...és ismét neki láttam. Ugyanis elöljáróban annyit érdemes tudni hogy a motorka felújítását már vagy 2 éve megkezdtem akkor alkatrészeket vadásztam hozzá, meg szétszedtem az utolsó csavarig. Aztán különböző okok miatt a motor dobozba került és a padláson pihent.
Most hogy újra van időm... vagy is felesleges szabadidőm, neki láttam ismét a kicsikének.
Előkerültek a dobozból az alkatrészek és az alkatrész-katalógus alapján katalogizálásra kerül minden az utolsó csavarig.
Sajnos az eredeti állapotról készült képek egy vincseszter károsodás áldozatává váltak, de már többen dolgoznak a menthetőn... ha még van mit.
No de visszatérve a motorhoz, elsőnek a krómozandó alkatrészeket szemeltem ki magamnak.
Minden tiszteletem azoké akik ezt a procedúrát maguk vég "csiszolják, polírozzák".
Többször is vég olvastam ezt a fórumot és egyéb helyekről a netten kutakodtam és arra jutottam hogy alapos csiszolás hibák "kicsiszolása" majd egyenletes felület kreálása és minél fényesebbre való felpolírozás.
Nagy vonalakban ezt fogtam fel az irományokból.
Beszereztem a kellő eszközöket és nekiláttam az előkészítésnek.
60-as 180-as 240-es 400-as 600-as csiszoló pappírral kezdtem. Eléggé embert próbáló mutatvány volt.. igaz a lámpa keret úgy nézett ki mint a holdfelszín.
Aztán a következő daraboknál már találtam 60-as 120-as és 200-as fúróba fogható csiszolót, így már egy fokkal könnyebb volt a munka.
Sajnos a munkadarabok nyers kinézetéről nem csináltam fényképet, csak a közbenső lépésekről.
Most várom a kollégát hogy megérkezzen a végeredménnyel és további képek következnek.
Időközben a hátsó lámpát is befejeztem, így már egy komplett dolog ami az összképet gazdagítja.
Például a kerék abroncs sem volt polírozott és a karburátor takaró lemezek sem.
Sokan elkövetik az a hibát, hogy mindent felpolíroznak.
Nehany eve vettem egy sr2e-t,nemreg kezdtem el rendberakni,csak a lendkerek "illeg" es raz jaras kozben.Mit lehetne vele tenni?
(A motort pedig egy kannibaltol mentettem meg -az alkatreszeket "ketdekasokban" merte