Üdv!
Hát hogy itt a szezon vége és amennyire volt időm motorozni,kipróbáltam az utólagosan felszerelt,de gyári tárcsafékemet a 350-n.
1000 km megtétele után nyugodtan kijelenthetjük,hogy már 1987-n is kellett volna ez a fékrendszer a motorra,pláne,hogy oldalkocsis.
Biztosan nem mondok újat annak aki már vezetett oldalkocsis motort,hogy a gyári dobfék igen gyenge termék,mert megállni ott ahol szeretnél vele az képtelenség,elnyúlik a fék és nem fog!
A tárcsával kb. 5 szerese a fékerő és a hirtelen fékezés,vagy vészfékezés,többé nem jár aggodalommal,mert bizony az tudja a dolgát.
Szólóban viszont nem ajánlom a tárcsás átalakítást,mert nincs olyan nagy súly amihez kellene a nagy fékerő és költségben sem olcsó!
Szóval a szóló motort kis túlzással ellátták fékkel,de miből gondolták a gyárban,hogy ez jó lesz az oldalkocsisnál is???
Na mind1. Aki belefog az átalakításba annak a munka végén mosoly lesz az arcán,vagy meglepődés a megváltozott fékerőtől.
Nekem kb 70.000 ft-ba van az átalakítás,de így már biztonságosabb a közlekedés!
Ja és itthon minden alkatrész van hozzá,ha esetleg cserélni,vagy fel kellene újítani valamelyik részét a féknek.
A VAPE Z-04 gyújtásról meg csak annyit,hogy tökéletesen működik és már nem kell rúgkapálni a gépet,hogy induljon.Csak megrúgom 1 alkalommal a kart és már jár is a motor!
Így kívánok mindenkinek kellemes és hasznos időtöltést a téli munkálatokhoz!
Kellemes Ünnepeket minden kedves motorostársamnak!
B.U.É.K!!!