Az első jó tanácsom az új évre, hogy amennyiben blogírásra adjátok a fejetek, ne felejtsétek gyakorta menteni a postot, mert nincs is annál jobb, mint egy teljesen megirt munkát szimplán bezárni és elveszteni egy félrekattintással ...

Ugyancsak Anzani tervezte minden idők - szerintem- legtutibban kinéző Art-Deco fűnyíróját ami már önmagában is megállná a helyét mint ipari műremek.
Manapság általában Harley-kból építenek háromhengeres blokkokat. Itt ellentétben az Anzani gépekkel rávasalnak egy harmadik blokkot az eredeti V-twinre. Ezt a motort Jim Feuling készítette:
Nem sok ilyen eladó motort lehet találni, de ha mégis érdekelne egy, Január 6./7./8.-án Las Vegasban lesz egy veterán autó-motor aukció a Mid America Auctions szervezésében ahol szabadon licitálhatsz rá. 20.000 dollarnál kevesebbel nem érdemes nekikindulni...

Érdekességképpen itt van egy másik napjainkban készült háromhengeres csoda, a Daniele "Titus" Sabitini által épített Nembo. Én magam azonnal észrevettem egy konstrukciós/ összeszerelési hibát. A hengerek fejjel lefele vannak...

Persze azért ez esetben sincs új a nap alatt hisz 1939-ben egy francia motorépítő már próbálkozott fordított hengeres motorkerékpárral, a 600 ccm-es négy hengeres, soros MGC-vel. Érdekességképpen ennek a gépnek a váza benzintankként is funkcionált. A gépet egy oldalkocsival teszteltek, ahol a legenda szerint, pontosan 666 km-t tett meg. A német megszállás miatt, sajnos soha nem került sorozatgyártásra.
Az 39-es francia motor is nagyon tuti. Remek dolgokat szedtél össze!