Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Vonórúd

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

  • Vonórúd

    Nem az én találmányom, de hasznos lehet ha van a kocsiban. Nyilván több helyet foglal mint egy Tescós vontatókötél, de aki már vontatott, vagy vontattak sok kilométeren keresztül, az tudja mire gondolok.
    A teljes hossza 2400 mm. és 30x30.as, illetve 35x35 zártszelvényből készült. A vonószem 16mm köracél.Click image for larger version

Name:	DSC08752.jpg
Views:	1
Size:	199.5 KB
ID:	155971Click image for larger version

Name:	DSC08753.jpg
Views:	1
Size:	196.8 KB
ID:	155972Click image for larger version

Name:	DSC08754.jpg
Views:	1
Size:	193.7 KB
ID:	155973Click image for larger version

Name:	DSC08755.jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	155974Click image for larger version

Name:	DSC08756.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	155975Click image for larger version

Name:	DSC08757.jpg
Views:	1
Size:	190.1 KB
ID:	155976

  • #2
    Nagyon jó! Tiszára olyan mintha gyári lenne, csak le kéne horganyozni.
    És nem csak akkor jó ha hosszú a táv, hanem akkor is ha rutintalan a kormányos.
    Amúgy nekem is már rég le kellett volna gyártanom....

    Komment


    • #3
      És akkor is jó ha tolatni vagy fékezni kell.
      király.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


      • #4
        sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        csak le kéne horganyozni.
        Mindent a maga idejébe.

        Komment


        • #5
          Nagyon jó dolog , nekem van vagy 15 éve és használtam is , nem egy szer . Van egy "teherautós "változatom is -ami csőből van és kicsit masszívabb .

          Viszont van egy rosszul megcsinált dolog is rajtuk ---egyforma a két vége . (ha jól látom a tiednek is ) A gond az , hogy ritkán (soha ) nem kell vonófej vastagságu dologra ráakasztani , mindkét végén . Ezért ha nem baj ,tanácsolom csináld meg az egyik végét ugy ,hogy --persze megfelelő mozgástér biztosításával --de sokkal kissebbre zárható lehetőségüre .
          Az már csak hab lenne a tortán ha a zártszelvény dugó helyett -egy danamidól csinált ütköző lenne , ami nem megy szét az első 5 ráfutás után .
          Bocs hogy "osztom " az észt --de néhány festék leverődés tett okossá .



          ja -és megint megnézve a képeket--az sem baj , ha lehetőség van a kapcsolási síkok 90 fokos elfordítására .

          ( az enyim sem olyan --de az lenne a frankó ---nem ? )
          Utoljára szerkesztve a következő által: joker; 2013 jún. 23, 07:30.
          taluga, OdinHEM és CZsolti kedvelte ezt.

          Komment


          • #6
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            ja -és megint megnézve a képeket--az sem baj , ha lehetőség van a kapcsolási síkok 90 fokos elfordítására
            Valóban nem látszik, de van rá lehetőség. Az egyik szem forgatható 90 fokban.
            joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            de sokkal kissebbre zárható lehetőségüre .
            Van benne igazad, de nem biztos hogy jó lenne az anyagot szitává lőni.
            taluga, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


            • #7
              --persze, nem is hanem eleve ugy csinálni . De nekem tényleg mindegy -csak a saját tapasztalásaimat írtam le .
              OdinHEM kedvelte ezt.

              Komment


              • #8
                Hogy ez milyen segítség lett volna Pl. mikor tönkre ment a Skorpióm autom. váltója a Balatonon és hazáig húztak esőben / orosháza/ . Azt hittem ki gúvad a szemem, gyerekkel és a Feleségemmel. De a jelenlegi sem jobb ha nem jár a motor nincs szervó sem a féknél sem a kormánynál még nagyon rövid távon is mondván automata váltós autót nem huzatunk!!.

                Komment


                • #9
                  sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  ha nem jár a motor nincs szervó sem a féknél sem a kormánynál
                  Ha még csak szervó nincs. A Citroen BX nél, ha nem jár a motor, SEMMI nincs ! Zéró fék ! Ha nincs a barátomnak ilyen rúdja, ( arról koppintottam ) akkor Bükkábrányból tréleren jön haza az autó. Igaz az övé gyári volt, és a hossza 1,8 méter. Mivel otthon várták a vendégek, ezért 100-120 km/h-val előzgette a többieket, miközben én a BX ben mögötte autópálya állásban ,majdnem leharaptam a nyelvem. Aki nem ismeri a BX -et annak mondom, hogy az autópálya állás a legalsó magasság a háromból. Ha nem megy a motor, akkor automatikusan ott van. Gyakorlatilag a földtől 10 centire van az alja, és nincs rugózás.
                  György Bognár kedvelte ezt.

                  Komment


                  • #10
                    Nekem egy 3,8 -as Shevi Luminám van APV. kivitelben az is rémálom ha nem jár a motor. Én is csak rettegni tudok,hogy csak fékezni ne kelljen! Ha dorombol akkor egy újas a kormány.

                    Komment


                    • #11
                      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      És akkor is jó ha tolatni vagy fékezni kell.
                      Igen vontatókötéllel viszonylag nehéz tolni.

                      Komment


                      • #12
                        sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        vontatókötéllel viszonylag nehéz tolni.
                        Rodolfó ezt is megoldotta.

                        Komment


                        • #13
                          Hát igen ha nem jár a motor akkor sűrűn lehet keresztet vetni de nem csak a BX-nél,hanem a XANTIA-nál is!Nekem az van!Míg jár a moci megy a hidraulika ha nem jár akkor lehet fohászkodni! Amúgy nagyon pöpec ez a vonórudas dolog és hasznos is ami a lényeg!

                          Komment


                          • #14
                            mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Rodolfó ezt is megoldotta.
                            No jó-jó, de hát ő volt Rodolfó!

                            Komment


                            • #15
                              sinter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              vontatókötéllel viszonylag nehéz tolni
                              Azért is nevezik vontatókötélnek a használatnak megfelelően!
                              mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ha nincs a barátomnak ilyen rúdja, (arról koppintottam ) akkor Bükkábrányból tréleren jön haza az autó
                              Na "hülye autómentősök" erre találjunk ki olcsóbb fuvardíjat!
                              Pedig ezen sincs "E"szabvány jelzés, meg a Tesco gazdaságos vontatókötélen sincs. Annál nincs is "jobb" mikor a körforgalmat gyorsan elhagyni akaró vontató jármű eltépi a kötelet! A másik meg ott marad!
                              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X