Ma elkezdődött a 1979-es Dnepr Mt 10 felújítása. A papírok még rendezés alatt de neki kezdtünk a munkálatoknak. A szerelők a két Kelemen. Az egyikük már 42 éves tapasztalattal rendelkező autószerelő mester az édes apám! A másik pedig jómagam, az én szakmai tapasztalatom mióta az eszemet tudom mellette nőttem fel, a műhelyében.

A motorról annyit, hogy egy újonnan felújított, blokk került be, a homok fújt vázba. Az előző tulaj kezdte össze rakni sajnos úgy tűnik elég kókler munkát végeztek. Rádobált minden féle alkatrészt amit szedhetek majd le. Tehát az egész lehet,hogy fos. Sőt biztos mivel a kábelek is össze vissza vannak felrakva kötözve.
A mai cél sőt a hétvége célja az lett volna, hogy halljuk miként muzsikál a vas. Esetleg egy két próba kör.
Ehhez képest most be sem indul valószínűleg a karbi csúnyán farsot szív. Mert a benzin nem jut bele a henger fejbe. Tök szárazok a gyertyák.


De a remek gumik, amit kaptam hozzá szarok, még jó, hogy vettem hozzá belsőt, de ha össze is jön, valószínűleg egy komoly abroncs beruházás is lesz.
Mivel új a motor így került friss olaj mindenbe, motorba váltóba difibe.
Ja igen és kapott egy új aksit a szentem.
De ezek ellenére szívás van. Nem igazán akar dalra fakadni. Nembaj holnap újra próbálkozom.
Hát itt tartok .
Amint lesz új hír azt itt közlöm.:
Íme a lemaradt képek: