Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa & CZ

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Szevasztok. Elkészült a scan , feltöltöttem a "letöltések" rovatba.
    Üdv

    Ba701
    sricsi70, Che és soveny kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Szevasztok. Elkészült a scan , feltöltöttem a "letöltések" rovatba.
      Üdv

      Ba701
      Köszönjük, Ba701! Nagy profi lett a minősége! :-)

      Megj.: valamiért azonban nálam az 59. oldal után már csak üres oldalakat ad! Nálatok működik?
      Che kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szevasztok. Elkészült a scan , feltöltöttem a "letöltések" rovatba.
        Üdv

        Ba701
        Köszi a feltöltést!

        soveny eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

        Megj.: valamiért azonban nálam az 59. oldal után már csak üres oldalakat ad! Nálatok működik?

        Kíváncsiságból letöltöttem én is.
        Nálam is az 59. oldal után nem jelenik meg semmi.
        Utoljára szerkesztve a következő által: sricsi70; 2011 nov. 29, 06:49.

        Komment


          #19
          Opps valami baj történt a pdf-re konvertálásnál , este megnézem és újra feltöltöm
          Che kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Most már jó a pdf állomány de a feltöltést nem akarja az oldal. Nem értem , tegnap ment
            Che kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Sziasztok Jawa imádók!

              Ezt láttátok már?
              6 HENGERES JAWA 1050 HQ - YouTube

              Nagyon szépen sikerült!
              sepy és Nano kedvelte ezt.
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment


                #22
                -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Sziasztok Jawa imádók!

                Ezt láttátok már?

                Nagyon szépen sikerült!
                Valóban nagyon érdekes, köszönöm a linket (még ha nem is vagyok elfogult a Jawa-k irányában)! Kíváncsi lennék az erőforrásra, a technikai megoldásokra! (A kommentekből valamennyit sikerült összehorgászni, de jó lenne egy összefoglaló! ) A videóból az alapzaj miatt sajnos még a motor hangját sem sikerült "kivennem".

                Komment


                  #23
                  Az első verzióról van cikk valameik régi autó-motorban, az újról pedig a Wildban ha lesz egy kis időm megnézem melyikben, esetleg be is szkennelhetem akit érdekel...
                  Az első verzióban audi bordáshűvellyel volt összefogva a 3 főtengely, a jelenlegi hidegen préselt, mint a gyári...a kuplung oldali dekli 6 darabból lett összehegesztve, hogy megmaradjon a gyári kilométer kihajtás. A gyári vázban nézett ki nagyon durván.96 cm széles a blokk, ha jól emlékszem.
                  -t5- és soveny kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    #24
                    Hármaska vagyok és tanácsra lenne szükségem.Váltáskor túl nagyot reccsen a jawa250/559-es gépem.Megpróbáltam a kezelési szerint,meg attól kicsit eltérően is beállitani a kuplungot és az automata kuplungot,de nem igazán lett jobb.Az a kérdés,hogy melyik alkatrész lehet a hibás?Egyébként a kuplung nem csúszik,szerintem normálisan kiemel,csak ne reccsen-ne akkorát.Kapcsolódó probléma,hogy az autómata kuplung villás része néha a V homlokfelületével kitámaszt a görgőn.Azt tudom,hogy ez a váltókart középre visszatéritő rugók elgyengülésének a következménye,de azt nem tudom,hogy a rugók cseréjéhez mennyire kell szétszedni a motort.Megéri-e ezért szétszedni,vagy lábfejjel téritsem vissza a váltókart és majd egyszer,ha úgy is szét lesz szedve akkor cseréljem ki a rugókat?Az ötletet,tanácso előre is köszönöm.

                    Komment


                      #25
                      Sziasztok!
                      Nekem olyan kérdésem lenne, hogy hol találom meg a 634-es Czetka Jawa gyári narancssárga színének a színkódját??
                      Előre is köszönöm!
                      További szép estét!

                      Komment


                        #26
                        hármaska eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Megéri-e ezért szétszedni,vagy lábfejjel téritsem vissza a váltókart és majd egyszer,ha úgy is szét lesz szedve akkor cseréljem ki a rugókat?
                        Nem olyan nagy szerelés...de azért megtart pár órát, és jobb ha olajcsere alkalmával csinálod.
                        1, Leengeded az olajat, meglazítod a lábtartó tengelyét, majd lefordítod a lábtartót.
                        2, Átforgatod motorindítási pozícióba, és leveszed a berúgókart, utána a kuplung oldali deknit.
                        3, Ezután kézzel visszaforgatod váltási helyzetbe a tengelyt és kiveszed a rugójával együtt.
                        4, Elvileg a berúgófogasívet ki tudod forgatni a helyéről ezután(kézre vigyázz!)
                        5, Átmész a motor másik oldalára, leveszed a gyujtásoldali deklit
                        6, Leveszed a kuplungautomatikát, kiütöd a kapcsolóvilla kúpos stiftjét(alulról felfelé, ha nem megy egyszerűen sajnos a láncot is le kell venni)
                        7, a kuplung oldalról ekkor már kézzel ki lehet húzni a váltótengelyt( figyelj a két karomra alul-felül-kézzel tartsd bent, vagy amit én szoktam, hogy egy vékony műanyag lapot dugok elé, igy nem repülnek be a váltóba)
                        Ezután ki tudod szedni a rúgókat, és vissza is tudod tenni.(vagy csak megcseréled az alsót a felsővel, ha nem törött az alsó)

                        Visszaépítés fordított sorrendben...
                        sepy, hármaska és 3 további látogató kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          Szia
                          a reccsenés ezeknél a típusoknál sajna természetes dolog. Az 1-es és a 4-es fokozat kapcsolókörmös, a 2 és a 3 pedig bordástengelyre kapcsol, a holtjáték a kapcsolóelemek között pedig nagyon kicsi. (a 634-től változtattak ezen, ott már minden fokozat kapcsolókörmös). Ha el akarod kerülni a a reccsenést akkor úgy váltasz, hogy miután kivetted fokozatból kicsit kivársz aztán mozdítod tovább a váltókart és teszed be a következő fokozatot. Ezt azért is célszerű csinálni mert így kíméled - az amúgy sem túl erős lemezből készült - léptetővillákat.
                          Azt kipróbálni hogy a kupplungod rendesen kiemel-e, a következőképp tudod. Üzemmeleg motornál tedd egyesbe, miután betetted, vedd ki nullába egyrészt az üresbe kapcsolásnak könnyen kell mennie, aztán a kupplung felengedés nélkül 1-2 másodperc után visszateszed 1-be már nem szabad hangosan kattannia.
                          Tapasztalatom szerint a olajsűrűség is befolyásolja a kapcsolási hangot, én ugyanazt az olajat tettem a váltóba mint amit a nagy Suzukimba használok: 15W-40 motorkerékpárolaj.
                          Üdv

                          Ba701
                          wsievers és Che kedvelte ezt.

                          Komment


                            #28
                            Kedves Jawasok! Ne aludjatok!Keltsük életre ezt az oldalt.A mult hétvégén én jawaval voltam Herceghalmon Pannoniás találkozón.Szuper volt,de elgondolkodtató az,hogy mi jawasok közelében sem vagyunk annak a szervezettségnek amit ott tapasztaltam.Bevallom irigyeltem őket.




                            Nagyon köszönöm a váltóval kapcsolatos válaszokat, sokat okultam belőlük.Annyiban szerencsés vagyok,hogy a szezont végig tudtam/tudom motorozni,nem romlott a helyzet.Az biztos,hogy a váltót jobbá kell tenni,mert a jawa nem robogó,városi forgalomban nagyon kellemetlen rossz váltóval közlekedni.
                            sepy, Che és Intrepid kedvelte ezt.

                            Komment


                              #29
                              Sziasztok JAWA-sok ma szert tettem egy JAWA TRAIL 90-re ami elegge le van stapalva a segitsegeteket szeretnem kerni ha valaki tud esetleges linket az alkatreszek beszerzesehez mellekelek kepetClick image for larger version

Name:	DSC00826.JPG
Views:	2
Size:	145.9 KB
ID:	133146Click image for larger version

Name:	DSC00827.JPG
Views:	1
Size:	140.6 KB
ID:	133147Click image for larger version

Name:	DSC00828.JPG
Views:	2
Size:	111.5 KB
ID:	133148Click image for larger version

Name:	DSC00829.JPG
Views:	2
Size:	164.9 KB
ID:	133149 Szeretterm volna egy uj temat inditani ezzel de sajnos sehogy nem talalom a lehetoseget a forumon.A blokk az nemmozdul termeszetesen ,ami hianyzik mint darab az a lanckerek a lancvedo fedellel egyutt igy elso ranezesre ami a legszembetunobb.Elore is koszonok minden infot.
                              sepy, kvaga és 2 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                #30
                                Üdv movisz!

                                JAWAmania itt sok hasznos információt találsz. A fejlécen levő modely feliratva kattintva juthatsz a gépedet angolul ismertető leíráshoz.




                                Ott találsz alkatrészeket árusító címeket is.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X