -t5-, korompaiistvan és 4 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Köszönöm!
                          Kipróbálom ezeket! K36-os karburátor van rajta.

                          Komment


                            #58
                            a k36 előszeretettel képes túlfolyatni. észre sem veszed és úszik a benzinben az egész légtorok. szedd szét az úszóházat és teszteld le, hogy az úszó tengelye el tudja-e zárni a benzin útját. ehhez vedd le az úszóház tetejét, fordítsd meg és tedd az úszót a felfordított úszóház tetőbe. nyisd meg a benzincsapot. nem szabad eresztenie. ha mégis folyna vagy szivárogna a benzin, akkor nézd meg a tengely kúpját és a fészkét az úszóház tetejében. ha bemaródás van rajta, akkor javítsad ki -pl. ha szép a tengely kúpja, akkor fúróba befogod az úszó tengelyét(kivehető az úszóból) és finoman, biztos kézzel kicsit járasd meg az úszóház fedelében, - mintha szelepet csiszolnál be, voltaképpen az is , ha nem szép akkor előbb a tengely kúpját javítsd ki -. ha már kint van az úszó, akkor azt is ellenőrizd le, nem lyukas-é. ha likas akkor van benne benzin is -lötyög benne- valszeg réz az úszó, így forrasztással javítható, de csak óvatosan, nehogy sokkal nagyobb legyen a tömege. azt is nézd meg, hogy az úszó tengelye fixen áll-e az úszóban - a tengelyen lévő nútot határozottan rögzíti-e az úszón található rugó. ha úgy látod, hogy bizonytalan, akkor az úszón lévő rugó két szárát egy laposfogóval zárd összébb.
                            Che, frisala és 3 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #59
                              Köszönöm a segítséget!

                              Komment


                                #60
                                nm
                                azért-azért szeretném olvasni mire jutottál vele

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X