Sziasztok!

Eljutottam odáig, hogy elkezdtem szétszedi a motort és osztályozni az alkatrészeket használható (felújítandó) és használhatatlan kategóriákra. Még nem volt dolgom japán veteránnal (látjátok nincs pontos infóm a gyártási évet illetően), de ért egy-két kellemes meglepetés az alkatrészek anyagminőségét illetően. A 2 gumi markolat teljesen tökéletes, abszolute nem porlik. (benne a made in Japan)

A két felnit sajnos megette a korrózió (lyukas, nem csak a küllöanyáknál), a 2 krómozott sárvédő sajnos teljesen átrohadt. A tank hibátlan, korrózió mentes, takarítás, fényezés után majd mehet vissza. A motorblokk is okozott kellemes meglepetést, mert a gyujtásoldali fedél leszedése után patikatisztaságú gyújtásalaplapot és lendkerékmágnest találtam. A gyertyanyíláson egy pici olajat csepegtetve, most már könnyen átfordul a motor a lendkereket kézzel forgatva. (egyszerűen nem mernék beindítással próbálkozni egy közel 40 éves, felújítatlan, 10 éve egy helyben álló motorblokknál). Szóval szét fogom szedni a motort, tisztítás, szükséges felújítás, csapágycsere következik.

Ezekről majd képes beszámolót készítek. Egyenlőre íme a fellelési állapot és vásárláskori képek! Egyébként innen üzenem a Páromnak, mielőtt beadja a válópert, hogy egy használt MTB (bicikli Te drága!) árát sem költöttem el a vásárláskor a vasért! : )

Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 001.jpg
Views:	1
Size:	186.2 KB
ID:	205249 Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 002.jpg
Views:	1
Size:	188.3 KB
ID:	205250 Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 006.jpg
Views:	1
Size:	191.6 KB
ID:	205254

Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 004.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	205252 Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 007.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	205255 Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 005.jpg
Views:	1
Size:	193.9 KB
ID:	205253 Click image for larger version

Name:	Honda Cg 125 003.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	205251