Sziasztok!
Eljutottam odáig, hogy elkezdtem szétszedi a motort és osztályozni az alkatrészeket használható (felújítandó) és használhatatlan kategóriákra. Még nem volt dolgom japán veteránnal (látjátok nincs pontos infóm a gyártási évet illetően), de ért egy-két kellemes meglepetés az alkatrészek anyagminőségét illetően. A 2 gumi markolat teljesen tökéletes, abszolute nem porlik. (benne a made in Japan)
A két felnit sajnos megette a korrózió (lyukas, nem csak a küllöanyáknál), a 2 krómozott sárvédő sajnos teljesen átrohadt. A tank hibátlan, korrózió mentes, takarítás, fényezés után majd mehet vissza. A motorblokk is okozott kellemes meglepetést, mert a gyujtásoldali fedél leszedése után patikatisztaságú gyújtásalaplapot és lendkerékmágnest találtam. A gyertyanyíláson egy pici olajat csepegtetve, most már könnyen átfordul a motor a lendkereket kézzel forgatva. (egyszerűen nem mernék beindítással próbálkozni egy közel 40 éves, felújítatlan, 10 éve egy helyben álló motorblokknál). Szóval szét fogom szedni a motort, tisztítás, szükséges felújítás, csapágycsere következik.
Ezekről majd képes beszámolót készítek. Egyenlőre íme a fellelési állapot és vásárláskori képek! Egyébként innen üzenem a Páromnak, mielőtt beadja a válópert, hogy egy használt MTB (bicikli Te drága!) árát sem költöttem el a vásárláskor a vasért! : )
És remélem nem lett miatta válóper